loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 119 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
گروهی از شهروندان آمریکایی که خود را از اعضای شورای روابط  اسلامی ـ آمریکایی می‌نامند، مدعی هستند در نامه‌ای به رهبر انقلاب، از ایشان درخواست بخشش یکی از شهروندان آمریکا را کرده‌‌اند.
 این گروه از رهبر انقلاب خواسته‌ است، امیر حکمتی را که به جرم جاسوسی در ایران محکوم شده است، مورد عفو و بخشش قرار دهند. همانگونه که پیش از این، سه آمریکایی دیگر را با داشتن جرم‌هایی مشابه بخشیدند.
بنابراین، آنان ضمن اینکه اعلام نموده‌اند، آماده اند که به ایران سفر کنند، خواستار لطف و مرحمت رهبر انقلاب درباره حکمتی شده‌اند.
پیشتر شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی، امیر میرزایی حکمتی را به در رابطه با همکاری با دولت متخاصم و عضویت در سازمان جاسوسی آمریکا (CIA) و همچنین تلاش برای متهم سازی ایران در تروریسم، محارب و مفسد فی‌الارض شناخته و برای وی حکم اعدام صادر کرد.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 127 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور که برای تقدیم لایحه بودجه ۹۱ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود با بیان اینکه چارچوب احکام لایحه بودجه سال ۹۱ همان احکام سال گذشته است که با کار فشرده بین مجلس و دولت تصویب شد، گفت که تغییرات قابل توجهی در لایحه بودجه سال ۹۱ نداریم بنابراین از این جهت کار مجلس آسان شده است.

وی افزود: بودجه سال ۹۰ نیمه دوم خرداد اجرایی شد و این به لایحه برنامه و قانون برنامه برمی‌گردد که بهمن ماه اجرایی شد و ما به محض اینکه قانون برنامه اجرایی شد یک روز بعد لایحه بودجه ۹۰ را تقدیم مجلس کردیم که عملا سه ماه دیرتر قانون بودجه سال جاری عملیاتی شد.

رئیس جمهور خطاب به نمایندگان مجلس با بیان اینکه گرچه می‌دانم سال انتخابات است و به شما فشارمی‌آید و باید در مناطق در یک رقابت سنگین شرکت کنید که ذهنتان مشغول است تصریح کرد: اگر بتوانید امسال بودجه را بدهید خیلی خوب است هرچند آیین‌نامه و قانون وجود دارد و محترم و عزیز است اما آیین نامه را خودتان نوشته‌اید که اگر ۱۵-۱۰ روز برای انتخابات بگذارید و مابقی را روزی دو شیفت برای بودجه ۹۱ بگذارید خوب است.

"برای ما سخت است که روزی ۶-۵ ساعت اینجا بنشینیم و حرف بشنویم اما شما الحمدالله این هنر را دارید که ۶-۵ ساعت بنشینید و فریادهای آقای کواکبیان عزیز که دوست قدیمی بنده هستند را بشنوید و حرف‌های ما را تحمل کنید."بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 89 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)

عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان در خصوص اشتراک فهرست های اصولگرایان گفت: جبهه متحد به سمت وحدت حداکثری حرکت می کند و بر این اساس اگر سایر گروه های اصولگرا اسامی نامزدهای جبهه متحد را در فهرست خودشان قرار دهند، منعی ندارد.

غلامعلی حداد عادل در حاشیه مراسم 12 بهمن، سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: اسامی نامزدهای نمایندگی به صورت نهایی نزدیک شده اما بررسی ها هنوز ادامه دارد و به زودی فهرست جبهه متحد اصولگرایان اعلام خواهد شد.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 136 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
http://www.598.ir/files/fa/news/1390/11/12/9499_906.jpg

در آگهی تبلیغاتی کوتاهی که از سوی شرکت سامسونگ و یک شرکت تبلیغاتی اسرائیلی ساخته شده و از شبکه تلویزیون کابلی «هات» رژیم صهیونیستی پخش شده است، شرکت سامسونگ با خوش‌خدمتی قابل توجهی به این رژیم، اقدام به توهین و به کشور و مردم ایران و به خصوص زنان ایرانی کرد.

ر این تیزر تبلیغاتی که درست چند روز بعد از ترور دانشمند هسته‌ای ایرانی پخش شده، شرکت سامسونگ که محصولات آن به طور وسیع در ایران به فروش می‌رسد، به نوعی موضوع ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را به سخره گرفته و آن را به مثابه آب خوردن برای جاسوسان رژیم صهیونیستی دانسته است.

داستان این کلیپ که با همکاری مشترک یک شرکت بازرگانی اسرائیلی و شرکت سامسونگ کره جنوبی ساخته شده، به 4 بازیگر اسرائیلی مربوط می‌شود که شوهای خاصی برگزار می‌کنند و شنیده‌اند که حتی در ایران نیز طرفدار دارند. به همین منظور، برای دیدار با طرفداران خود در ایران، به اصفهان سفر می‌کنند.

این چهار صهیونیست برای اینکه شناخته نشوند لباس مبدل به تن می‌کنند. شرکت سازنده این کلیپ، با نوع پوششی که برای این 4 کاراکتر در نظر گرفته، زن ایرانی را مورد تمسخر قرار داده است، به گونه‌ای که این 4 مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب‌افتاده‌ای از زن ایرانی نشان می‌دهند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 230 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)

فقط صوفیان گنابادی شیرین کاری بلد نیستند.فرقه ضاله وهابیت نیز در برگزاری مراسمات عجیب و غریب دست کمی از صوفیان گنابادی ندارد.

فیلمی از مراسم عجیبی در عربستان که توسط شیوخ وهابی اجرا شده است را برای شما می گذارم شاید لحظاتی خنده بر لبانتان جاری شود.البته این مراسم توسط فرقه ای اجرا می شود که همیشه شیعیان را خرافاتی و اهل بدعت می نامند.

از اینجا دانلود کنید   دانلود

احسان.ن بازدید : 530 سه شنبه 11 بهمن 1390 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7275056662/resaneha.png

کلیپ صوتی سخنان امام خامنه ای در مورد

 جنگ رسانه ها و تهاجم فرهنگی

دانلود با حجم 457 کیلوبایت

جدید ترین اخبار سیاسی - فرهنگی وکلیپ ها در وبلاگ بصیرت360

پایگاه مذهبی فرهنگی آرمان

احسان.ن بازدید : 99 سه شنبه 11 بهمن 1390 نظرات (0)

نیروهای امنیتی بحرین در پی برگزاری مراسم تشییع جنازه یک نوجوان بحرینی در شهر ستره، با مخالفان رژیم آل‎خلیفه درگیر شده‌اند. این درگیری‌ها روز دوشنبه (۱۰ بهمن، ۳۰ ژانویه) پس از آن روی داد که نیروهای رژیم بحرین به منظور متفرق کردن جمعیتی که در مراسم خاکسپاری یک معترض ۱۹ ساله به نام محمد ابراهیم یعقوب شرکت کرده بودند، به شلیک گاز اشک آور متوسل شدند

این نوجوان بحرینی هفته گذشته در بازداشتگاه پلیس جان خود را از دست داده بود.معترضان بحرینی نیز با آتش زدن لاستیک خودروها و پرتاب کوکتل مولوتف، با نیروهای امنیتی درگیر شدند.به گفته معترضان بحرینی، یعقوب پس از دستگیری از سوی نیروهای رژیم مورد ضرب و جرح قرار گرفته و آثار جراحت، خراشیدگی و کبودی در پیکر وی به چشم می‌خورد.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 125 سه شنبه 11 بهمن 1390 نظرات (0)

یک گروه از بازرسان اتحادیه عرب در محل نیروگاه سیکل ترکیبی «جندر» حاضر شدند تا هویت و سابقه کاری هفت تکنسین و مهندس شاغل در این نیروگاه را که بیش از یک ماه است پیرامون شهر حمص در سوریه ربوده شده‌اند، بررسی کنند.

گفته می‌شود، دیدار بازرسان اتحادیه عرب با مسئولان نیروگاه سیکل ترکیبی جندر، بدون آگاهی و هماهنگی قبلی انجام شد و نزدیک دو ساعت به طول انجامید. این گروه هفت نفره از بازرسان اتحادیه عرب، با حضور در نیروگاه 484 مگاواتی در حال راه‌اندازی جندر، به احراز هویت و بررسی مدارک و تصاویر مربوط به متخصصان ایرانی شاغل در این نیروگاه که مدتی است ربوده شده‌اند، پرداختند.گفتنی است، بازرسان اتحادیه عرب پرسش‌هایی درباره نحوه همکاری هفت ایرانی ربوده شده با نیروگاه جندر، سوابق کاری و مدارک تحصیلی آنان داشتند که مسئولان نیروگاه جندر با در اختیار قرار دادن تصاویر و فیلم‌های مستند مربوط به فعالیت این افراد در کارگاه‌ها به تشریح فعالیت‌های آنان در راه‌اندازی نیروگاه جندر پرداختند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 101 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (1)

حضرت امام خامنه ای در این دیدار پس از سخنان نمایندگان جوانان چندین کشور اسلامی منطقه، قیام ملت‎های مسلمان بر ضد دیکتاتوری‎های وابسته را پدیده ای بسیار مبارک و بسیار مهم و مقدمه قیام علیه "دیکتاتوری جهانی شبکه فاسد و خبیث صهیونیستی و استکباری" خواندند و تأکید کردند: در آفاق روشن این حرکت مبارک، امت اسلامی، به حول و قوه الهی بار دیگر در اوج عزت و استقلال و اقتدار قرار خواهد گرفت.

صدها نفر از جوانان 73 کشور جهان از جمله جوانان مصر، تونس، لیبی، لبنان، یمن، بحرین و فلسطین صبح امروز (دوشنبه) در فضایی صمیمانه و لبریز احساسات اسلامی و انقلابی، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت امام خامنه ای در این دیدار پس از سخنان نمایندگان جوانان چندین کشور اسلامی منطقه، قیام ملت‎های مسلمان بر ضد دیکتاتوری‎های وابسته را پدیده ای بسیار مبارک و بسیار مهم و مقدمه قیام علیه "دیکتاتوری جهانی شبکه فاسد و خبیث صهیونیستی و استکباری" خواندند و تأکید کردند: در آفاق روشن این حرکت مبارک، امت اسلامی، به حول و قوه الهی بار دیگر در اوج عزت و استقلال و اقتدار قرار خواهد گرفت.

بقیه خبر در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 43

درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 539
  • بازدید سال : 4,510
  • بازدید کلی : 94,568
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات