loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 104 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

http://www.samsungcenter.ir/shop/images/asli.jpg

شرکت سامسونگ الکترونیکس در بیانیه ای اعلام کرد: متاسفه اخیراً کلیپی بدون اطلاع شرکت سامسونگ، توسط شبکه کابلی HOT اسرائیل در اهانت به مردم شریف ایران تولید شده که شرکت سامسونگ ضمن محکومیت این عمل، همسو با سایر نهادهای مردمی انزجار خود را از این گونه اقدامات اعلام می کند.

تازگی تبلیغی از یک محصول سامسونگ منتشر شده است.

در این تبلیغ، ایران به مثابه بیابانی به تصویر کشیده شده که مملو از گرد و غبار است و مردم آن به دور از هرگونه تمدن و به صورت عصر حجری زندگی می‌کنند؛ 4 مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب‌افتاده‌ای از زن ایرانی نشان می‌دهند.

در این کلیپ، یک جاسوس موساد در ایران، تبلتی از سامسونگ دارد که با آن تمام فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کند؛ یکی از این 4 نفر، از روی کنجکاوی، دکمه‌ای را روی تبلت لمس می‌کند که به محض لمس دکمه، نیروگاه هسته‌ای ایران که پشت سر آن‌هاست، منفجر می‌شود!بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 530 سه شنبه 11 بهمن 1390 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7275056662/resaneha.png

کلیپ صوتی سخنان امام خامنه ای در مورد

 جنگ رسانه ها و تهاجم فرهنگی

دانلود با حجم 457 کیلوبایت

جدید ترین اخبار سیاسی - فرهنگی وکلیپ ها در وبلاگ بصیرت360

پایگاه مذهبی فرهنگی آرمان

احسان.ن بازدید : 125 سه شنبه 11 بهمن 1390 نظرات (0)

یک گروه از بازرسان اتحادیه عرب در محل نیروگاه سیکل ترکیبی «جندر» حاضر شدند تا هویت و سابقه کاری هفت تکنسین و مهندس شاغل در این نیروگاه را که بیش از یک ماه است پیرامون شهر حمص در سوریه ربوده شده‌اند، بررسی کنند.

گفته می‌شود، دیدار بازرسان اتحادیه عرب با مسئولان نیروگاه سیکل ترکیبی جندر، بدون آگاهی و هماهنگی قبلی انجام شد و نزدیک دو ساعت به طول انجامید. این گروه هفت نفره از بازرسان اتحادیه عرب، با حضور در نیروگاه 484 مگاواتی در حال راه‌اندازی جندر، به احراز هویت و بررسی مدارک و تصاویر مربوط به متخصصان ایرانی شاغل در این نیروگاه که مدتی است ربوده شده‌اند، پرداختند.گفتنی است، بازرسان اتحادیه عرب پرسش‌هایی درباره نحوه همکاری هفت ایرانی ربوده شده با نیروگاه جندر، سوابق کاری و مدارک تحصیلی آنان داشتند که مسئولان نیروگاه جندر با در اختیار قرار دادن تصاویر و فیلم‌های مستند مربوط به فعالیت این افراد در کارگاه‌ها به تشریح فعالیت‌های آنان در راه‌اندازی نیروگاه جندر پرداختند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 114 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)
شبکه تلویزیونی الجزیره قطر که به رغم ادعای حرفه ای بودن، مدتی است با شدت هرچه تمام تر به فعالیت علیه جمهوری اسلامی ایران، سوریه و محور مقاومت مشغول است، با پخش تصاویری از افرادی که آنان را اعضای اعزامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سوریه نامید، مرتکب گاف عجیبی شد.
به گزارش فرهنگ نیوز به نقل ازیک پایگاه خبری تحلیلی عربی، در گزارشی به رسوایی شبکه الجزیره قطر در انتشار تصاویر مربوط به پنج ایرانی ربوده شده در سوریه اشاره و اسنادی را فاش کرد که از یک سو نشان می دهد، این پنج نفر همان پنج مهندس ایرانی هستند که از یک ماه پیش ربوده اند و همچنین تأکید می کند که سازمان جاسوسی فرانسه در ربایش این افراد دست داشته است.

یک ماه پیش بود که گروهی از شبه نظامیان تروریست در سوریه موسوم به یگان "الفاروق" پنج مهندس ایرانی را در این کشور ربود. جمعه گذشته نیز رسانه های خبری وابسته به غرب از بازداشت پنج نظامی ایرانی در سوریه خبر داده و نوشتند که ایران با ارسال این نیروها در آنچه سرکوب مردم این کشور نامیده اند، مشارکت می کند و این افراد برای فعالیت های نظامی به سوریه منتقل شده اند!بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 78 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

حزب الله لبنان بیانیه ای را در مورد شایعه‌سازی برخی رسانه‌ها و احزاب غربگرای لبنان در مورد قاسم سلیمانی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالحسین(علیه السلام) به نقل از فارس، پایگاه الانتقاد نت لبنان نوشت: حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای درباره ادعای رسانه‌های وابسته به هواداران اتاق تاریک آمریکا و دشمن صهیونیستی، در راستای منافع این کشور ها که نشان دهنده ورشکستگی سیاسی و اخلاقی این عده است، شایعات در خصوص قاسم سلیمانی را رد کرد.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 101 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (0)

حقایقی در مورد فیس بوک Facebook

طبق مقرراتی که حین ثبت نام در فیس بوک پذیرفته اید، «فیس بوک مالک تمامی اطلاعاتی است که در اختیار آن می گذارید» و از این رو می تواند هرگونه که صلاح می بیند، از آنها استفاده کند.

برای مثال فیس بوک می تواند اطلاعات شما را به سازمان های مختلف بفروشد، عکس های شما را منتشر کند یا ایده های تجاری تان را استفاده کند. و این کار از نظر قانونی هیچ منعی ندارد.این امر ممکن است هم اکنون برای شما بی اهمیت جلوه کند، ولی ارزش این اطلاعات را در بیست سال آینده در نظر بگیرید: زمانی که موقعیتی مهم از نظر سیاسی/اجتماعی/ اقتصادی دارید و یک جمله یا عکس از شما در جوانی می تواند اعتبار شما را از بین ببرد.یا به زمانی فکر کنید که در یک معامله سیاسی، که معمولا مردم در آن ضرر می بینند، اکانت های کاربران مخالف یک دولت به آن دولت فروخته شود.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 107 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (0)
facebook

“اتحادیه ملی دانشجویان اسرائیلی” تبدیل به یکی از شرکای تمام وقت در اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی شده است تا در آن دست به پخش پروپاگاندای دولتی به صورت آن‌لاین و نیز در دانشگاه‌های مختلف جهان بزند. این اتحادیه با راه‌اندازی برنامه‌ای به دانشجویان اسرائیلی مبلغ ۲هزار دلار پرداخت کرده است تا آنها به مدت یک سال و ۵ ساعت در هفته ــ در مجموع ۲۴۰ ساعت ــ در خانه‌های خود دست به پخش پروپاگاندا در اینترنت بزنند.

این اتحادیه همچنین با همکاری آژانس یهودیان اسرائیل، دانشجویان اسرائیلی دانشگاه‌های هایفا، تل‌آویو، بن گوریون، و ساپیر را به عنوان سفیر و برای انجام کارهای تبلیغاتی به کشورهای دیگر و جوامع یهودی مختلف جهان اعزام می‌دارد که برای این کار نیز این دانشجویان دستمزد و جیره خاص خود که بالغ بر ۱.۳۰۰ دلار است را دریافت می‌کنند.

در بیانیه این اتحادیه آمده است که “بسیاری از دانشجویان اسرائیل در استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف خبره بوده و لذا لازم است تا عقاید خود را به زبان انگلیسی بازگو کنند. یکی از اهداف ارائه بورسیه، افزایش و گسترش فعالیت‌های پروپاگاندای دانشجویان می‌باشد. اینترنت امکان دسترسی بدون کنترل به محتویات گروه‌های حاشیه‌ای را میسر می‌سازد و لذا می‌تواند بسیاری از مخاطبانی را تحت تأثیر قرار دهد که در معرض چنین اطلاعاتی قرار می‌گیرند، به ویژه جوانان را که به راحتی تحت تأثیر قرار می‌گیرند.”

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 79 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

سپاه قدس ايران با 42 هزار نيرو در آمريكاي لاتين نفوذ كرده است. حسن رحيم پور ازغدي هم يكي از آنهاست!

ايران حدود 42 هزار نيرو در بوليوي، ونزوئلا، برزيل، گواتمالا، نيكاراگوئه و اكوادور دارد؛ همچنين سپاه قدس چند مركز فرماندهي را در اين كشورها راه اندازي كرده است. رژيم حدود 42هزار نيروي امنيتي، اطلاعاتي و تبليغاتي در آمريكاي جنوبي سازمان داده است. اكثر اينها بازجوها و شكنجه گران و زندانبان ها و ماموران لباس شخصي شناخته شده هستند. حسن رحيم پور ازغدي عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي براي تدريس در «كلاس هاي ايدئولوژيك» به اين كشورها سفر مي كند.
گردانندگان خودنويس كه چند ماه پيش از سوي برخي محافل اپوزيسيون متهم به همكاري با وزارت اطلاعات ايران شدند، ظاهرا آن قدر پرت از ماجرا هستند كه نمي دانند تيم هاي اطلاعاتي معمولا چند نفرند و نه چندين لشكر! آن هم نه از ميان «بازجوها و زندانبانان و شكنجه گران»!!بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 84 دوشنبه 26 دی 1390 نظرات (2)

http://s1.picofile.com/file/7251199565/11464.jpg

جامعه عربستان سعودی همواره دو بخش را دربرمی‌گیرد، طبقه‌ای که قدرت را در دست دارند و طبقه‌ای که از طبقه قدرتمند باید اطاعت محض داشته باشند.

روزنامه آمریکایی نیوزویک به نقل از مرکز تحقیقات استراتژیک آمریکا در مقاله‌ای به بررسی وضعیت کنونی حاکم بر عربستان پرداخت.

نیوزویک به نقل از مرکز تحقیقات استراتژیک آمریکا می‌نویسد که خاندان حاکم بر عربستان همواره مناصب مهم را میان افراد خاندان تقسیم می‌‌کند تا آنها را راضی و ساکت نگهدارد.
این روزنامه در ادامه می‌نویسد: به این ترتیب هم اکنون در میان خاندان حاکم بر عربستان دو گروه شکل گرفته‌اند، یکی آنهایی که دارای قدرت واقعی هستند و دیگری گروهی که قدرت نرم را در اختیار دارند. 
بر این اساس بخش اول قدرت سیاسی حمایت شده بواسطه قدرت نظامی ، مالی و اطلاعاتی را احتکار می‌کند و گروه دوم عرصه مطبوعات ، فرهنگ ، رسانه‌ها و گردشگری را در اختیار دارد و بخش گسترده‌ای از خاندان سلطنتی بر این بخش حاکمیت دارند، به همین دلیل کسی که در گروه اول قرار نداشته باشد، بی‌تردید در گروه دوم خواهد بود و البته در این شک نیست که پول و دارایی بسیاری نیز به دست خواهد آورد.

بقیه خبردر ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 104 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

افسر آمریکایی: با اطمینان می گویم که دولت آمریکا در این ترور مشارکت نداشته و احتمال اینکه اسرائیل این کار را کرده باشد بیشتر از آمریکاست./ افسر اسرائیلی: من مطمئنم هیچ اسرائیلی به طور مستقیم در این ترور نقش نداشته است.
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شامگاه چهارشنبه 11ژانویه (21دی) شبکه بی بی سی فارسی (BBC.Persian) در رابطه با ترور "مصطفی احمدی روشن" دانشمند هسته ای ایران، به سراغ دو مأمور سابق اطلاعاتی از آمریکا و اسرائیل رفت و نظر آن ها را در خصوص عاملان ترور جویا شد.
"کرگ تیلمن" (CraigTillman) افسر سابق اطلاعاتی آمریکا به بی بی سی فارسی گفت: «من سال ها در دستگاه اطلاعاتی آمریکا فعالیت داشته ام و در کنگره ایالات متحده نیز به رصد مشغول بوده ام. من در حال حاضر به اطلاعات محرمانه و ویژه ای دسترسی ندارم اما با اطمینان می گویم که دولت آمریکا در این ترور مشارکت نداشته و احتمال اینکه اسرائیل این کار را کرده باشد بیشتر از آمریکاست. مسلما خیلی ها در اسرائیل از ایران هسته ای می ترسند. هرکس دستور این ترور را صادر کرده، دوست آمریکا نیست؛ به این دلیل که راه آمریکا را برای رسیدن به هدف، یعنی رسیدن به راه حلی جامع برای مشکل هسته ای ایران، سخت تر می کند. اتفاقی که در خیابان های تهران برای چند دانشمند افتاد، فقط به تندروها کمک می کند.»بقیه خبر در ادامه مطلب
احسان.ن بازدید : 106 سه شنبه 20 دی 1390 نظرات (0)
http://s2.picofile.com/file/7243174836/tz0tbvd5kuxdm941pcz4.jpg

ادامه راه شهدا اینه ؟!!!

اونایی که این شبکه رو نگا میکنن! فقط خودتون قضاوت کنید که چند ثانیه مشاهدی

فارس وان به این همه ضرر وزیانش می ارزه!

واقعا حیف نیست؟؟؟

کاش که فقط یک ذره از شهدا یاد می گرفتند  …

.:. هرکی ماهواره داره یا نداره صلوات بفرسته .:.

درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 548
  • بازدید سال : 4,519
  • بازدید کلی : 94,577
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات