loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 180 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)
ا شروع رسمی تبلیغات انتخابات مجلس نهم ، همه جا صحبت از کارنامه نمایندگان فعلی و برنامه های کاندیدا های فعلی انتخابات است و افکار عمومی با دقت کارنامه ها و برنامه های کاندیدا های موجود را برای داشتن انتخابی معقول و حساب شده مورد بررسی قرار می دهند .
 اما در کنار توجه به برنامه و کارنامه کاندیداها ، یکی دیگر از مهم ترین مسائل برای داشتن مجلسی که در شان نام مردم ایران زمین باشد ، مشارکت گسترده مردم در انتخابات است ، در واقع کارنامه مردم در انتخابات ، همان میزان مشارکت با شور و شعور آنان است . تجربه نشان داده است که هر زمان مشارکت مردم در انتخابات مجلس بیشتر بوده است ، نمایندگان هم خود را بیشتر در مقابل موکلان خود پاسخگو دانسته و حضور و نفوذ قدرت افکار عمومی را بیش از پیش در کنار خود احساس کرده اند و از بی خیالی و لاقیدی در قبال مسئولیتی که به آنان سپرده شده است ، دور جسته اند .
بر این اساس می توان گفت که تا حدودی ، ناکارآمدی مجلسیان یا نمایندگان ، به مردمی بر می گردد که آنان را انتخاب کرده اند. چرا که بی مسئولیتی و فرار از انتخابات و یا طفره رفتن از یک انتخاب درست ، نه تنها گریبان افرادی را می گیرد که مشارکت نکرده و یا مشارکتی توام با بی مسئولیتی اتخاذ کرده اند را خواهد گرفت ، بلکه در کل عموم جامعه از این رویکرد ناصواب به انتخابات متضرر خواهند شد.بقیه خبر در ادامه طملب

احسان.ن بازدید : 108 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

تصویر بزرگ اعضای خانواده های بازداشت شدگان مصری در زندانهای عربستان با تظاهرات در مقابل ساختمان وزارت
کشور مصر در قاهره آزادی فرزندان خود را خواستار شدند.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از العالم، این خانواده ها پلاکاردهایی در دست داشتند که در آن مداخله فوری مسئولان وزارت امور خارجه مصر برای آزادی بازداشت شدگان مصری در عربستان درخواست شده بود.

برادر یکی از این زندانیان گفت که برادرش در زندان عربستان به همراه شمار دیگری از زندانیان اعتصاب غذا کرده است.

وی افزود: مشکل همه زندانیان مصری این است که آنها به علت همراه داشتن داروهایی که در عربستان وجود ندارد با این ادعا که این داروها در عربستان مواد مخدر محسوب می شود دستگیر و زندانی شده اند.

احسان.ن بازدید : 108 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

تقدیم به امت اسلامی که این روز ها در نبودش راه جانشین امامشان را در پیش گرفته اند و اکنون سی و سه سال است که می جنگند…تا انقلاب مهدی…

 الحق و زهق الباطل

احسان.ن بازدید : 127 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
این دومین ابراز نظر «آشکار» رهبر انقلاب است درباره نوشته‌های وبلاگی. شرمنده‌ایم که هر دوی این ابراز نظرها، هشدار است! هشدار نسبت به رعایت نکردن حدود اسلامی. هشدار نسبت به اینکه نوشته‌های وبلاگی ما، خداوند متعال را خشمگین می‌کند! این حرف خیلی سنگین است برای من و تویی که قرار بود بنویسیم برای خشنودی خدا. برای حمایت از «حزب الله». برای گروه خدا.

http://khamenei-pic.com/AX/weblog/891220.jpg

، يكى از آن چيزهائى است كه اسلام مانع از آن است؛ نبايد اين اتفاق بيفتد. فضاى هتك حرمت:
» هم خلاف شرع است،
» هم خلاف اخلاق است،
» هم خلاف عقل سياسى است.
انتقاد، مخالفت، بيان عقايد با جرأت، هيچ اشكالى ندارد؛
اما دور از هتك حرمتها و اهانتها و فحاشى و دشنام و اين چيزها.
همه هم در اين زمينه مسئولند. اين كار علاوه بر اينكه:
» فضا را آشفته ميكند،
» و اعصاب آرام جامعه را به هم ميريزد،
- كه امروز احتياج به اين آرامش هست -
» خداى متعال را هم از ما خشمگين ميكند.
من ميخواهم اين پيامى باشد به همه‌ى آن كسانى كه
» يا حرف ميزنند،
» يا مينويسند؛
» چه در مطبوعات،
» چه در وبلاگ‌ها.

احسان.ن بازدید : 95 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد
بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)

http://www.ams.ac.ir/academi%20image/fajr.jpg

دهه فجر از نگاه مقام معظم رهبریدهه فجر سرآغاز طلوع مجدد ارزشهای گرانقدر اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین كننده و بی مانند بشمارمیرود. تا قبل از انقلاب اسلامی،‌ در ایران نظام اسلامی وجودنداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه ی غالب و مغلوب و سلطان و رعیتی  بود وپادشاهان احساس می‌كردند كه فاتحینی هستند كه بر مردم غلبه یافته اند و حضرت امام رضوان الله تعالی علیه این سلسله معیوب را قطع كردند و نقطه ی عطفی در تاریخ ایران بوجودآوردند و شمشیر اسلام مردم را علیه دشمنان اسلام،‌ مردم و استعمارگران به كار گرفتند. دهه انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است كه خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. این مراسم را با هیجانهای عاطفی صحیح باید با طراوت و تازه كرد. جشنهای دهه فجر می بایستی همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود و مردمی باشد. باید كلیه مساجد فعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره ی فراموش نشدنی حضرت امام و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

احسان.ن بازدید : 97 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7285054836/30526316_1541344.jpg

جوانان انقلاب یمن در جشن های نخستین سالگرد انقلاب مردمی ضد رژیم حاکم در سوم فوریه (14بهمن)، متعهد شدند به راهشان تا تحقق همه اهداف انقلاب و سرنگونی کامل رژیم علی عبدالله صالح ادامه دهند.

یکی از جوانان انقلابی شرکت کننده در جشن روز گذشته گفت: ما امروز اولین سالگرد انقلاب را جشن می گیریم و تاکید می کنیم که همچنان با همان عزم و قدرت و پایداری که در روز اول داشتیم، پیروزی اهداف انقلاب ایستاده ایم.

انقلابیون یمن می گویند که علیرغم گذشت یک سال از آغاز انقلاب، این انقلاب هنوز پایان نیافته است و اگر لازم باشد ، حاضرند راه خود را تا سال ها ادامه دهند تا به اهداف انقلاب برسند و خون شهدا را به ثمر بنشانند

احسان.ن بازدید : 116 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)
http://s1.picofile.com/file/7285039672/136511_127.jpg

 در این مراسم که صبح امروز با حضور دکتر ولایتی سخنگوی جبهه متحد، دکتر حدادعادل عضو شورای مرکزی جبهه متحد، ابراهیم انصاریان نماینده آیت الله مهدوی کنی و همچنین مجتبی توانگر مسوول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان برگزار شد، از آرم انتخاباتی جبهه در آستانه اعلام فهرست جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابی تهران رونمایی شد.

احسان.ن بازدید : 128 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (1)
انقلاب اسلامی وارد سی و سومین سال خود شده است. این انقلاب که براساس آرمان های بسیار بلند انسانی و اسلامی آغاز و با انگیزه الهی و وحدت کلمه به پیروزی رسید، تاکنون با چالش ها و تهدیدات متنوع و پیچیده ای روبرو شده است. در واقع انقلاب اسلامی با شعار نفی استبداد و استعمار، تحقق حاکمیت الهی و ایجاد جامعه ای، همانند سایر انقلاب های الهی برای دشمنان داخلی و خارجی غیر قابل قبول و تحمل بود.. خصومت آنها از همین بابت شکل گرفت. خصومتی که از سر کینه و براساس مبانی ایدئولوژیک بود. اما علی رغم چالش ها و موانع دشمن و برخلاف انتظار مخالفان و معاندان، این انقلاب راه خود را ادامه داد. استراتژی تضعیف سازی و نابود سازی انقلاب نه تنها نتوانست کاری از پیش ببرد بلکه نفوذ و اقتدار انقلاب بیش از هر وقت ارتقاء یافت.
در حقیقت انقلاب اسلامی با رهبری امام (ره) در دهه اول و سپس با رهبری مقام معظم رهبری در دهه دوم و سوم انقلاب از طوفان های بسیار سهمگین عبور کرد و با پشت سر گذاشتن موانع، فشارها و محدویت ها هر روز بالند تر از روز قبل خود گردید. نمودار سه دهه اتقلاب گویای این مدعی است که شاخص های اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی به عنوان ساخت و مرکب انقلاب اسلامی سیر صعودی داشته و آینده بسیار امید وار کننده ای را نوید بخش است. با این وجود، به میزان افزایش قدرت و اقتدار انقلاب، دشمنان انقلاب اگرچه قادر به بهره گیری از ابزارهای گذشته برای مانع سازی و جلوگیری از قدرت یابی ایران نیستند اما فکر براندازی یا جلوگیری و انحراف انقلاب نیز از دستور کارهای آنها خارج نشده است. افزون براین تمام نشانه ها بیانگر این نکته است که آنها نسبت به گذشته عصبانی تر بوده و بیشتر در تلاش برای تحول سازی انقلاب به هر شکل ممکن هستند. بنابراین ورود انقلاب اسلامی به سی و سومین سال خود و به عبارتی وارد شدن انقلاب به دهه چهارم با توجه به اقتدار جمهوری اسلامی و اقتضائات جهانی و بویژه شرایط و موقعیت دشمنان، الزامات خاص خودش را برای تداوم و پاسداری از انقلاب می طلبد.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 99 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

آیا به آمریکا حق نمی دهید که از یکسو برای حفظ آبروی ریخته و قدرت دود شده و به هوا رفته خود، به گزینه های روی میز اشاره کند و در همان حال از زیر میز برای ایران اسلامی پیام مذاکره بفرستد؟!

حسین شریعتمداری در ستون یادداشت روز روزنامه کیهان امروز دوشنبه نوشت:

1- «از جنایت علیه ایران دست بردارید»، «دشمن ما ایران نیست، دشمن واقعی ما اقلیت یک درصدی حاکم بر آمریکاست»، «جنایات مشترک آمریکایی و اسرائیلی علیه دانشمندان ایرانی را متوقف کنید»، «نه جنگ، نه تحریم، نه دخالت و نه جنایت علیه ایران»، «فاجعه 11 سپتامبر منشأ داخلی داشت»، «مرگ بر دیدگاه شما، چرا جنگ با ایران؟ جنگ واقعی همین جا در آمریکاست، جنگ ما علیه یک درصد حاکم»، «از دخالت در ایران و سوریه دست بکشید»، «دستهایتان را از ایران کوتاه کنید»، «همین حالا نظامیان آمریکایی را از افغانستان بیرون بکشید»، «چرا دانشمندان هسته ای ایران را ترور می کنید»؟

و بالاخره به آنچه روی این پلاکارد نوشته شده توجه کنید؛ «به ما بپیوندید تا در تغییر تاریخ سهیم باشید» و...

این همه که همه آنچه بود نیست، فقط بخشی از پلاکارد نوشته هایی است که دیروز در تظاهرات فراگیر و همزمان در 80 شهر بزرگ آمریکا و کانادا روی دست تظاهرکنندگان آمریکایی و کانادایی به فراز آمده بود. تقریباً در تمامی تظاهرات 80 شهر آمریکا و کانادا، تصاویر بزرگی از شهید مصطفی احمدی روشن که در حالتی معصومانه فرزند خردسالش نیز در کنارش بود، حمل می شد. زیر این تصویر که آمریکایی ها و کانادایی ها به صورت یک پوستر بزرگ روی دست گرفته بودند این جمله نوشته شده بود «جنایت آمریکایی و اسرائیلی علیه دانشمندان ایرانی را متوقف کنید». تصاویری از این تظاهرات گسترده و فراگیر در صفحه اول کیهان امروز به چاپ رسیده و تیتر یک روزنامه نیز به گزارشی در همین باره اختصاص یافته است.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 101 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

رئیس مرکز بررسی­ های دکترینال در گفتگو با مشرق، منظومه­ تروریسم در سال 2011و 2012 را تشریح کرد.

به گفته­ وی، آمریکا در سال 2011 برای مهار بیداری اسلامی از عربستان در نقش ممانعتی علیه انقلاب در کشورهای مصر، یمن و بحرین استفاده کرد. هم­چنین از ترکیه برای ایفاء نقش الهام ­بخش برای انقلابیون جهان اسلام، در شکل­ دهی به حکومت­های سکیولار در کشورهای در حال انقلاب بهره برد. اما با شکست استراتژی مهار دو جانبه­ بیداری اسلامی توسط عربستان و ترکیه، آمریکا برای سال 2012 استراتژی «ویران­گری خلاق» را در پیش گرفته است. در ویران­گری خلاق، آمریکا می­ کوشد بی­ ثباتی سیاسی کشورهای دیکتاتوری منطقه که حاصل بیداری اسلامی است را از طریق ایجاد و گسترش بی ­ثباتی امنیتی در سایر کشورهای منطقه، خنثی و کم اثر کند.

حسن عباسی، بازی­گران انتخاب شده­ آمریکا برای ایفاء نقش مزبور را مثلث قطر، عربستان و طالبان معرفی کرده و کشور قطر را بازی­گر اصلی بر هم زننده­ ثبات امنیتی منطقه در 2012 شناساند.

این کارشناس مسائل استراتژیک، در پاسخ به این پرسش که دلیل گشایش دفتر طالبان در قطر چیست، به بیان مأموریت جدید طالبان در ایفای نقش ویران­گری خلاق از سوی آمریکا در منطقه پرداخت.بقیه خبر در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 43

درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 538
  • بازدید سال : 4,509
  • بازدید کلی : 94,567
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات