loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 257 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (1)
در سال جهاد اقتصادی، تعبیر برخی از مسئولان از جهاد اقتصادی عامل لطمه بر تولید داخلی شد، لذا رهبر معظم انقلاب با تدبیر هوشمندانه، منظور خود را از جهاد اقتصادی به وضوح بیان داشته و شعار امسال را رونق تولید داخلی قرار دادند.
افزایش هزینه های تولید در این یک سال اخیر به چند طریق جبران شد. راه اول تعطیلی بسیاری از واحد های تولیدی و یا کاهش تولید، راه دوم اصرار بر افزایش قیمت ها و راه سوم فدا شدن کیفیت برای جبران افزایش هزینه ها بود.مشاهده ی این چند رفتار ما را متوجه این امر می کند که افزایش هزینه های تولید به هیچ وجه رونق تولید در پی ندارد.
آنچه امروز در قالب افزایش قمیت و کاهش کیفیت و کم فروشی دیده می شود، تا قبل از هدفمند کردن یارانه ها در قالب نقدینگی دیده می شد. به این معنا که نقدینگی پوشش چیزی را داشت که امروز افزایش قیمت ها، کاهش تولید کمی و کیفی آن را می پوشاند. نقدینگی جزء لازم بسته ی حمایتی دولت است ولی اگر بسته حمایتی دولت تنها در دادن نقدینگی خلاصه شود، پول نمی تواند تولید قوی و پر اشتغال با بازدهی بالا را ایجاد کند و جواب اینکه چرا نقدینگی نمی توانست بخش های تولیدی ما را به جلو هل بدهد، این است که اگر حمایت تنها نقدینگی باشد، اثرات مثبت خود را از دست می دهد.دانلود در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 237 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)
در پی انتشار تبریک دختر فرج الله سلحشور به اصغر فرهادی به خاطر توجه به دردهای جامعه، آقای سلحشور در گفت وگو با یک سایت سینمایی در باره تبریک دخترش به اصغر فرهادی واکنش نشان داد.
به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از آفتابدر پی انتشار تبریک دختر فرج الله سلحشور به اصغر فرهادی به خاطر توجه به دردهای جامعه، آقای سلحشور در گفت وگو با یک سایت سینمایی در باره تبریک دخترش به اصغر فرهادی واکنش نشان داد.
بخشی از این گفت‌وگو را باسایت سینمانگار می خوانید:
دختر شما نیز با پیامی افتخار آفرینی فرهادی را تبریک گفت، آیا شما از این اقدام با خبر هستید؟
بله در جریان این تبریک هستم.
این حرکت را تایید می کنید؟
خیر بنده به هیچ عنوان این اقدام فرزندم را تایید نمی کنم واز این کار متاثر هستم واعتقاد دارم وی مانند سینماگرانی که هالیوود برای آنها تبدیل به بت شده است، او نیز به این درد و مشکل دچار شده است و برای همین باید دنبال چاره بگردم.
پس با این اوصاف شما برای آزادی فکر ارزش قائل هستید و به نظر وی احترام می گذارید؟
خیر، بنده برای هر فکر و آزادی فکری ارزش قائل نیستم و من فقط برای آزادی های فکری که دارای ارزش باشند ودر راستای انقلاب و دین قرار داده شده باشند ارزش قائل هستم و به نظر بنده نام واصطلاح آزادی فکر فقط در ظاهر قشنگ است.
نظر شما درباره بازگشت و تجلیل از فرهادی چگونه است؟
بنده نظر خود را زمان گلدن گلوب دادم ولی یک سئوال دارم که چرا اصغر فرهادی مانند ورزشکاران ودیگر مردم هنگامی که نام رژیم صهیونیستی در میدان رقابتی و دیگر میادین به زبان آمد صحنه را ترک نکرد و انصراف نداد؟ آیا این نشان از حمایت وی از اسرائیل نیست؟ به نظر بنده وی اصلا نباید اجازه می داد فیلمش در اسکار حضور یابد چون تمام سینمای هالیوود و اسکارمتعلق به رژیم صهیونیستی است.
احسان.ن بازدید : 269 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (0)
علی مطهری فرزند شهید مطهری در مطلبی را در واکنش به  به سخنان حجت الاسلام  پناهیان عنوان کرد  که عین متن پاسخ به شرح زیر منتشر می شود :
جناب حجت الاسلام آقاي پناهیان
با عرض سلام و احترام، مجال ملاحظه پاسخ جنابعالی به جوابیه بنده تا پس از انتخابات حاصل نشد. همچنان که در ذيل تبيين خواهد شد، ناخواسته آنچه را که دربارۀ دیدگاه نادرست جنابعالی در باب ولایت فقیه گفته بودم تأیید فرموده و شواهدی نیز اضافه کرده اید.
به خوانندگانی که فرصت خواندن تمام پاسخ مرا ندارند، توصيه مي کنم برای آشنا شدن با نوع استدلال و ميزان امانتداري جناب آقای پناهیان در نقلها،  لااقل نگاهي به جدول انتهايي بيندازند و البته خوانندگان اينترنتي مي توانند کليپ مربوطه را نيز ببينند.
 از هر دری سخن گفته اید: نامۀ جوانان اصلاح طلب به بنده (که البته پاسخ آن را خدمت جناب شریعتمداری ارسال کردم ولي منتشر نکردند و در سایتها منتشر شد)، مخالفت با طرح نظارت بر نمایندگان تا دستگیری سریع و البته نادرست دبیر سیاسی یک هفته نامه.  مطالبی که هیچ ربطی به موضوع نداشت.

در اینجا در چهارده بند به ذکر نکاتی پرداخته و با پرهيز از پراکنده گويي، بر مسائل محتوایی و مفهومی تکیه می کنم.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 391 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (0)
حضرت آیت الله خامنه ای در بیاناتشان با ابراز رضایت از حضور پررنگ فیلم های دفاع مقدس در جشنواره فجر امسال، فیلم قلاده های طلا را اثری شایسته و خوب توصیف کردند.
 یک منبع موثق در گفت وگو با آوینی فیلم خبر داد، جمعی از مسئولان فرهنگی تعدادی از فیلم های موفق جشنواره فجر امسال را خدمت رهبر معظم انقلاب برده و برای ایشان اکران خصوصی کرده اند.
این منبع "قلاه های طلا"، "روزهای زندگی" و "ضد گلوله" را از جمله این فیلم ها بیان کرد و گفت، رهبر انقلاب پس از دیدن فیلم ها، درباره آن ها هم نظراتی بیان کرده اند.
به گفته وی، حضرت آیت الله خامنه ای در بیاناتشان با ابراز رضایت از حضور پررنگ فیلم های دفاع مقدس در جشنواره فجر امسال، فیلم قلاده های طلا را اثری شایسته و خوب توصیف کردند.

احسان.ن بازدید : 128 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (1)
انقلاب اسلامی وارد سی و سومین سال خود شده است. این انقلاب که براساس آرمان های بسیار بلند انسانی و اسلامی آغاز و با انگیزه الهی و وحدت کلمه به پیروزی رسید، تاکنون با چالش ها و تهدیدات متنوع و پیچیده ای روبرو شده است. در واقع انقلاب اسلامی با شعار نفی استبداد و استعمار، تحقق حاکمیت الهی و ایجاد جامعه ای، همانند سایر انقلاب های الهی برای دشمنان داخلی و خارجی غیر قابل قبول و تحمل بود.. خصومت آنها از همین بابت شکل گرفت. خصومتی که از سر کینه و براساس مبانی ایدئولوژیک بود. اما علی رغم چالش ها و موانع دشمن و برخلاف انتظار مخالفان و معاندان، این انقلاب راه خود را ادامه داد. استراتژی تضعیف سازی و نابود سازی انقلاب نه تنها نتوانست کاری از پیش ببرد بلکه نفوذ و اقتدار انقلاب بیش از هر وقت ارتقاء یافت.
در حقیقت انقلاب اسلامی با رهبری امام (ره) در دهه اول و سپس با رهبری مقام معظم رهبری در دهه دوم و سوم انقلاب از طوفان های بسیار سهمگین عبور کرد و با پشت سر گذاشتن موانع، فشارها و محدویت ها هر روز بالند تر از روز قبل خود گردید. نمودار سه دهه اتقلاب گویای این مدعی است که شاخص های اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی به عنوان ساخت و مرکب انقلاب اسلامی سیر صعودی داشته و آینده بسیار امید وار کننده ای را نوید بخش است. با این وجود، به میزان افزایش قدرت و اقتدار انقلاب، دشمنان انقلاب اگرچه قادر به بهره گیری از ابزارهای گذشته برای مانع سازی و جلوگیری از قدرت یابی ایران نیستند اما فکر براندازی یا جلوگیری و انحراف انقلاب نیز از دستور کارهای آنها خارج نشده است. افزون براین تمام نشانه ها بیانگر این نکته است که آنها نسبت به گذشته عصبانی تر بوده و بیشتر در تلاش برای تحول سازی انقلاب به هر شکل ممکن هستند. بنابراین ورود انقلاب اسلامی به سی و سومین سال خود و به عبارتی وارد شدن انقلاب به دهه چهارم با توجه به اقتدار جمهوری اسلامی و اقتضائات جهانی و بویژه شرایط و موقعیت دشمنان، الزامات خاص خودش را برای تداوم و پاسداری از انقلاب می طلبد.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 131 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

  http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2012/01/sms-dahe-fajr.jpg

دانلود سرود بسیار زیبا و دلنشین «به لاله در خون خفته»ودانلود سرود جاودانه «خمینی ای امام»و دانلود سرود بسیار زیبا و بیاد ماندنی و حماسی «بهاران خجسته باد» که به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برای شما کاربران گرامی قرار گرفته است.

دانلود در ادامه مطلب...

احسان.ن بازدید : 128 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)
حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ظهر امروز در خطبه نخست نماز جمعه تهران طی سخنانی با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه فرمودند: ملت ایران با پیروزی این انقلاب‌ها به طور نسبی از غربت درآمد.
ایشان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران اضافه کردند: انقلاب ما رژیم ضداسلام را از بین برد و رژیم اسلامی بر سر کار آورد؛ رژیم دیکتاتوری و مستبد را از بین برد و رژیم مردم‌سالار به جای آن نشاند.

رهبر معظم انقلاب همچنین تصریح کردند: انقلاب اسلامی تحقیرشدگی تاریخی ملت ایران را از بین برد؛ امروز ملت ایران احساس عزت می‌کند.

ایران رتبه اول علمی منطقه را داراست
مقام معظم رهبری در ادامه بیاناتشان در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران به نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی در طی ۳۰ سال اخیر اشاره و "غلبه بر تمام چالش‌های پیش‌روی انقلاب اسلامی" را یکی از مهمترین نقاط قوت نظام عنوان کرده و تأکید کردند: ما ملتی نبودیم که راهمان را برویم و کسی کارمان نداشته باشد.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 127 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور که برای تقدیم لایحه بودجه ۹۱ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود با بیان اینکه چارچوب احکام لایحه بودجه سال ۹۱ همان احکام سال گذشته است که با کار فشرده بین مجلس و دولت تصویب شد، گفت که تغییرات قابل توجهی در لایحه بودجه سال ۹۱ نداریم بنابراین از این جهت کار مجلس آسان شده است.

وی افزود: بودجه سال ۹۰ نیمه دوم خرداد اجرایی شد و این به لایحه برنامه و قانون برنامه برمی‌گردد که بهمن ماه اجرایی شد و ما به محض اینکه قانون برنامه اجرایی شد یک روز بعد لایحه بودجه ۹۰ را تقدیم مجلس کردیم که عملا سه ماه دیرتر قانون بودجه سال جاری عملیاتی شد.

رئیس جمهور خطاب به نمایندگان مجلس با بیان اینکه گرچه می‌دانم سال انتخابات است و به شما فشارمی‌آید و باید در مناطق در یک رقابت سنگین شرکت کنید که ذهنتان مشغول است تصریح کرد: اگر بتوانید امسال بودجه را بدهید خیلی خوب است هرچند آیین‌نامه و قانون وجود دارد و محترم و عزیز است اما آیین نامه را خودتان نوشته‌اید که اگر ۱۵-۱۰ روز برای انتخابات بگذارید و مابقی را روزی دو شیفت برای بودجه ۹۱ بگذارید خوب است.

"برای ما سخت است که روزی ۶-۵ ساعت اینجا بنشینیم و حرف بشنویم اما شما الحمدالله این هنر را دارید که ۶-۵ ساعت بنشینید و فریادهای آقای کواکبیان عزیز که دوست قدیمی بنده هستند را بشنوید و حرف‌های ما را تحمل کنید."بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 229 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)

فقط صوفیان گنابادی شیرین کاری بلد نیستند.فرقه ضاله وهابیت نیز در برگزاری مراسمات عجیب و غریب دست کمی از صوفیان گنابادی ندارد.

فیلمی از مراسم عجیبی در عربستان که توسط شیوخ وهابی اجرا شده است را برای شما می گذارم شاید لحظاتی خنده بر لبانتان جاری شود.البته این مراسم توسط فرقه ای اجرا می شود که همیشه شیعیان را خرافاتی و اهل بدعت می نامند.

از اینجا دانلود کنید   دانلود

احسان.ن بازدید : 132 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)
جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه، پژوهشگران، طلاب حوزه علمیه و دانشجویان با ارسال نامه سرگشادهای به رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، به ترویج عرفانهای کاذب در برنامههای سیما اعتراض کردند.در این نامه همچنین به مواردی از تخطئه حجاب برتر و اقشار متدین در سریال "تا ثریا" نیز اشاره شده است.

متن این نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

نامه سرگشاده جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه، پژوهشگران، طلاب حوزه علمیه به رییس محترم صدا و سیما

«سفارش اساسی اینجانب نزدیک کردن و رساندن این رسانه فرهنگ ساز، به طراز رسانه‌ای است که دین و اخلاق و امید و آگاهی بارزترین نمود آن باشد و رفتار اجتماعی مخاطبان و نیز نهاد حساس و مهمی چون خانواده بر اساس آن شکل گیرد.» (مقام معظم رهبری در انتصاب مجدد مهندس ضرغامی ـ 16 آبان 1388).

جناب آقای مهندس عزت الله ضرغامی ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم ؛

متن نامه را در ادامه مطلب بخوانید

احسان.ن بازدید : 103 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)
http://s1.picofile.com/file/7268678595/aaaaa.jpg

این روز ها که دشمنان نظام جمهوری اسلامی مان دانشمندان ما را یک به یک هدف قرار داده است در جبهه رسانه نیز عده ای به انحراف رفته را با تشویق های آن چنانی و برگزاری شو ها و پارتی های اهدای جوایز به عنوان سینما گران متمدن و روشنفکر معرفی می نماید ، حال آن که سینمای غرب اساسا تاریخ فاسدی دارد .

مجید باقری گرد آورنده مطالبی از شهید آوینی است که در قالب هفتاد و دو سوال از سید شهیدان اهل قلم به بیان دیدگاه های وی پرداخته است . در اینجا نیز یکی از آن سوال ها را در رابطه با سینمای غرب گرا و سینمای اسلامی برای شما آورده ایم .

سوال از شهید آوینی :

به عنوان یک هنرمند انقلابی ، به نظر شما برای این که سینمای اسلامی داشته باشیم و یا این که به نوعی هنر هفتم در خدمت اهداف دینی و مذهبی قرار گیردچه بایدکرد ؟

شهیدآوینی :

سینما یکی از محصولات تکنولوژیک غرب است برای  معرفت یافتن نسبت به سینما ، لاجرم باید آن را چون ثمره ای از شجره تمدن غرب نگریست .

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 130 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس، در خصوص میزان تاثیر‌گذاری تحریم‌های اروپا علیه ایران اظهار داشت: هر چند نمی‌توان گفت که این تحریم‌ها بی‌اثر است ولی این تحریم‌ها بیش از آنکه در قبال ایران موثر باشد، اوضاع اقتصاد بحران‌زده غرب را نابسامان‌تر از قبل می‌کند.

* اروپا با صحبت از تحریم دچار مشکل شد، چه رسد به اعمال آن
وی این‌گونه اقدامات را از سوی اروپا و غرب غیر‌عاقلانه عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی اروپا و شرایط اقتصاد جهانی حتی سخن گفتن از تحریم نفت ایران یک عمل جاهلانه و احمقانه است. در این چند روز اخیر شاهد بودیم که حرف زدن از تحریم عرصه را بر اروپا تنگ کرد و به نوعی در تامین ‌سوخت اروپا مشکل ایجاد شد و دیدیم که حرف زدن از این موضوع برای اروپا مشکل ایجاد کرد، چه رسد به آنکه بخواهد اقدام عملی در این رابطه انجام دهد.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 110 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

دکتر کامران باقری لنکرانی در جلسه شب گذشته اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری، از سوی حجت الاسلام آقا تهرانی دبیرکل، به عنوان سخنگوی این جبهه معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش  با اشاره به جلسه دیشب شورای مرکزی جبهه پایداری در دفتر پژوهش های فرهنگی، گفت: در جلسه شب گذشته شورای مرکزی جبهه پایداری حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی به طور رسمی دکتر کامران با قری لنکرانی را به عنوان سخنگوی این جبهه معرفی کردند.
وی همچنین یادآور شد: از این پس قرار شده که تمامی اخبار مربوط به جبهه پایداری از سوی دکتر لنکرانی اعلام شود و رسانه ها نیز با وی در اتباط باشند.
همچنین محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای در همین رابطه خبر داد که باقری لنکرانی روز دوشنبه با رسانه ها نشستی را برگزار خواهد کرد.

احسان.ن بازدید : 102 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)
http://s1.picofile.com/file/7268713759/110076_848.jpg

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در ستون "یادداشت روز" این نشریه، گرانی سکه و ارز را ماموریت کسانی دانست که می‌گفتند امروز در شعب ابی‌طالب  علیه السلام قرار داریم و هدف از آن را تسلیم شدن در برابر فشارهای آمریکا خواند.

متن این یادداشت که امروز و با عنوان «چه کسانی تحریم را بزک می کنند ؟!» به چاپ رسیده به شرح زیر است:

شاید با اولین نگاه به یادداشت پیش روی، کیهان را به «بدبینی»! متهم کنید ولی شواهد و قرائن موجود تردیدی باقی نمی گذارد - و یا، دستکم این احتمال را قوت می بخشد- که افزایش بی رویه و جهشی قیمت سکه و دلار طی چند هفته و مخصوصاً چند روز اخیر پروژه ای هماهنگ با تحریم نفتی ایران از سوی اتحادیه اروپا بوده است و جریانی همسو با اصحاب فتنه که چندان هم ناشناخته نیست با افزایش مصنوعی بهای سکه و دلار و نهایتاً افزایش پرشتاب قیمت سایر کالاها، در تلاش بوده است تا آثار تحریم نفتی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا و سپس اتحادیه اروپا را سنگین و پرآسیب جلوه دهد! این در حالی است که نه فقط محاسبات سیاسی و اقتصادی از بی فایده بودن تحریم های یاد شده خبر می دهند بلکه شمار قابل توجهی از صاحبنظران و اقتصاددانان بلندآوازه غربی نیز برکم اثر بودن تحریم نفتی ایران و زیان متقابل و بیشتر آمریکا و اروپا از تحریم های اخیر تأکید می ورزند. و اما، جریان مرموز مورد اشاره با کلید زدن این پروژه چه مقصودی را دنبال می کند و کدام هدف نهایی را نشانه رفته است؟! بخوانید؛بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 101 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (0)
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اوباما در پیام خود به رهبر معظم انقلاب اسلامی به هیچ عنوان از زبان تهدید استفاده نکرده است، افزود: تمام سؤالات و ابهامات آمریکا پیش از این، از سوی مقام معظم رهبری پاسخ داده شده بود.

محمد کریم عابدی نماینده مردم طبس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به پیام رئیس‌جمهور آمریکا به رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: آمریکایی بعد از عملیاتی کردن تمام برنامه‌های خود علیه ملت ایران، محکوم به عجز و ناتوانی در برابر ملت ایران شده‌اند.
وی با بیان اینکه اوباما در پیام خود به رهبر معظم انقلاب اسلامی به هیچ عنوان از زبان تهدید استفاده نکرده است، افزود: تمام سؤالات و ابهامات آمریکا پیش از این، از سوی مقام معظم رهبری پاسخ داده شده بود

عابدی گفت: مقام معظم رهبری بارها اعلام فرمودند که ملت ایران از صلح حمایت می‌کنند اما تن به ذلت نمی‌دهند. برهمین اساس اگر اوباما باید بدانند که ایران هیچ خطری برای کسانی که به حق خودشان قانع هستند، ندارد اما اگر کشوری بخواهد به حریم ایران اسلامی تجاوز کند، ایران اسلامی با تمام قدرت به متجاوزان و تمامی منافع آنها در سراسر جهان پاسخ خواهد داد.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 88 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (1)
 بسیجیان در دفاع مقدس یک ویژگی اساسی داشتند. برای هر مشکلی بهترین و قابل دسترس ترین راه حل را پیدا می کردند و در مقابل حتی توقع تشکری هم نداشتند
.
بسیجیان در سالهای دفاع مقدس ، یک ویژگی اساسی داشتند. برای هر مشکلی بهترین و قابل دسترس ترین راه حل را پیدا می کردند و در مقابل حتی توقع تشکری هم نداشتند و برای رفع مشکل ها منتظر حکم و دستور هم نمی ماندند. این عکس هم یکی از همان موارد است. به جای این که منتظر نردبان مخصوص شوی ، خودت یا علی بگو و بالای کانال را دید بزن. در مورد این عکس حرف دیگری نیست. ببینید و برای این همت بسیجی یا علی بگویید.

احسان.ن بازدید : 123 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت دانشمند جوان، شهید احمدی‌روشن در حادثه تروریستی در تهران، این ترور بزدلانه را نشانه‌ی به بن‌بست رسیدنِ استكبار جهانی به سردستگی آمریكا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی دانستند.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت دانشمند نخبه‌ی جوان، شهیدمصطفی احمدی روشن، اندوه دیگری بر دل دوستداران دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد. ما همگی شریك غم پدر و مادر و همسر و فرزند این جوان مظلوم و برجسته و سرافرازیم.
این ترور بزدلانه كه عاملان و طراحانش هرگز جرأت نخواهند كرد به جنایت كثیف و پلید خود اعتراف كنند و مسئولیت آن را بپذیرند مانند دیگر جنایات شبكه‌ی تروریزم بین‌الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویسهای سیا و موساد عمل شده و نشانه‌ی به بن‌‌بست رسیدنِ استكبار جهانی به سردستگی آمریكا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است. آنها در این رفتار شنیع و قساوت‌آمیز نیز شكست خواهند خورد و به اغراض پلید و شریرانه‌ی خود دست نخواهند یافت. رشد شتابنده‌ی علمی و فتح قله‌های دانش كه با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور و توانائی چون مصطفای شهید رونق یافته، امروز قائم به هیچ فردی نیست، این یك جنبش تاریخی و برخاسته از یك عزم خلل‌ناپذیر ملی است. ما به كوری چشم سران اردوگاه استكبار و نظام سلطه، این راه را با قوت و اراده‌ی راسخ دنبال خواهیم كرد و پیشرفت رشك‌آور ملت بزرگ خود را به رخ دشمنان عنود و حسود خواهیم كشید، و البته از مجازات مرتكبان این جنایت و عاملان پشت صحنه‌ی آن هم هرگز چشم‌پوشی نخواهیم كرد.

اینجانب شهادت این عزیز را به والدین و همسر و فرزندش و به جامعه‌ی علمی و دانشگاهی كشور و به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی فراگیر، تبریك و تسلیت میگویم و برای آنان صبر و سكینه‌ی الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسألت میكنم و یاد شهیدان علیمحمدی و شهریاری و رضائی‌نژاد را گرامی میدارم.
سیدعلی خامنه‌ای
22/دیماه/1390
احسان.ن بازدید : 104 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

افسر آمریکایی: با اطمینان می گویم که دولت آمریکا در این ترور مشارکت نداشته و احتمال اینکه اسرائیل این کار را کرده باشد بیشتر از آمریکاست./ افسر اسرائیلی: من مطمئنم هیچ اسرائیلی به طور مستقیم در این ترور نقش نداشته است.
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شامگاه چهارشنبه 11ژانویه (21دی) شبکه بی بی سی فارسی (BBC.Persian) در رابطه با ترور "مصطفی احمدی روشن" دانشمند هسته ای ایران، به سراغ دو مأمور سابق اطلاعاتی از آمریکا و اسرائیل رفت و نظر آن ها را در خصوص عاملان ترور جویا شد.
"کرگ تیلمن" (CraigTillman) افسر سابق اطلاعاتی آمریکا به بی بی سی فارسی گفت: «من سال ها در دستگاه اطلاعاتی آمریکا فعالیت داشته ام و در کنگره ایالات متحده نیز به رصد مشغول بوده ام. من در حال حاضر به اطلاعات محرمانه و ویژه ای دسترسی ندارم اما با اطمینان می گویم که دولت آمریکا در این ترور مشارکت نداشته و احتمال اینکه اسرائیل این کار را کرده باشد بیشتر از آمریکاست. مسلما خیلی ها در اسرائیل از ایران هسته ای می ترسند. هرکس دستور این ترور را صادر کرده، دوست آمریکا نیست؛ به این دلیل که راه آمریکا را برای رسیدن به هدف، یعنی رسیدن به راه حلی جامع برای مشکل هسته ای ایران، سخت تر می کند. اتفاقی که در خیابان های تهران برای چند دانشمند افتاد، فقط به تندروها کمک می کند.»بقیه خبر در ادامه مطلب
احسان.ن بازدید : 101 سه شنبه 20 دی 1390 نظرات (0)
امیر پوردستان :
استفاده از جدیدترین تجهیزات نیروی زمینی ارتش در رزمایش شرق کشور

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی زمینی ازتش از بکارگیری جدیدترین تجهیزات رزمی این نیرو در رزمایش آتی در شرق کشور خبر داد.

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ این نیرو در آینده نزدیک گفت: این رزمایش نیمه دوم بهمن یا اوایل اسفند ماه در منطقه شرق کشور اجرا خواهد شد.
امیر پوردستان تصریح کرد: در این رزمایش جدیدترین تجهیزات و سامانه‌های رزم نیروی زمینی به همراه تاکتیک‌های نوین نبرد زمینی مورد تست و ارزیابی قرار می‌گیرد.

درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 483
  • بازدید سال : 4,454
  • بازدید کلی : 94,512
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات