loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 109 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (1)
129853_641.jpg نقش سازمان جاسوسي فرانسه در ربايش پنج مهندس ايراني در سوريه و شواهدي دال بر دخالت مستقيم اين سازمان در عمليات ربايش ايرانيان در اين کشور، دستمايه گزارشي است که يک رسانه عربي به آن پرداخته است.
به گزارش ماهان نیوز به نقل از مشرق، يک پايگاه اطلاع رساني عربي با اشاره به ابعاد دخالت سازمان جاسوسي فرانسه در ربايش اين مهندسان ايراني و با بيان اينکه روزنامه فرانسوي "فيگارو" نيز فاش کرده است که سازمان جاسوسي فرانسه، کمک هايي را به افراد مسلح ارتش آزاد سوريه در شمال لبنان و حمص ارائه مي دهد، نوشت: اين کمک ها شامل ارائه تصاوير ماهواره اي به اين عناصر، تجهيز آنها به دستگاه هاي هدف گيري درشب ووارد کردن قاچاقچيان و تروريست ها به داخل سوريه از مرز لبنان است.بقیه خبر در ادامه مطلب
احسان.ن بازدید : 101 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (0)

حقایقی در مورد فیس بوک Facebook

طبق مقرراتی که حین ثبت نام در فیس بوک پذیرفته اید، «فیس بوک مالک تمامی اطلاعاتی است که در اختیار آن می گذارید» و از این رو می تواند هرگونه که صلاح می بیند، از آنها استفاده کند.

برای مثال فیس بوک می تواند اطلاعات شما را به سازمان های مختلف بفروشد، عکس های شما را منتشر کند یا ایده های تجاری تان را استفاده کند. و این کار از نظر قانونی هیچ منعی ندارد.این امر ممکن است هم اکنون برای شما بی اهمیت جلوه کند، ولی ارزش این اطلاعات را در بیست سال آینده در نظر بگیرید: زمانی که موقعیتی مهم از نظر سیاسی/اجتماعی/ اقتصادی دارید و یک جمله یا عکس از شما در جوانی می تواند اعتبار شما را از بین ببرد.یا به زمانی فکر کنید که در یک معامله سیاسی، که معمولا مردم در آن ضرر می بینند، اکانت های کاربران مخالف یک دولت به آن دولت فروخته شود.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 105 چهارشنبه 28 دی 1390 نظرات (0)

کاخ سفید آمریکا شب گذشته برای مدتی پس از پرتاب یک بمب دودزا به محوطه آن بسته شد.مقام های امنیتی اعلام کردند که این بمب دودزا در نزدیکی رواق شمالی از سوی معترضان انداخته شد و موجب بسته شدن کاخ سفید شد.

"جرج اوگیلیو" سخنگوی سرویس مخفی آمریکا در این باره گفت: ما تقریباً یک هزار تا یک هزار و 500 معترض از جنبش اشغال "دی سی" در برابر نرده‌های کاخ داشتیم که این اتفاق رخ داد.

وی گفت: هیچ کسی در این رابطه دستگیر نشده، اما آنچه که ما باور داریم این است که شئی پرتاب شد یک بمب دودزا بود که از بالای نرده‌ها پرتاب شد.

شاهدان عینی اعلام کردند که پلیس مخفی مردم را از منطقه دور کرد تا به این حادثه رسیدگی کند.

سخنگوی سرویس مخفی گفت: ما تدابیر مناسبی را برای پاک سازی صحنه به کار گرفتیم و در این راه با پلیس متروپلیتن و پلیس پارک همکاری کردیم.

گفته می شود که باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در هنگام پرتاب بمب چند بلوک دورتر بوده و با همسر و دوستانش در یک ضیافت جشن تولد در حال صرف شام بودند اما پس از مدتی رئیس جمهوری از در همیشگی یعنی در جنوبی، نقطه مقابلی که بمب پرتاب شد وارد کاخ شد.

احسان.ن بازدید : 126 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (1)

 بحران مالی هم اکنون همه اتحادیه اروپا را فرا گرفته است و این بحران برای بسیاری از سران اروپایی، بسیار شدید و سخت شده است.

 اعتراضات مردمی در اروپا همچنان ادامه دارد، مردم در رومانی و مجارستان با نیروهای پلیس درگیر شده‌اند و پرچم اتحادیه اروپا را به آتش کشیدند.

یونان هنوز قلب بحران است و مردم نسبت به اخراج‌ کارمندان و تشدید بحران اعتراض دارند، روز گذشته منابع خبری گزارش‌هایی از تجمع چندهزار نفری در مقابل پارلمان یونان منتشر کردند که با دخالت پلیس به خشونت کشیده شد.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 118 یکشنبه 13 آذر 1390 نظرات (0)
http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/06/12/435050_PhotoA.jpg

اتحادیه اروپا روز جمعه هفته گذشته فهرست اسامی ۱۸۰ شخصیت حقیقی و حقوقی ایرانی را که تحت تحریم‌های جدید غرب علیه برنامه هسته‌ای ایران قرار گرفته‌اند، منتشر کرد. این فهرست که شامل وزرا، محققان و پژوهشگران، مسئولین بانک‌ها و صنعت کشتیرانی و همچنین مقامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران می‌شود، از جمله ترفندهای غرب برای جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی است چراکه عمده این تحریم ها به دلیل نوع فعالیت این افراد شکل اجرایی به خود نمی گیرد.

لیست ۱۸۰ نفری ترجمه شده در ادامه مطلب

درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 495
  • بازدید سال : 4,466
  • بازدید کلی : 94,524
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات