loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 116 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)
http://s1.picofile.com/file/7285039672/136511_127.jpg

 در این مراسم که صبح امروز با حضور دکتر ولایتی سخنگوی جبهه متحد، دکتر حدادعادل عضو شورای مرکزی جبهه متحد، ابراهیم انصاریان نماینده آیت الله مهدوی کنی و همچنین مجتبی توانگر مسوول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان برگزار شد، از آرم انتخاباتی جبهه در آستانه اعلام فهرست جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابی تهران رونمایی شد.

احسان.ن بازدید : 99 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

آیا به آمریکا حق نمی دهید که از یکسو برای حفظ آبروی ریخته و قدرت دود شده و به هوا رفته خود، به گزینه های روی میز اشاره کند و در همان حال از زیر میز برای ایران اسلامی پیام مذاکره بفرستد؟!

حسین شریعتمداری در ستون یادداشت روز روزنامه کیهان امروز دوشنبه نوشت:

1- «از جنایت علیه ایران دست بردارید»، «دشمن ما ایران نیست، دشمن واقعی ما اقلیت یک درصدی حاکم بر آمریکاست»، «جنایات مشترک آمریکایی و اسرائیلی علیه دانشمندان ایرانی را متوقف کنید»، «نه جنگ، نه تحریم، نه دخالت و نه جنایت علیه ایران»، «فاجعه 11 سپتامبر منشأ داخلی داشت»، «مرگ بر دیدگاه شما، چرا جنگ با ایران؟ جنگ واقعی همین جا در آمریکاست، جنگ ما علیه یک درصد حاکم»، «از دخالت در ایران و سوریه دست بکشید»، «دستهایتان را از ایران کوتاه کنید»، «همین حالا نظامیان آمریکایی را از افغانستان بیرون بکشید»، «چرا دانشمندان هسته ای ایران را ترور می کنید»؟

و بالاخره به آنچه روی این پلاکارد نوشته شده توجه کنید؛ «به ما بپیوندید تا در تغییر تاریخ سهیم باشید» و...

این همه که همه آنچه بود نیست، فقط بخشی از پلاکارد نوشته هایی است که دیروز در تظاهرات فراگیر و همزمان در 80 شهر بزرگ آمریکا و کانادا روی دست تظاهرکنندگان آمریکایی و کانادایی به فراز آمده بود. تقریباً در تمامی تظاهرات 80 شهر آمریکا و کانادا، تصاویر بزرگی از شهید مصطفی احمدی روشن که در حالتی معصومانه فرزند خردسالش نیز در کنارش بود، حمل می شد. زیر این تصویر که آمریکایی ها و کانادایی ها به صورت یک پوستر بزرگ روی دست گرفته بودند این جمله نوشته شده بود «جنایت آمریکایی و اسرائیلی علیه دانشمندان ایرانی را متوقف کنید». تصاویری از این تظاهرات گسترده و فراگیر در صفحه اول کیهان امروز به چاپ رسیده و تیتر یک روزنامه نیز به گزارشی در همین باره اختصاص یافته است.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 113 یکشنبه 16 بهمن 1390 نظرات (0)
http://s1.picofile.com/file/7283608274/n00001231_t.jpg

رییس ستاد جبهه متحد اصولگرایان در گفتگویی به شبهات و سووالات پیرامون این جبهه و همچنین آرایش سیاسی کشور پیش از انتخابات مجلس نهم پاسخ داد.

کمتر از ۳۰ روز به برگزاری انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی باقیمانده است اما هنوز جریان سیال اصولگرایی به وحدت لازم و مطلوب نرسیده و درمقابل آن تمام گروه‌ها و جریانات مخالف این گفتمان با تشکیلات و ساز و برگ خود و البته با هماهنگی و برنامه‌ریزی برای شکست جبهه انقلاب تلاش می‌کند.
دکتر علیرضا زاکانی، رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان در گفت‌وگوی تفصیلی با «جوان» ضمن بررسی برخی تاکتیک‌های رقبای اصولگرایان در انتخابات پیش رو از لزوم وحدت و همدلی در دل جریان مطبوعش می‌گوید. عضو کمیسیون اصل۹۰ با انتقاد از رفتار ساکتین فتنه۸۸ اظهار می‌کند که زمینه‌های شکاف و تفرقه به اندازه کافی وجود دارد و ما برای هدفی بزرگ‌تر و مصلحتی عظیم‌تر باید ضمن تنازل و اغماض نسبت به اشتباهات افراد در جبهه پایداری و جبهه متحداصولگرایی به همگرایی لازم برسیم تا کسانی که با اصول و مبانی انقلاب و نظام معارضند، روی کار نیایند و مجلسی بدتر از مجلس ششم را شکل ندهند.

متن کامل گفتگوی دکتر علیرضا زاکانی در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 109 یکشنبه 16 بهمن 1390 نظرات (0)
کمتر از یک ماه دیگر به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است؛ هرچند انتظار می‌رفت تنور انتخابات با اعلام برنامه‌های احزاب و گروه‌های سیاسی داغ شود، ولی به جای اینکه برنامه‌ها و طرح‌های تشکل‌ها و افراد برای آینده ایران انتخابات را گرم کند، متأسفانه تا کنون و با پرداختن به حاشیه‌ها و اصرار و انکارها و راست و دروغ‌ها و تخریب و تهمت‌ها، تنور انتخاباتی داغ شده است.
 در همین باره، در گفت‌وگوهای منتشره، کنفرانس‌های خبری و اظهار نظرهای فعالان سیاسی و نمایندگان احزاب گوناگون، نشانی از نگاه حزبی منسجم و با برنامه درباره انتخابات دیده نشده است. کاندیداها بیشتر وقتشان را به جوسازی انتخاباتی و سخن راندن عیله احزاب و رقبا و جبهه‌های گوناگون گذرانده‌اند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 100 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)
 با نزدیک شدن به نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، تحرکات انتخاباتی در استان قم که بعنوان پایگاه انقلاب و تشییع محسوب می شود، ر نگ و بوی تازه ای به خود گرفته است.
 مهمترین تحرکاتی انتخاباتی در قم بدین شرح است:
یکی از کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی که در صورت عدم ارائه لیست انتخاباتی از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و قرار نگرفتن وی در آن لیست، احتمال رای آوردنش بسیار ضعیف می باشد، درصدد است تا امروز برخی از اعضای جامعه مدرسین را گرد هم جمع کند و آنها را متقاعد نماید تا از وی در انتخابات آتی حمایت کنند. وی همچنین تاکید کرده که در صورت عدم ارائه لیست از سوی جامعه مدرسین و یا قرار ندادن وی در لیست جامعه، از سوی جبهه متحد اصولگریان در تهران به انتخابات وارد خواهد شد. گفتنی است این نماینده از آن جهت امروز را برای تشکیل این جلسه انتخاب نموده که حضرت آیت الله کعبی از منتقدین اصلی وی برای دیدار با یکی از بزرگان مقاومت در لبنان و  حضرت آیت الله خاتمی و برخی دیگر از مخالفان وی برای حضور در نماز جمعه تهران و استماع سخنان مقام معظم رهبری در قم نمی باشند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 89 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)

عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان در خصوص اشتراک فهرست های اصولگرایان گفت: جبهه متحد به سمت وحدت حداکثری حرکت می کند و بر این اساس اگر سایر گروه های اصولگرا اسامی نامزدهای جبهه متحد را در فهرست خودشان قرار دهند، منعی ندارد.

غلامعلی حداد عادل در حاشیه مراسم 12 بهمن، سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: اسامی نامزدهای نمایندگی به صورت نهایی نزدیک شده اما بررسی ها هنوز ادامه دارد و به زودی فهرست جبهه متحد اصولگرایان اعلام خواهد شد.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 106 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7273397204/14899_503.jpg

با نزدیک شدن زمان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در روز 12 اسفند برگزار می شود، تکاپوی جریان ها و گروه های سیاسی برای تعیین نحوه حضور و یا عدم حضورشان در انتخابات به صورت جدی تری دنبال می شود.

در این میان، جریان فتنه که سال گذشته با راهبری میرحسین موسوی و مهدی کروبی در یک بن بست استراتژیک گرفتار شده بود، با منزوی شدن این‌دو، دوباره عنان کار را در اختیار محمد خاتمی قرار داد و او با مشورت موسوی خويینی‌ها، استراتژی کاهش مشارکت در انتخابات به مثابه کاهش مشروعیت نظام را در دستور کار قرار داد. این استراتژی موجب شد تا اعضای جریان تجدیدنظر طلب به صورت یک‎پارچه در روزهای ثبت نام در خانه بنشینند و ثبت نام نکنند.از سوی دیگر، در جریان اصول‌گرا پس از آن که جبهه پایداری انقلاب اسلامی و گروه 7+8 شکل گرفت، یک جدال گفتمانی برای تعیین صلاحیت‎ها و نحوه حضور، وحدت، کثرت و خالص سازی رخ داد که همچنان ادامه دارد.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 94 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

"وحدت" شاید این روزها کالای دلخواه همه اصولگرایان اعم از حلقه جبهه اصولگرایی و جبهه پایداری ها باشد، اما به نظر می رسد کسانی قصد دارند این کالا در بازار اصولگرایی کمیاب و شاید نایاب شود.

34 روز تا انتخابات مجلس نهم" این شمارشگری است که این روزها در مقابل دیدگان گروه های سیاسی کشور در حال رفتن به سمت نقطه نهایی و روز 12 اسفند 90 است و آنقدر سریع به پیش می رود که برخی گروه ها در روزهای منتهی به انتخابات مجلس نهم، از اصولگرا و غیر و اصولگرا وقت خود را صرف جلسات مدون می کنند تا بتوانند به جمع بندی دقیقی درباره انتخابات برسند، اما اصولگرایان این روزها حکایت دیگری دارند.
جبهه متحد اصولگرایی که از سوی آیت الله مهدوی کنی هدایت می شود و اصولگرایان کهنه کاری را در خود جای داده، این روزها سرگرم تعیین سهمیه گروه های مختلف عضو و همچنین رفتن به سمت ارائه لیست در شهرستان ها و در نهایت تهران می رود.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 88 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: رعایت ضوابط اخلاقی برای مردم بسیار مهم است لذا دقت لازم را همه در رعایت ضوابط اخلاقی و عدم تخریب یکدیگر داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران ضمن پرهیز دادن داوطلبان نمایندگی مجلس از برخی تخریبها اظهار داشت: نباید بین کاندیداهای انتخابات به اختلافات دامن بزنند. 
وی با تاکید بر مسئله وحدت و موضوع بیداری اسلامی در انتخابات مجلس نهم، اظهار داشت: کشور در حال سپری کردن شرایط خاصی است چرا که جهان در مقطع بیداری قرار گرفته است. لذا لازم است که نمایندگان مجلس با یک جهان بینی دقیق وارد عرصه شوند. نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از بحث بیداری اسلامی غفلت نکننند.
صدیقی همچنین ادامه داد: نامزدهای مجلس، اسلام را در عمل و قول خود آن چنان پیاده کنند که دنیا بفمهد اسلام می تواند به بهترین وجه مملکت را اداره کند به طوریکه توانایی دارد به بهترین وجه در پیاده کرن فرهنگ اخلاقی در جامعه و حل مشکلات مالی مردم موفق باشد.

وی در ادامه به ویژگی هایی نمایندگان مطلوب اشاره کرد و گفت: کاندیداهای مجلس می بایست با اعتقاد به اسلام و همراهی ولایت وارد عرصه انتخابات وارد شوند. بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 90 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)
http://s2.picofile.com/file/7268692147/161.jpg http://s1.picofile.com/file/7268698167/1319095688.jpg

با توجه به اهمیت انتخابات و دیدگاه اکثریت غالب اصولگرایان بر وحدت و همگرایی؛ پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان مجموعه ای از دیدگاه های رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در بحث «وحدت و خالص سازی» را منتشر می کند.

از جمله مهمترین نکاتی که چند سالی است در میان نیروهای انقلاب محل بحث و تبادل نظر قرار می گیرد، مقوله «وحدت و خالص سازی» است که با توجه به اهمیت انتخابات و دیدگاه اکثریت غالب اصولگرایان بر وحدت و همگرایی لازم است مورد بررسی قرار بگیرد.

در ادامه مطلب دیدگاه رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مبنی «وحدت و خالص سازی» را مورد بازخوانی مجدد قرار می دهیم.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 94 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

علی لاریجانی:ردصلاحیت نمایندگان فعلی مجلس اشتباه بود /ممکن است در آینده آرایش نیروها در مجلس تا حدی متفاوت باشد

  رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد قطعا از همان ابتدا ردصلاحیت نمایندگان فعلی مجلس اشتباه بود و هیات‌های اجرایی نباید این‌گونه برخورد می‌کردند.

 به گزارش خبرآنلاین، ردصلاحیت گروهی از نمایندگان مجلس که 32 نفر از آنان را شامل می شد هر چند یک روز بعد از رسانه ای شدن آن منجر به تشکیل هیاتی سه نفره برای بررسی رد صلاحیت نمایندگان از سوی رئیس مجلس منجر شد و در نهایت برخی از نمایندگان رد صلاحیت شده توسط هیات های نظارت تائید صلاحیت شده اند ،اما رئیس مجلس می گوید:« زمانی که ما وارد شدیم، دیدیم که اشتباه کردند.»بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 110 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

دکتر کامران باقری لنکرانی در جلسه شب گذشته اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری، از سوی حجت الاسلام آقا تهرانی دبیرکل، به عنوان سخنگوی این جبهه معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش  با اشاره به جلسه دیشب شورای مرکزی جبهه پایداری در دفتر پژوهش های فرهنگی، گفت: در جلسه شب گذشته شورای مرکزی جبهه پایداری حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی به طور رسمی دکتر کامران با قری لنکرانی را به عنوان سخنگوی این جبهه معرفی کردند.
وی همچنین یادآور شد: از این پس قرار شده که تمامی اخبار مربوط به جبهه پایداری از سوی دکتر لنکرانی اعلام شود و رسانه ها نیز با وی در اتباط باشند.
همچنین محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای در همین رابطه خبر داد که باقری لنکرانی روز دوشنبه با رسانه ها نشستی را برگزار خواهد کرد.

احسان.ن بازدید : 83 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (0)

منوچهر متکی، در اولین همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان استان هرمزگان، ضمن تشریح اهداف تشکیل جبهه امتحد اصولگرایان تصریح کرد: دو مجموعه اصیل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز که همیشه نقش ارشادی را بر عهده داشته‌اند، در این دوره به کار اجرایی و عملیاتی روی آورده‌اند که باید دلایل این کار را پرسید.

وی افزود: جبهه متحد اصولگرایان با بهره‌گیری از آنچه که دوره گذشته انتخابات صورت گرفت، فعالیت خود را آغاز کرد.
موفقیت‌های اصولگرایان وارد دهه دوم خود شده است
دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان ادامه داد: بعد از هشت سالی که امور در اختیار اصلاح‌طلبان بود اصولگرایان نشستند و فکر کردند که در سال 81 با موفقیت در انتخابات شوراها خود را برای انتخابات مجلس هفتم آماده و در آن مجلس اکثریت کرسی‌ها را در اختیار گرفتند.
وزیر خارجه سابق کشومان، همچنین بیان داشت:‌ پس از‌ آن نیز در انتخابات ریاست جمهوری موفق شدند، که باید گفت موفقیت‌های مداوم اصولگرایان 10 ساله شده و در حال ورود به دهه دوم است.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 114 چهارشنبه 28 دی 1390 نظرات (0)

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گفت: در صورتی که نامزدهای مشترک فهرست ها و لیستها بیشتر شود به اتحاد اصولگرایان نزدیکتر می شویم.

کتر علی اکبر ولایتی گفت: به هر میزان که طیفهای مختلف اصولگرایان با یکدیگر انسجام و همگرایی داشته باشند، به یکدیگر نزدیک‌تر شوند و مشترکات فهرست‌ها و لیست‌ها را بیشتر نمایند این مطلوب‌تر است و تاکید ما اتحاد بین اصولگرایان است.
وی افزود: طرح این مطلب، به این معنا نیست که تابع صفر و صد هستیم ولی تاکید داریم که هر چه اصولگرایان بیشتر به هم نزدیک شوند مطلوب‌تر است.
دکتر ولایتی تاکید کرد: انسجام، وحدت، همگرایی و نزدیک شدن مجموعه های اصولگرا به یکدیگر درجهت پیشبرد اهداف انقلاب و تداوم گفتمان انقلاب اسلامی هدف اصلی جبهه متحد اصولگرایان است.

همچنین علیرضا زاکانی، ضمن دعوت رسانه ها به رعایت اخلاق حرفه ای، گفت: با اینکه چندین بار جبهه متحد اصولگرایان اعلام کرده در مورد نامزدهای نهایی، میثاق نامه و نامزد مشترک با سایر لیستها، هنوز هیچ تصمیمی نگرفته است برخی رسانه ها با انتشار اخبار مجعول، مواردی غیر واقعی و را به جبهه متحد اصولگرایان نسبت می دهند.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 121 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

در جلسه شب گذشته شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، پس از بررسی اسامی شخصیت های اصولگرا که برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرده اند در خصوص ۴۶ نفر به جمع بندی رسید .
شورای مرکزی جمعیت رهپویان پس از بررسی اسامی پیشنهاد شده به این شورا در بررسی های مقدماتی، بر افراد زیر به عنوان فهرست ابتدایی جهت پیشنهاد به جبهه متحد اصولگرایان به اتفاق نظر رسید .

نام افراد در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 98 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (1)

علی مطهری با بیان اینکه تجربه مشروطیت در کشور ما در حال تکرار است، گفت: برخی که معلوم نیست ریشه شان از کجا آمده است تنها خود را انقلابی و اصولگرای واقعی می‌دانند و بقیه را منحرف و بی‌بصیرت و غیرانقلابی بر می‌شمارند.

علی مطهری در اولین همایش جبهه مردم سالاری گفت: پس از مشروطه عده ای فرصت طلب روی کار آمدند و باعث شدند مشروطه به سمت نوعی استبداد کشیده شود. الان هم احساس می کنم که فضا به همان سمت در حال حرکت و تجربه مشروطیت در حال تکرار است  برخی که معلوم نیست ریشه شان از کجا آمده است تنها خود را انقلابی و اصولگرای واقعی می‌دانند و بقیه را منحرف و بی‌بصیرت و غیرانقلابی بر می‌شمارند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 95 یکشنبه 25 دی 1390 نظرات (0)

چند عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تاکید کردند که سخنگوی این جبهه هنوز به طور قطعی مشخص نشده است.

اسامی اعلام شده گمانه‌زنی استبه دنبال انتشار خبری مبنی بر انتخابات کامران باقری لنکرانی به عنوان سخنگوی جبهه پایداری، چند عضو شورای مرکزی این جبهه  تاکید کردند که سخنگوی این جبهه هنوز به طور قطعی مشخص نشده است.
اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری همچنین با تاکید بر لزوم انتخاب سخنگو برای جبهه پایداری، گفتند، سخنگوی جبهه پایداری در آینده‌ای نزدیک انتخاب خواهد شد.
بر اساس این گزارش، انتخاب کامران باقری لنکرانی به عنوان سخنگوی جبهه پایداری از سوی اعضای شورای مرکزی این جبهه، تنها گمانه زنی رسانه‌ای عنوان شد.
احسان.ن بازدید : 101 سه شنبه 20 دی 1390 نظرات (0)

هیات های داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان سراسر کشور، بعد از پایان نشست خود با صدور بیانیه ای تاکید کردند: نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان بایستی عناصری؛ ولایت مدار، متدین، کارآمد، کلان نگر، تحول خواه، عدالت‌خواه، ساده زیست، استکبار ستیز، ضد فساد، انحراف گریز و فتنه ستیز باشند و تمام تلاش خود را بر شایسته گزینی، عقلانیت، خدمت صادقانه، ساده زیستی، کار و تلاش و مجاهدت قرار دهند و امیدواریم مبتنی بر این معیارها و با وحدت و همدلی مجلسی ولایی، کارآمد و با روحیه انقلابی و تحولگرایی را شاهد باشیم.

متن اصلی این بیانیه در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 77 یکشنبه 18 دی 1390 نظرات (0)
حبیب الله عسگر اولادی در همایش هیئت های داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان استان ها، با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه انفال گفت: خداوند در قرآن خطاب به کسانی که ایمان آورده اند می فرماید: زمانی که شما در مقابل «فئه» قرار گرفتید ثابت قدم باشید و نیز به اصحاب خود زیاد تکیه نکنید.
وی در ادامه افزود: در بخش دیگری از این آیه آمده است، ای کسانی که ایمان آورده اید با یکدیگر درگیری پیدا نکنید و درون خودتان رقابت حذفی نداشته باشید چرا که این کار باعث فشل شدن شما و آبروریزی تان می شود.
عسگراولادی با اشاره به اینکه عملکرد جبهه متحد برای انتخابات مجلس نهم به هنگام بوده و این فرصت را باید غنیمت شمرد، گفت: چند نکته خطاب به اصولگرایان می گویم، یکی اینکه اصولگرایان باید بدانند التزام به اصول اقتضای وحدت را نیز به دنبال دارد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به این که گستره اصولگرایی در حال حاضر غیر قابل پیش بینی بوده و گسترده است، افزود: بالای ۵ دهه است که بنده در حاشیه رقابت جریان های سیاسی حضور داشته و در برخی موارد نیز در نیمه متن این رقابتها حضور داشته ام و به جرات می گویم که هیچ گاه گستره اصولگرایی را به این شکل ندیده ام.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 97 شنبه 03 دی 1390 نظرات (0)

 حضور در انتخابات که سبب سرافکندگی دشمنان می‌شود، جهاد است و آمریکا و اروپا به واسطه میلیون‌ها جهادگری که در ایران وجود دارند جرات تعرض به این کشور را ندارند.

خبرگزاری فارس: شرکت در انتخابات جهاد است

 آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از طلاب استان‌های تهران، قم و همدان در سخنانی به تشریح اهمیت عزت و اقتدار جامعه اسلامی پرداخت و اظهار داشت: عزت و اقتدار نظام اسلامی باید به‌عنوان یک وظیفه از وظایف اصلی مسلمانان در سراسر جهان اسلام به شمار آید و برای رسیدن به این هدف باید هشت اصل را در زوایای مختلف حکومت اسلامی اجرا کرد.
وی در ادامه به تشریح این هشت اصل پرداخت و اظهار داشت: اصل اول، اصل علم است و مسلمانان وظیفه دارند در راه کسب علم و فن‌آموزی تلاش کنند و فراگیری علم بر هر مرد و زن مسلمان لازم است و در قرآن و روایات نیز بارها به این امر تاکید شده است، زیرا جهل و نادانی ریشه همه کج‌روی‌ها و انحطاط‌هایی است که انسان به آن دچار می‌شود.بقیه خبر در ادامه مطلب

درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 527
  • بازدید سال : 4,498
  • بازدید کلی : 94,556
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات