loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 88 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (1)
 بسیجیان در دفاع مقدس یک ویژگی اساسی داشتند. برای هر مشکلی بهترین و قابل دسترس ترین راه حل را پیدا می کردند و در مقابل حتی توقع تشکری هم نداشتند
.
بسیجیان در سالهای دفاع مقدس ، یک ویژگی اساسی داشتند. برای هر مشکلی بهترین و قابل دسترس ترین راه حل را پیدا می کردند و در مقابل حتی توقع تشکری هم نداشتند و برای رفع مشکل ها منتظر حکم و دستور هم نمی ماندند. این عکس هم یکی از همان موارد است. به جای این که منتظر نردبان مخصوص شوی ، خودت یا علی بگو و بالای کانال را دید بزن. در مورد این عکس حرف دیگری نیست. ببینید و برای این همت بسیجی یا علی بگویید.

احسان.ن بازدید : 123 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت دانشمند جوان، شهید احمدی‌روشن در حادثه تروریستی در تهران، این ترور بزدلانه را نشانه‌ی به بن‌بست رسیدنِ استكبار جهانی به سردستگی آمریكا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی دانستند.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت دانشمند نخبه‌ی جوان، شهیدمصطفی احمدی روشن، اندوه دیگری بر دل دوستداران دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد. ما همگی شریك غم پدر و مادر و همسر و فرزند این جوان مظلوم و برجسته و سرافرازیم.
این ترور بزدلانه كه عاملان و طراحانش هرگز جرأت نخواهند كرد به جنایت كثیف و پلید خود اعتراف كنند و مسئولیت آن را بپذیرند مانند دیگر جنایات شبكه‌ی تروریزم بین‌الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویسهای سیا و موساد عمل شده و نشانه‌ی به بن‌‌بست رسیدنِ استكبار جهانی به سردستگی آمریكا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است. آنها در این رفتار شنیع و قساوت‌آمیز نیز شكست خواهند خورد و به اغراض پلید و شریرانه‌ی خود دست نخواهند یافت. رشد شتابنده‌ی علمی و فتح قله‌های دانش كه با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور و توانائی چون مصطفای شهید رونق یافته، امروز قائم به هیچ فردی نیست، این یك جنبش تاریخی و برخاسته از یك عزم خلل‌ناپذیر ملی است. ما به كوری چشم سران اردوگاه استكبار و نظام سلطه، این راه را با قوت و اراده‌ی راسخ دنبال خواهیم كرد و پیشرفت رشك‌آور ملت بزرگ خود را به رخ دشمنان عنود و حسود خواهیم كشید، و البته از مجازات مرتكبان این جنایت و عاملان پشت صحنه‌ی آن هم هرگز چشم‌پوشی نخواهیم كرد.

اینجانب شهادت این عزیز را به والدین و همسر و فرزندش و به جامعه‌ی علمی و دانشگاهی كشور و به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی فراگیر، تبریك و تسلیت میگویم و برای آنان صبر و سكینه‌ی الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسألت میكنم و یاد شهیدان علیمحمدی و شهریاری و رضائی‌نژاد را گرامی میدارم.
سیدعلی خامنه‌ای
22/دیماه/1390
احسان.ن بازدید : 104 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

افسر آمریکایی: با اطمینان می گویم که دولت آمریکا در این ترور مشارکت نداشته و احتمال اینکه اسرائیل این کار را کرده باشد بیشتر از آمریکاست./ افسر اسرائیلی: من مطمئنم هیچ اسرائیلی به طور مستقیم در این ترور نقش نداشته است.
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شامگاه چهارشنبه 11ژانویه (21دی) شبکه بی بی سی فارسی (BBC.Persian) در رابطه با ترور "مصطفی احمدی روشن" دانشمند هسته ای ایران، به سراغ دو مأمور سابق اطلاعاتی از آمریکا و اسرائیل رفت و نظر آن ها را در خصوص عاملان ترور جویا شد.
"کرگ تیلمن" (CraigTillman) افسر سابق اطلاعاتی آمریکا به بی بی سی فارسی گفت: «من سال ها در دستگاه اطلاعاتی آمریکا فعالیت داشته ام و در کنگره ایالات متحده نیز به رصد مشغول بوده ام. من در حال حاضر به اطلاعات محرمانه و ویژه ای دسترسی ندارم اما با اطمینان می گویم که دولت آمریکا در این ترور مشارکت نداشته و احتمال اینکه اسرائیل این کار را کرده باشد بیشتر از آمریکاست. مسلما خیلی ها در اسرائیل از ایران هسته ای می ترسند. هرکس دستور این ترور را صادر کرده، دوست آمریکا نیست؛ به این دلیل که راه آمریکا را برای رسیدن به هدف، یعنی رسیدن به راه حلی جامع برای مشکل هسته ای ایران، سخت تر می کند. اتفاقی که در خیابان های تهران برای چند دانشمند افتاد، فقط به تندروها کمک می کند.»بقیه خبر در ادامه مطلب
درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 521
  • بازدید سال : 4,492
  • بازدید کلی : 94,550
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات