loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 236 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)
در پی انتشار تبریک دختر فرج الله سلحشور به اصغر فرهادی به خاطر توجه به دردهای جامعه، آقای سلحشور در گفت وگو با یک سایت سینمایی در باره تبریک دخترش به اصغر فرهادی واکنش نشان داد.
به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از آفتابدر پی انتشار تبریک دختر فرج الله سلحشور به اصغر فرهادی به خاطر توجه به دردهای جامعه، آقای سلحشور در گفت وگو با یک سایت سینمایی در باره تبریک دخترش به اصغر فرهادی واکنش نشان داد.
بخشی از این گفت‌وگو را باسایت سینمانگار می خوانید:
دختر شما نیز با پیامی افتخار آفرینی فرهادی را تبریک گفت، آیا شما از این اقدام با خبر هستید؟
بله در جریان این تبریک هستم.
این حرکت را تایید می کنید؟
خیر بنده به هیچ عنوان این اقدام فرزندم را تایید نمی کنم واز این کار متاثر هستم واعتقاد دارم وی مانند سینماگرانی که هالیوود برای آنها تبدیل به بت شده است، او نیز به این درد و مشکل دچار شده است و برای همین باید دنبال چاره بگردم.
پس با این اوصاف شما برای آزادی فکر ارزش قائل هستید و به نظر وی احترام می گذارید؟
خیر، بنده برای هر فکر و آزادی فکری ارزش قائل نیستم و من فقط برای آزادی های فکری که دارای ارزش باشند ودر راستای انقلاب و دین قرار داده شده باشند ارزش قائل هستم و به نظر بنده نام واصطلاح آزادی فکر فقط در ظاهر قشنگ است.
نظر شما درباره بازگشت و تجلیل از فرهادی چگونه است؟
بنده نظر خود را زمان گلدن گلوب دادم ولی یک سئوال دارم که چرا اصغر فرهادی مانند ورزشکاران ودیگر مردم هنگامی که نام رژیم صهیونیستی در میدان رقابتی و دیگر میادین به زبان آمد صحنه را ترک نکرد و انصراف نداد؟ آیا این نشان از حمایت وی از اسرائیل نیست؟ به نظر بنده وی اصلا نباید اجازه می داد فیلمش در اسکار حضور یابد چون تمام سینمای هالیوود و اسکارمتعلق به رژیم صهیونیستی است.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 470
  • بازدید سال : 4,441
  • بازدید کلی : 94,499
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات