loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 101 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

رئیس مرکز بررسی­ های دکترینال در گفتگو با مشرق، منظومه­ تروریسم در سال 2011و 2012 را تشریح کرد.

به گفته­ وی، آمریکا در سال 2011 برای مهار بیداری اسلامی از عربستان در نقش ممانعتی علیه انقلاب در کشورهای مصر، یمن و بحرین استفاده کرد. هم­چنین از ترکیه برای ایفاء نقش الهام ­بخش برای انقلابیون جهان اسلام، در شکل­ دهی به حکومت­های سکیولار در کشورهای در حال انقلاب بهره برد. اما با شکست استراتژی مهار دو جانبه­ بیداری اسلامی توسط عربستان و ترکیه، آمریکا برای سال 2012 استراتژی «ویران­گری خلاق» را در پیش گرفته است. در ویران­گری خلاق، آمریکا می­ کوشد بی­ ثباتی سیاسی کشورهای دیکتاتوری منطقه که حاصل بیداری اسلامی است را از طریق ایجاد و گسترش بی ­ثباتی امنیتی در سایر کشورهای منطقه، خنثی و کم اثر کند.

حسن عباسی، بازی­گران انتخاب شده­ آمریکا برای ایفاء نقش مزبور را مثلث قطر، عربستان و طالبان معرفی کرده و کشور قطر را بازی­گر اصلی بر هم زننده­ ثبات امنیتی منطقه در 2012 شناساند.

این کارشناس مسائل استراتژیک، در پاسخ به این پرسش که دلیل گشایش دفتر طالبان در قطر چیست، به بیان مأموریت جدید طالبان در ایفای نقش ویران­گری خلاق از سوی آمریکا در منطقه پرداخت.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 136 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
http://www.598.ir/files/fa/news/1390/11/12/9499_906.jpg

در آگهی تبلیغاتی کوتاهی که از سوی شرکت سامسونگ و یک شرکت تبلیغاتی اسرائیلی ساخته شده و از شبکه تلویزیون کابلی «هات» رژیم صهیونیستی پخش شده است، شرکت سامسونگ با خوش‌خدمتی قابل توجهی به این رژیم، اقدام به توهین و به کشور و مردم ایران و به خصوص زنان ایرانی کرد.

ر این تیزر تبلیغاتی که درست چند روز بعد از ترور دانشمند هسته‌ای ایرانی پخش شده، شرکت سامسونگ که محصولات آن به طور وسیع در ایران به فروش می‌رسد، به نوعی موضوع ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را به سخره گرفته و آن را به مثابه آب خوردن برای جاسوسان رژیم صهیونیستی دانسته است.

داستان این کلیپ که با همکاری مشترک یک شرکت بازرگانی اسرائیلی و شرکت سامسونگ کره جنوبی ساخته شده، به 4 بازیگر اسرائیلی مربوط می‌شود که شوهای خاصی برگزار می‌کنند و شنیده‌اند که حتی در ایران نیز طرفدار دارند. به همین منظور، برای دیدار با طرفداران خود در ایران، به اصفهان سفر می‌کنند.

این چهار صهیونیست برای اینکه شناخته نشوند لباس مبدل به تن می‌کنند. شرکت سازنده این کلیپ، با نوع پوششی که برای این 4 کاراکتر در نظر گرفته، زن ایرانی را مورد تمسخر قرار داده است، به گونه‌ای که این 4 مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب‌افتاده‌ای از زن ایرانی نشان می‌دهند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 115 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

با توجه به تعاریف ذکر شده از انواع جهاد و استناد به مفاهیم جهاد ابتدایی و جهاد دفاعی، نابودی اسرائیل بر اساس دلایلی که ذیلا بیان خواهد شد از مصاديق جهاد ابتدایی نیست.

لزوم نابودی اسرائیل از دیدگاه امام خمینی(ره):
"امروز قبله اول مسلمين به دست اسرائيل، اين غده سرطاني خاورميانه افتاده است. امروز اسرائيل با تمام وسايل شيطاني تفرقه افكني مي‌كند. بر هر مسلمان لازم است كه خود را عليه اسرائيل مجهز كند.  من نزديك به بيست سال است خطر صهيونيسم بين الملل را گوشزد نموده ام و امروز خطر آن را براي تمامي انقلابات آزاديبخش جهان و انقلاب اخير اسلامي ايران كمتر از گذشته نمي دانم.  قبلا هم تذكر داده‌ام، دولت غاصب اسرائيل، با هدف هايي كه دارد براي اسلام و ممالك مسلمين خطر عظيم دارد و خوف آن است اگر مسلمين به آنها مهلت دهند، فرصت از دست برود و جلوگيري از آنها امكان پذير نشود و چون احتمال خطر متوجه اساس اسلام است لازم است بر دول اسلامي بخصوص و بر ساير مسلمين عموما كه رفع اين ماده فساد را به هر نحو كه امكان دارد بنمايند.  تمام گرفتاری ما از این اسرائیل است ! اسرائیل هم از امریکاست  ."
وَقَاتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَكُمْ وَلَا تَعْتَدُوا ۚ إِنَّ اللَّـهَ لَا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ ﴿بقره١٩٠﴾ وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُم مِّنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ ۚ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ ۚ وَلَا تُقَاتِلُوهُمْ عِندَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّىٰ يُقَاتِلُوكُمْ فِيهِ ۖ فَإِن قَاتَلُوكُمْ فَاقْتُلُوهُمْ ۗ كَذَٰلِكَ جَزَاءُ الْكَافِرِينَ ﴿بقره١٩١﴾
با كسانى كه با شما آغاز كارزار مى‌كنند در راه خدا كارزار كنيد، ولى ستمكار [و آغازگر] نباشيد، چرا كه خداوند ستمكاران را دوست ندارد (بقره ۱۹۰)و هر جا كه بر آنان دست يافتيد بكشيدشان و آنان را از همانجا كه شما را رانده‌اند برانيد، و فتنه شرك بدتر از قتل است، و در مسجدالحرام با آنان كارزار نكنيد، مگر آنكه آنان در آنجا با شما كارزار كنند، و چون كارزار كردند بكشيدشان كه سزاى كافران چنين است‌ (بقره۱۹۱)

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 110 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

«جدایی نادر از سیمین» قرار است در خلال هفته جاری در سالن‌های سینمایی رژیم صهیونیستی به صورت گسترده اکران شود.

پایگاه عبری زبان «والا تربوت» در خبری اعلام کرد فیلم «جدایی نادر از سیمین» در سالن‌های سینما در رژیم صهیونیستی به نمایش درمی‌آید.
بنابر این گزارش فیلم «جدایی نادر از سیمین» که با نام «فریدا» به معنی وداع و جدایی در اسرائیل به نمایش در خواهد آمد قرار است در بیت‌المقدس، تل‌آویو و چند شهر و شهرک صهیونیستی دیگر به نمایش درآید.
هر چند این سایت خبری از خریداری این فیلم توسط یک واسطه سوم خبر داده، برخی از منابع خبری اعلام کردند خریدار اسرائیلی فیلم جدایی نادر از سیمین، صاحبان رشته سینماهای «لِو» است.
این در حالی است که پایگاه «عین هاداگ»(چشمان ماهی)، که از سایت‌های برتر سینمایی در رژیم صهیونیستی است با اشاره به پخش این فیلم در سینماهای اسرائیل برای فیلم «جدایی نادر از سیمین» ابراز نگرانی کرده و نوشته است: اکران «جدایی نادر از سیمین» در اسرائیل می‌تواند برای فرهادی و سایر دست اندرکاران آن دردسر ساز باشد.

http://s2.picofile.com/file/7270372575/48578.jpg

http://s2.picofile.com/file/7270381177/48579.jpg

احسان.ن بازدید : 107 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (0)
facebook

“اتحادیه ملی دانشجویان اسرائیلی” تبدیل به یکی از شرکای تمام وقت در اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی شده است تا در آن دست به پخش پروپاگاندای دولتی به صورت آن‌لاین و نیز در دانشگاه‌های مختلف جهان بزند. این اتحادیه با راه‌اندازی برنامه‌ای به دانشجویان اسرائیلی مبلغ ۲هزار دلار پرداخت کرده است تا آنها به مدت یک سال و ۵ ساعت در هفته ــ در مجموع ۲۴۰ ساعت ــ در خانه‌های خود دست به پخش پروپاگاندا در اینترنت بزنند.

این اتحادیه همچنین با همکاری آژانس یهودیان اسرائیل، دانشجویان اسرائیلی دانشگاه‌های هایفا، تل‌آویو، بن گوریون، و ساپیر را به عنوان سفیر و برای انجام کارهای تبلیغاتی به کشورهای دیگر و جوامع یهودی مختلف جهان اعزام می‌دارد که برای این کار نیز این دانشجویان دستمزد و جیره خاص خود که بالغ بر ۱.۳۰۰ دلار است را دریافت می‌کنند.

در بیانیه این اتحادیه آمده است که “بسیاری از دانشجویان اسرائیل در استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف خبره بوده و لذا لازم است تا عقاید خود را به زبان انگلیسی بازگو کنند. یکی از اهداف ارائه بورسیه، افزایش و گسترش فعالیت‌های پروپاگاندای دانشجویان می‌باشد. اینترنت امکان دسترسی بدون کنترل به محتویات گروه‌های حاشیه‌ای را میسر می‌سازد و لذا می‌تواند بسیاری از مخاطبانی را تحت تأثیر قرار دهد که در معرض چنین اطلاعاتی قرار می‌گیرند، به ویژه جوانان را که به راحتی تحت تأثیر قرار می‌گیرند.”

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 99 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

سخنان و تدابیر مهم مقام معظم رهبری طی ماه گذشته، آمریکا را به شرایط دشواری کشانده و آمریکا مجبور به لغو مانور نظامی مشترک با اسرائیل شده است که قرار بود با حدود 5 هزار نظامی اجرا شود...سخنان و تدابیر مهم مقام معظم رهبری طی ماه گذشته، آمریکا را به شرایط دشواری کشانده و آمریکا مجبور به لغو مانور نظامی مشترک با اسرائیل شده است که قرار بود با حدود 5 هزار نظامی اجرا شود.
این مانور نظامی قرار بوده در ماه می (اردیبهشت 91) سال جاری میلادی انجام شود و نام آن مانور نظامی را "مبارزه سخت" گذاشته بودند. در ماه نوامبر سال گذشته معاون امور سیاسی ـ نظامی وزارت امور خارجه آمریکا انجام مانور را اعلام کرده بود. این مانور قرار بود با حضور بیش از 5000 نفر از نیروهای نظامی صورت پذیرد و بزرگترین مانور دریایی تاریخ آمریکا باشد که با همکاری اسرائیل تشکیل شده است.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 91 یکشنبه 25 دی 1390 نظرات (0)

یک منتقد سیاست خارجی آمریکا بر این باور است که شیوه های ترور داشنمندان هسته ای ایران، شیوه ای اسرائیلی بوده و احتمالاً این ترورها با همکاری همپیمان آن گروهک منافقین صورت گرفته است.

  روز چهارشنبه گذشته (21 دی ماه) شهید احمدی روشن دانشمند هسته ای ایران از سوی دو راکب یک موتورسیکلت مقابل دانشکده ارتباطات علامه طباطبایی به شهادت رسید.

شیوه این ترورمانند سه مورد قبلی ترور دانشمندان ایرانی بود وهمین مسئله سبب شد تا بلافاصله مقام های امنیتی از دست داشتن موساد در این ترور سخن بمیان آورند.

این مسئله یعنی دست داشتن اسرائیل وحتی آمریکا وانگلیس در این ترورها نه تنها از سوی مقام های ایرانی بلکه از سوی منابع غربی هم مورد تائید قرارگرفته و درآخرین اظهارات ازاین نوع یک روزنامه سوئیسی به نقل از یک مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سازمانهای امنیتی اسرائیل، انگلیس وآمریکا درجنگ پنهانی علیه ایران و ترور دانمشندان هسته ای این کشور مشارکت دارند.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 82 یکشنبه 25 دی 1390 نظرات (0)
  به نقل از العالم، فارن پالیسی افزود: عناصری از موساد با اعلام اینکه وابسته به سازمان اطلاعات مركزی آمریكا (سی آی ای) هستند، با اعضای یک گروه تروریستی برای انجام حملات در تهران بویژه در لندن ارتباط برقرار کرده بودند.

این نشریه براساس یادداشت های مسئولان (سیا) اضافه کرد: واشنگتن متوجه این اقدام موساد که هدف آن انداختن مسئولیت حملات تروریستی سال‌های 2007 و 2008 برعهده طرف دیگر (آمریكا) است، گردید و این امر سبب خشم جرج بوش رییس جمهوری وقت آمریكا شد.بقیه خبر در دامه مطلب
درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 478
  • بازدید سال : 4,449
  • بازدید کلی : 94,507
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات