loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 257 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (1)
در سال جهاد اقتصادی، تعبیر برخی از مسئولان از جهاد اقتصادی عامل لطمه بر تولید داخلی شد، لذا رهبر معظم انقلاب با تدبیر هوشمندانه، منظور خود را از جهاد اقتصادی به وضوح بیان داشته و شعار امسال را رونق تولید داخلی قرار دادند.
افزایش هزینه های تولید در این یک سال اخیر به چند طریق جبران شد. راه اول تعطیلی بسیاری از واحد های تولیدی و یا کاهش تولید، راه دوم اصرار بر افزایش قیمت ها و راه سوم فدا شدن کیفیت برای جبران افزایش هزینه ها بود.مشاهده ی این چند رفتار ما را متوجه این امر می کند که افزایش هزینه های تولید به هیچ وجه رونق تولید در پی ندارد.
آنچه امروز در قالب افزایش قمیت و کاهش کیفیت و کم فروشی دیده می شود، تا قبل از هدفمند کردن یارانه ها در قالب نقدینگی دیده می شد. به این معنا که نقدینگی پوشش چیزی را داشت که امروز افزایش قیمت ها، کاهش تولید کمی و کیفی آن را می پوشاند. نقدینگی جزء لازم بسته ی حمایتی دولت است ولی اگر بسته حمایتی دولت تنها در دادن نقدینگی خلاصه شود، پول نمی تواند تولید قوی و پر اشتغال با بازدهی بالا را ایجاد کند و جواب اینکه چرا نقدینگی نمی توانست بخش های تولیدی ما را به جلو هل بدهد، این است که اگر حمایت تنها نقدینگی باشد، اثرات مثبت خود را از دست می دهد.دانلود در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 188 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (1)
«میت رامنی»، «ریک سنتروم»، «نیوت گنگریچ» و «ران پال»، چهار نامزد جمهوری‌خواه رقیب در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هستند که در پایان، یکی از آنها در رقابت نهایی، حریف باراک اوبامای دمکرات خواهد داشت. در این میان، دیدگاه‌های هر یک از آنان درباره جمهوری اسلامی ایران، جالب توجه است.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 237 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)
در پی انتشار تبریک دختر فرج الله سلحشور به اصغر فرهادی به خاطر توجه به دردهای جامعه، آقای سلحشور در گفت وگو با یک سایت سینمایی در باره تبریک دخترش به اصغر فرهادی واکنش نشان داد.
به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از آفتابدر پی انتشار تبریک دختر فرج الله سلحشور به اصغر فرهادی به خاطر توجه به دردهای جامعه، آقای سلحشور در گفت وگو با یک سایت سینمایی در باره تبریک دخترش به اصغر فرهادی واکنش نشان داد.
بخشی از این گفت‌وگو را باسایت سینمانگار می خوانید:
دختر شما نیز با پیامی افتخار آفرینی فرهادی را تبریک گفت، آیا شما از این اقدام با خبر هستید؟
بله در جریان این تبریک هستم.
این حرکت را تایید می کنید؟
خیر بنده به هیچ عنوان این اقدام فرزندم را تایید نمی کنم واز این کار متاثر هستم واعتقاد دارم وی مانند سینماگرانی که هالیوود برای آنها تبدیل به بت شده است، او نیز به این درد و مشکل دچار شده است و برای همین باید دنبال چاره بگردم.
پس با این اوصاف شما برای آزادی فکر ارزش قائل هستید و به نظر وی احترام می گذارید؟
خیر، بنده برای هر فکر و آزادی فکری ارزش قائل نیستم و من فقط برای آزادی های فکری که دارای ارزش باشند ودر راستای انقلاب و دین قرار داده شده باشند ارزش قائل هستم و به نظر بنده نام واصطلاح آزادی فکر فقط در ظاهر قشنگ است.
نظر شما درباره بازگشت و تجلیل از فرهادی چگونه است؟
بنده نظر خود را زمان گلدن گلوب دادم ولی یک سئوال دارم که چرا اصغر فرهادی مانند ورزشکاران ودیگر مردم هنگامی که نام رژیم صهیونیستی در میدان رقابتی و دیگر میادین به زبان آمد صحنه را ترک نکرد و انصراف نداد؟ آیا این نشان از حمایت وی از اسرائیل نیست؟ به نظر بنده وی اصلا نباید اجازه می داد فیلمش در اسکار حضور یابد چون تمام سینمای هالیوود و اسکارمتعلق به رژیم صهیونیستی است.
احسان.ن بازدید : 182 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (1)
معاون وزیر خارجه ایران در روسیه:

 معاون عربی-آفریقایی وزیر خارجه ایران که به روسیه سفر کرده است، اعلام کرد که تهران اسنادی در اختیار دارد که قاچاق هزاران سلاح به سوریه را با کمک آمریکا و برخی کشورهای عربی ثابت می‌کند.

حسین امیرعبداللهیان امروز در روسیه اعلام کرد که تهران اسنادی در خصوص قاچاق ده‌ها هزار قبضه سلاح به سوریه دارد که با کمک آمریکا و کشورهای عربی انجام شده است.

سوریه از یک سال گذشته با حضور گروهک‌های مسلحی که در شهرهای مرزی این کشور فعال شدند، دچار ناآرامی شد که کم‌وبیش این ناآرامی‌ها در برخی نقاط از چند شهر سوریه ادامه دارد.

به گزارش روسیا الیوم، امیرعبداللهیان در کنفراسی خبری این مطلب را اعلام و تاکید کرد: در ناآرامی‌هایی که سوریه در برخی شهرهای مرزی خود شاهد آن است، هزاران قبضه سلاح و مزدور از مرزها وارد این کشور شدند. اطلاعات دقیق و اسنادی داریم که ثابت می‌کند ده‌ها هزار قبضه سلاح با کمک آمریکا به سوریه وارد شده و برخی کشورهای عربی نیز در آن مشارکت داشتند.

معاون عربی-آفریقایی علی اکبر صالحی وزیر خارجه ایران بر لزوم پاسخ به خواست مردم تاکید کرد و افزود که ایران هرگونه دخالت خارجی در سوریه را رد می‌کند.

وی گفت‌وگوی ملی را بهترین راه خروج از بحران دانست و اعلام کرد که ایران همین موضع را در خصوص بحرین و یمن نیز دارد.

امیرعبداللهیان تصریح کرد که هرگونه اقدام نظامی در سوریه بازی با آتش است و عواقب وخیمی برای جامعه جهانی خواهد داشت.

این هشدار مقام ایرانی در زمانی بیان می‌شود که آمریکا و کشورهای عربی برای فراهم کردن مقدمات دخالت در امور داخلی سوریه از جمله دخالت نظامی، تاکنون دو بار با بن بستی به نام وتوی چین و روسیه در شورای امنیت روبه‌رو شده‌اند.

احسان.ن بازدید : 269 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (0)
علی مطهری فرزند شهید مطهری در مطلبی را در واکنش به  به سخنان حجت الاسلام  پناهیان عنوان کرد  که عین متن پاسخ به شرح زیر منتشر می شود :
جناب حجت الاسلام آقاي پناهیان
با عرض سلام و احترام، مجال ملاحظه پاسخ جنابعالی به جوابیه بنده تا پس از انتخابات حاصل نشد. همچنان که در ذيل تبيين خواهد شد، ناخواسته آنچه را که دربارۀ دیدگاه نادرست جنابعالی در باب ولایت فقیه گفته بودم تأیید فرموده و شواهدی نیز اضافه کرده اید.
به خوانندگانی که فرصت خواندن تمام پاسخ مرا ندارند، توصيه مي کنم برای آشنا شدن با نوع استدلال و ميزان امانتداري جناب آقای پناهیان در نقلها،  لااقل نگاهي به جدول انتهايي بيندازند و البته خوانندگان اينترنتي مي توانند کليپ مربوطه را نيز ببينند.
 از هر دری سخن گفته اید: نامۀ جوانان اصلاح طلب به بنده (که البته پاسخ آن را خدمت جناب شریعتمداری ارسال کردم ولي منتشر نکردند و در سایتها منتشر شد)، مخالفت با طرح نظارت بر نمایندگان تا دستگیری سریع و البته نادرست دبیر سیاسی یک هفته نامه.  مطالبی که هیچ ربطی به موضوع نداشت.

در اینجا در چهارده بند به ذکر نکاتی پرداخته و با پرهيز از پراکنده گويي، بر مسائل محتوایی و مفهومی تکیه می کنم.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 198 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (0)
جمعیت حقوق مدنی و سیاسی عربستان اعلام کرد که 4400 نفر در عربستان در بازداشت به سر می‌برند که وضعیت و سرنوشت آنها هنوز مشخص نیست.

گزارش این جمعیت غیررسمی حاکی است که مجموع بازداشت شدگان در عربستان 4396 نفر است که پرونده 240 نفر از آنها در جریان تحقیقات قرار دارد و 1137 نفر هم در انتظار ارایه پرونده هایشان به دادستانی کل هستند .. پرونده 1450 نفر نیز در دادستانی کل در حال بررسی است.

 در این میان پرونده 827 نفر از بازداشت شدگان به دادگاه بدوی رفته، و برای 742 نفر حکم هایی صادر شده و حکم 473 نفر هم به دادگاه استیناف ارجاع داده شده، و با درخواست استیناف 269 نفر از آنها مخالفت شده است.

 این گزارش پس از بازدیدهای هیأتی از جمعیت حقوق مدنی و سیاسی از زندانهای مناطق مختلف و دیدار با کارکنان، زندانیان و بازداشت شدگان منتشر شده است.

جمعیت حقوق مدنی و سیاسی در عربستان (حسم) در سال 2009 با همکاری 11 فعال حقوقی و دانشگاهی تأسیس شد.

 این جمعیت در گزارشهای قبلی خود از بازداشت بدون محاکمه ده‌ها هزار نفر در زندانهای عربستان به دلایل و اتهامات سیاسی خبر داده بود.

 در عربستان سعودی هر فعالیت اعتراض‌آمیز از جمله تظاهرات، تجمع، و ابراز عقیده جرم به شمار می آید. و نیروهای امنیتی سعودی به شدت با هرگونه اعتراض حتی علیه شرایط اجتماعی و اقتصادی، برخورد می کنند.

احسان.ن بازدید : 391 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (0)
حضرت آیت الله خامنه ای در بیاناتشان با ابراز رضایت از حضور پررنگ فیلم های دفاع مقدس در جشنواره فجر امسال، فیلم قلاده های طلا را اثری شایسته و خوب توصیف کردند.
 یک منبع موثق در گفت وگو با آوینی فیلم خبر داد، جمعی از مسئولان فرهنگی تعدادی از فیلم های موفق جشنواره فجر امسال را خدمت رهبر معظم انقلاب برده و برای ایشان اکران خصوصی کرده اند.
این منبع "قلاه های طلا"، "روزهای زندگی" و "ضد گلوله" را از جمله این فیلم ها بیان کرد و گفت، رهبر انقلاب پس از دیدن فیلم ها، درباره آن ها هم نظراتی بیان کرده اند.
به گفته وی، حضرت آیت الله خامنه ای در بیاناتشان با ابراز رضایت از حضور پررنگ فیلم های دفاع مقدس در جشنواره فجر امسال، فیلم قلاده های طلا را اثری شایسته و خوب توصیف کردند.

احسان.ن بازدید : 201 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

علی مطهری در بیانات خود این چنین اعلام کرد:علاقه من به نظام و ولایت فقیه از این افراد اگر بیشتر نباشد کمتر نیست. من پیکر در خون غلتیده و سر سوراخ شده پدر خود را که در بیست و یک سالگی دیده ام همچنان در برابر چشم دارم. هنوز از یادآوری صحنه ای که دستان استاد از فرط ناراحتی از شنیدن سخنان آشوری (از بنیانگذاران فرقان) درباره قرآن می لرزید به خود می لرزم، اما نمی توانم درباره انحراف در تفسیر ولایت فقیه ساکت بمانم.

چندی پیش یکی از سایت های خبری بخشهایی از سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در مطلبی تحت عنوان «پاسخ به ادعای مطهری» را منتشر کرده است. که این سخنرانی با واکنش دکتر علی مطهری نماینده اصولگرای مجلس هشتم مواجه شده است و وی در مطلبی به مطالب مطرح شده در سخنان حجت الاسلام پناهیان پاسخ داده است که متن کامل پاسخ دکتر مطهری در ادامه مطلب می آید :

احسان.ن بازدید : 183 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)
خانواده های بسیار ثروتمند در آمریکا، بیشتر در حوزه سرمایه گذاری مشغول هستند، با یکدیگر وصلت میکنند و سیاست را با حساسیت خاصی دنبال میکنند.

میت رامنی اولین مالتی میلیونری نیست که به دنبال ریاست جمهوری میگردد، حتی ثروتمندترین کاندیدا هم نیست. راس پروت که رکورد دار این حوزه است، از سال 1992 تا 1996 بخشی از سرمایه میلیاردی خود را که از حوزه اطلاعات و کامپیوتر بدست آورده بود ، صرف مناقصه های شکست خورده کرد. از آن زمان تا کنون معمولا راه مردانی که دارایی و ثروت خود یا خانواده شان را مدیون نفت، ورزش، نشر، قوانین آزمایشی، مشروبات و زندگینامه های پرفروش هستند، همواره دنبال شده است.

اما آقای رامنی که سرمابه حدودا 200 میلیون دلاری خود را از راه سرمایه گذاری خصوصی در امور اجرایی شرکتهای خرید و فروش بدست آورده است، اولین کاندیدا از دنیای سرمایه گذاران قدرتمند است. همچنین وی نشان دهنده و تشریح کننده چهره درحال تغییر ثروتمندان آمریکایی نیز هست. این 1% ثروتمندان در آمریکا، نه تنها بیشترین سهم را از گوشت قربانی میبرنتد، بلکه قاعدتا خالقین سرمایه نیز هستند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 180 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)
ا شروع رسمی تبلیغات انتخابات مجلس نهم ، همه جا صحبت از کارنامه نمایندگان فعلی و برنامه های کاندیدا های فعلی انتخابات است و افکار عمومی با دقت کارنامه ها و برنامه های کاندیدا های موجود را برای داشتن انتخابی معقول و حساب شده مورد بررسی قرار می دهند .
 اما در کنار توجه به برنامه و کارنامه کاندیداها ، یکی دیگر از مهم ترین مسائل برای داشتن مجلسی که در شان نام مردم ایران زمین باشد ، مشارکت گسترده مردم در انتخابات است ، در واقع کارنامه مردم در انتخابات ، همان میزان مشارکت با شور و شعور آنان است . تجربه نشان داده است که هر زمان مشارکت مردم در انتخابات مجلس بیشتر بوده است ، نمایندگان هم خود را بیشتر در مقابل موکلان خود پاسخگو دانسته و حضور و نفوذ قدرت افکار عمومی را بیش از پیش در کنار خود احساس کرده اند و از بی خیالی و لاقیدی در قبال مسئولیتی که به آنان سپرده شده است ، دور جسته اند .
بر این اساس می توان گفت که تا حدودی ، ناکارآمدی مجلسیان یا نمایندگان ، به مردمی بر می گردد که آنان را انتخاب کرده اند. چرا که بی مسئولیتی و فرار از انتخابات و یا طفره رفتن از یک انتخاب درست ، نه تنها گریبان افرادی را می گیرد که مشارکت نکرده و یا مشارکتی توام با بی مسئولیتی اتخاذ کرده اند را خواهد گرفت ، بلکه در کل عموم جامعه از این رویکرد ناصواب به انتخابات متضرر خواهند شد.بقیه خبر در ادامه طملب

احسان.ن بازدید : 108 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

تصویر بزرگ اعضای خانواده های بازداشت شدگان مصری در زندانهای عربستان با تظاهرات در مقابل ساختمان وزارت
کشور مصر در قاهره آزادی فرزندان خود را خواستار شدند.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از العالم، این خانواده ها پلاکاردهایی در دست داشتند که در آن مداخله فوری مسئولان وزارت امور خارجه مصر برای آزادی بازداشت شدگان مصری در عربستان درخواست شده بود.

برادر یکی از این زندانیان گفت که برادرش در زندان عربستان به همراه شمار دیگری از زندانیان اعتصاب غذا کرده است.

وی افزود: مشکل همه زندانیان مصری این است که آنها به علت همراه داشتن داروهایی که در عربستان وجود ندارد با این ادعا که این داروها در عربستان مواد مخدر محسوب می شود دستگیر و زندانی شده اند.

احسان.ن بازدید : 108 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

تقدیم به امت اسلامی که این روز ها در نبودش راه جانشین امامشان را در پیش گرفته اند و اکنون سی و سه سال است که می جنگند…تا انقلاب مهدی…

 الحق و زهق الباطل

احسان.ن بازدید : 127 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
این دومین ابراز نظر «آشکار» رهبر انقلاب است درباره نوشته‌های وبلاگی. شرمنده‌ایم که هر دوی این ابراز نظرها، هشدار است! هشدار نسبت به رعایت نکردن حدود اسلامی. هشدار نسبت به اینکه نوشته‌های وبلاگی ما، خداوند متعال را خشمگین می‌کند! این حرف خیلی سنگین است برای من و تویی که قرار بود بنویسیم برای خشنودی خدا. برای حمایت از «حزب الله». برای گروه خدا.

http://khamenei-pic.com/AX/weblog/891220.jpg

، يكى از آن چيزهائى است كه اسلام مانع از آن است؛ نبايد اين اتفاق بيفتد. فضاى هتك حرمت:
» هم خلاف شرع است،
» هم خلاف اخلاق است،
» هم خلاف عقل سياسى است.
انتقاد، مخالفت، بيان عقايد با جرأت، هيچ اشكالى ندارد؛
اما دور از هتك حرمتها و اهانتها و فحاشى و دشنام و اين چيزها.
همه هم در اين زمينه مسئولند. اين كار علاوه بر اينكه:
» فضا را آشفته ميكند،
» و اعصاب آرام جامعه را به هم ميريزد،
- كه امروز احتياج به اين آرامش هست -
» خداى متعال را هم از ما خشمگين ميكند.
من ميخواهم اين پيامى باشد به همه‌ى آن كسانى كه
» يا حرف ميزنند،
» يا مينويسند؛
» چه در مطبوعات،
» چه در وبلاگ‌ها.

احسان.ن بازدید : 95 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد
بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)

http://www.ams.ac.ir/academi%20image/fajr.jpg

دهه فجر از نگاه مقام معظم رهبریدهه فجر سرآغاز طلوع مجدد ارزشهای گرانقدر اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین كننده و بی مانند بشمارمیرود. تا قبل از انقلاب اسلامی،‌ در ایران نظام اسلامی وجودنداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه ی غالب و مغلوب و سلطان و رعیتی  بود وپادشاهان احساس می‌كردند كه فاتحینی هستند كه بر مردم غلبه یافته اند و حضرت امام رضوان الله تعالی علیه این سلسله معیوب را قطع كردند و نقطه ی عطفی در تاریخ ایران بوجودآوردند و شمشیر اسلام مردم را علیه دشمنان اسلام،‌ مردم و استعمارگران به كار گرفتند. دهه انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است كه خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. این مراسم را با هیجانهای عاطفی صحیح باید با طراوت و تازه كرد. جشنهای دهه فجر می بایستی همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود و مردمی باشد. باید كلیه مساجد فعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره ی فراموش نشدنی حضرت امام و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

احسان.ن بازدید : 97 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7285054836/30526316_1541344.jpg

جوانان انقلاب یمن در جشن های نخستین سالگرد انقلاب مردمی ضد رژیم حاکم در سوم فوریه (14بهمن)، متعهد شدند به راهشان تا تحقق همه اهداف انقلاب و سرنگونی کامل رژیم علی عبدالله صالح ادامه دهند.

یکی از جوانان انقلابی شرکت کننده در جشن روز گذشته گفت: ما امروز اولین سالگرد انقلاب را جشن می گیریم و تاکید می کنیم که همچنان با همان عزم و قدرت و پایداری که در روز اول داشتیم، پیروزی اهداف انقلاب ایستاده ایم.

انقلابیون یمن می گویند که علیرغم گذشت یک سال از آغاز انقلاب، این انقلاب هنوز پایان نیافته است و اگر لازم باشد ، حاضرند راه خود را تا سال ها ادامه دهند تا به اهداف انقلاب برسند و خون شهدا را به ثمر بنشانند

احسان.ن بازدید : 115 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)
http://s1.picofile.com/file/7285039672/136511_127.jpg

 در این مراسم که صبح امروز با حضور دکتر ولایتی سخنگوی جبهه متحد، دکتر حدادعادل عضو شورای مرکزی جبهه متحد، ابراهیم انصاریان نماینده آیت الله مهدوی کنی و همچنین مجتبی توانگر مسوول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان برگزار شد، از آرم انتخاباتی جبهه در آستانه اعلام فهرست جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابی تهران رونمایی شد.

احسان.ن بازدید : 128 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (1)
انقلاب اسلامی وارد سی و سومین سال خود شده است. این انقلاب که براساس آرمان های بسیار بلند انسانی و اسلامی آغاز و با انگیزه الهی و وحدت کلمه به پیروزی رسید، تاکنون با چالش ها و تهدیدات متنوع و پیچیده ای روبرو شده است. در واقع انقلاب اسلامی با شعار نفی استبداد و استعمار، تحقق حاکمیت الهی و ایجاد جامعه ای، همانند سایر انقلاب های الهی برای دشمنان داخلی و خارجی غیر قابل قبول و تحمل بود.. خصومت آنها از همین بابت شکل گرفت. خصومتی که از سر کینه و براساس مبانی ایدئولوژیک بود. اما علی رغم چالش ها و موانع دشمن و برخلاف انتظار مخالفان و معاندان، این انقلاب راه خود را ادامه داد. استراتژی تضعیف سازی و نابود سازی انقلاب نه تنها نتوانست کاری از پیش ببرد بلکه نفوذ و اقتدار انقلاب بیش از هر وقت ارتقاء یافت.
در حقیقت انقلاب اسلامی با رهبری امام (ره) در دهه اول و سپس با رهبری مقام معظم رهبری در دهه دوم و سوم انقلاب از طوفان های بسیار سهمگین عبور کرد و با پشت سر گذاشتن موانع، فشارها و محدویت ها هر روز بالند تر از روز قبل خود گردید. نمودار سه دهه اتقلاب گویای این مدعی است که شاخص های اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی به عنوان ساخت و مرکب انقلاب اسلامی سیر صعودی داشته و آینده بسیار امید وار کننده ای را نوید بخش است. با این وجود، به میزان افزایش قدرت و اقتدار انقلاب، دشمنان انقلاب اگرچه قادر به بهره گیری از ابزارهای گذشته برای مانع سازی و جلوگیری از قدرت یابی ایران نیستند اما فکر براندازی یا جلوگیری و انحراف انقلاب نیز از دستور کارهای آنها خارج نشده است. افزون براین تمام نشانه ها بیانگر این نکته است که آنها نسبت به گذشته عصبانی تر بوده و بیشتر در تلاش برای تحول سازی انقلاب به هر شکل ممکن هستند. بنابراین ورود انقلاب اسلامی به سی و سومین سال خود و به عبارتی وارد شدن انقلاب به دهه چهارم با توجه به اقتدار جمهوری اسلامی و اقتضائات جهانی و بویژه شرایط و موقعیت دشمنان، الزامات خاص خودش را برای تداوم و پاسداری از انقلاب می طلبد.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 99 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

آیا به آمریکا حق نمی دهید که از یکسو برای حفظ آبروی ریخته و قدرت دود شده و به هوا رفته خود، به گزینه های روی میز اشاره کند و در همان حال از زیر میز برای ایران اسلامی پیام مذاکره بفرستد؟!

حسین شریعتمداری در ستون یادداشت روز روزنامه کیهان امروز دوشنبه نوشت:

1- «از جنایت علیه ایران دست بردارید»، «دشمن ما ایران نیست، دشمن واقعی ما اقلیت یک درصدی حاکم بر آمریکاست»، «جنایات مشترک آمریکایی و اسرائیلی علیه دانشمندان ایرانی را متوقف کنید»، «نه جنگ، نه تحریم، نه دخالت و نه جنایت علیه ایران»، «فاجعه 11 سپتامبر منشأ داخلی داشت»، «مرگ بر دیدگاه شما، چرا جنگ با ایران؟ جنگ واقعی همین جا در آمریکاست، جنگ ما علیه یک درصد حاکم»، «از دخالت در ایران و سوریه دست بکشید»، «دستهایتان را از ایران کوتاه کنید»، «همین حالا نظامیان آمریکایی را از افغانستان بیرون بکشید»، «چرا دانشمندان هسته ای ایران را ترور می کنید»؟

و بالاخره به آنچه روی این پلاکارد نوشته شده توجه کنید؛ «به ما بپیوندید تا در تغییر تاریخ سهیم باشید» و...

این همه که همه آنچه بود نیست، فقط بخشی از پلاکارد نوشته هایی است که دیروز در تظاهرات فراگیر و همزمان در 80 شهر بزرگ آمریکا و کانادا روی دست تظاهرکنندگان آمریکایی و کانادایی به فراز آمده بود. تقریباً در تمامی تظاهرات 80 شهر آمریکا و کانادا، تصاویر بزرگی از شهید مصطفی احمدی روشن که در حالتی معصومانه فرزند خردسالش نیز در کنارش بود، حمل می شد. زیر این تصویر که آمریکایی ها و کانادایی ها به صورت یک پوستر بزرگ روی دست گرفته بودند این جمله نوشته شده بود «جنایت آمریکایی و اسرائیلی علیه دانشمندان ایرانی را متوقف کنید». تصاویری از این تظاهرات گسترده و فراگیر در صفحه اول کیهان امروز به چاپ رسیده و تیتر یک روزنامه نیز به گزارشی در همین باره اختصاص یافته است.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 101 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

رئیس مرکز بررسی­ های دکترینال در گفتگو با مشرق، منظومه­ تروریسم در سال 2011و 2012 را تشریح کرد.

به گفته­ وی، آمریکا در سال 2011 برای مهار بیداری اسلامی از عربستان در نقش ممانعتی علیه انقلاب در کشورهای مصر، یمن و بحرین استفاده کرد. هم­چنین از ترکیه برای ایفاء نقش الهام ­بخش برای انقلابیون جهان اسلام، در شکل­ دهی به حکومت­های سکیولار در کشورهای در حال انقلاب بهره برد. اما با شکست استراتژی مهار دو جانبه­ بیداری اسلامی توسط عربستان و ترکیه، آمریکا برای سال 2012 استراتژی «ویران­گری خلاق» را در پیش گرفته است. در ویران­گری خلاق، آمریکا می­ کوشد بی­ ثباتی سیاسی کشورهای دیکتاتوری منطقه که حاصل بیداری اسلامی است را از طریق ایجاد و گسترش بی ­ثباتی امنیتی در سایر کشورهای منطقه، خنثی و کم اثر کند.

حسن عباسی، بازی­گران انتخاب شده­ آمریکا برای ایفاء نقش مزبور را مثلث قطر، عربستان و طالبان معرفی کرده و کشور قطر را بازی­گر اصلی بر هم زننده­ ثبات امنیتی منطقه در 2012 شناساند.

این کارشناس مسائل استراتژیک، در پاسخ به این پرسش که دلیل گشایش دفتر طالبان در قطر چیست، به بیان مأموریت جدید طالبان در ایفای نقش ویران­گری خلاق از سوی آمریکا در منطقه پرداخت.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 131 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

  http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2012/01/sms-dahe-fajr.jpg

دانلود سرود بسیار زیبا و دلنشین «به لاله در خون خفته»ودانلود سرود جاودانه «خمینی ای امام»و دانلود سرود بسیار زیبا و بیاد ماندنی و حماسی «بهاران خجسته باد» که به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برای شما کاربران گرامی قرار گرفته است.

دانلود در ادامه مطلب...

احسان.ن بازدید : 113 یکشنبه 16 بهمن 1390 نظرات (0)
http://s1.picofile.com/file/7283608274/n00001231_t.jpg

رییس ستاد جبهه متحد اصولگرایان در گفتگویی به شبهات و سووالات پیرامون این جبهه و همچنین آرایش سیاسی کشور پیش از انتخابات مجلس نهم پاسخ داد.

کمتر از ۳۰ روز به برگزاری انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی باقیمانده است اما هنوز جریان سیال اصولگرایی به وحدت لازم و مطلوب نرسیده و درمقابل آن تمام گروه‌ها و جریانات مخالف این گفتمان با تشکیلات و ساز و برگ خود و البته با هماهنگی و برنامه‌ریزی برای شکست جبهه انقلاب تلاش می‌کند.
دکتر علیرضا زاکانی، رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان در گفت‌وگوی تفصیلی با «جوان» ضمن بررسی برخی تاکتیک‌های رقبای اصولگرایان در انتخابات پیش رو از لزوم وحدت و همدلی در دل جریان مطبوعش می‌گوید. عضو کمیسیون اصل۹۰ با انتقاد از رفتار ساکتین فتنه۸۸ اظهار می‌کند که زمینه‌های شکاف و تفرقه به اندازه کافی وجود دارد و ما برای هدفی بزرگ‌تر و مصلحتی عظیم‌تر باید ضمن تنازل و اغماض نسبت به اشتباهات افراد در جبهه پایداری و جبهه متحداصولگرایی به همگرایی لازم برسیم تا کسانی که با اصول و مبانی انقلاب و نظام معارضند، روی کار نیایند و مجلسی بدتر از مجلس ششم را شکل ندهند.

متن کامل گفتگوی دکتر علیرضا زاکانی در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 111 یکشنبه 16 بهمن 1390 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7283601505/13901116000077_PhotoA.jpg

هزاران نفر از فعالین ضد جنگ و سازمان‌های اجتماعی طرفدار صلح در ایالات متحده آمریکا روز گذشته در اقدامی بی‌سابقه در بیش از 60 شهر این کشور به خیابان‌ها آمدند و همبستگی خود را به دولت و ملت ایران اعلام کردند.

در تظاهرات روز گذشته شهروندان آمریکایی با پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با مضمون "تحریم‌ها علیه ایران را متوقف کنید" و "دخالت‌ها در امور داخلی ایران را متوقف کنید"، از سردمداران کشورشان خواستند که از برافروختن آتش هر گونه جنگی علیه ایران پرهیز کنند.
همچنین تظاهرات‌کنندگان در خیابان‌های نیویورک با در دست گرفتن تصاویر شهید "مصطفی احمدی روشن" خواستار توقف ترور دانشمندان ایرانی شدند و تنفر خود را از این قبیل اقدامات امپریالیسم جهانی اعلام کردند.
در طول این تظاهرات، جمعیت شرکت‌کننده با نواختن طبل، یک صدا شعار "نه به جنگ علیه ایران" سر می‌دادند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 109 یکشنبه 16 بهمن 1390 نظرات (0)
کمتر از یک ماه دیگر به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است؛ هرچند انتظار می‌رفت تنور انتخابات با اعلام برنامه‌های احزاب و گروه‌های سیاسی داغ شود، ولی به جای اینکه برنامه‌ها و طرح‌های تشکل‌ها و افراد برای آینده ایران انتخابات را گرم کند، متأسفانه تا کنون و با پرداختن به حاشیه‌ها و اصرار و انکارها و راست و دروغ‌ها و تخریب و تهمت‌ها، تنور انتخاباتی داغ شده است.
 در همین باره، در گفت‌وگوهای منتشره، کنفرانس‌های خبری و اظهار نظرهای فعالان سیاسی و نمایندگان احزاب گوناگون، نشانی از نگاه حزبی منسجم و با برنامه درباره انتخابات دیده نشده است. کاندیداها بیشتر وقتشان را به جوسازی انتخاباتی و سخن راندن عیله احزاب و رقبا و جبهه‌های گوناگون گذرانده‌اند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 108 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)
برخی از اعضای جنبش اخوان المسلمین مصر در ترکیه با مقامات رژیم اسرائیل دیدار کردند.
یک منبع آگاه مصر  گفت: چندی پیش، شماری از رهبران جنبش اخوان‌المسلمین مصر با برخی از مقامات سیاسی ـ امنیتی رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کردند.
این منبع آگاه در ادامه افزود: این دیدار کاملا محرمانه بوده و با هماهنگی و میزبانی مقامات کشور ترکیه انجام شده است؛ تاریخ دقیق انجام این دیدار 8/9/2011 بود.
وی همچنین افزود: اطلاعات دقیقی درباره شمار اعضای جنبش اخوان المسلمین که در این دیدار حضور داشتند، در دست نیست، ولی آنچه مشخص شده این که «کمال الهلباوی» از مقامات ارشد و سخنگوی رسمی سابق این جنبش، مسئول هیأت مصری در این دیدار بوده است.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 101 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

یکی از رهبران جوانان انقلابی مصر، با اشاره به اینکه ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی بزرگترین تهدید برای انقلاب مصر است، گفت: پس از گذشت یک سال، انقلاب تنها راس رژیم را سرنگون کرده و نیمی از راه پیموده شده است.

" ضیا الصاوی "، اظهار داشت: هدف نهایی از انقلاب این است که انقلابیون به قدرت رسیده و زمام حکومت را در دست بگیرند تا هویت اسلامی و عربی از دست رفته مصر را به آن بازگردانند.

این رهبر جوانان انقلابی مصر با اشاره به هشدارهای آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران درباره مصادر

یکی از رهبران جوانان انقلابی مصر، با اشاره به اینکه ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی بزرگترین تهدید برای انقلاب مصر است، گفت: پس از گذشت یک سال، انقلاب تنها راس رژیم را سرنگون کرده و نیمی از راه پیموده شده است.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 88 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7281479244/IMAGE634599222884831132.jpg

رئیس ستاد انتخابات کشور از بررسی اعتراضات داوطلبان نامزدی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: 413 داوطلب رد صلاحیت شده نامزدی انتخابات مجلس مورد تأیید قرار گرفتند.

 از جنوب استان تهران، سید صولت مرتضوی ساعتی پیش در حاشیه تجدید میثاق مسئولان وزارت کشور با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) در گفت‌وگو کوتاهی با خبرنگاران از بررسی اعتراضات داوطلبان رد صلاحیت شده نامزدی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: اعتراضات داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس که رد صلاحیت شده بودند، بررسی و 413 نفر آنها تائید شدند. رئیس ستاد انتخابات کشور از پیشرفت منطقی و معقول فرایند انتخابات خبر داد و گفت: به لطف خدا زمینه مناسبی برای برگزاری انتخابات باشکوه و گسترده در کشور فراهم است.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 128 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)
حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ظهر امروز در خطبه نخست نماز جمعه تهران طی سخنانی با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه فرمودند: ملت ایران با پیروزی این انقلاب‌ها به طور نسبی از غربت درآمد.
ایشان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران اضافه کردند: انقلاب ما رژیم ضداسلام را از بین برد و رژیم اسلامی بر سر کار آورد؛ رژیم دیکتاتوری و مستبد را از بین برد و رژیم مردم‌سالار به جای آن نشاند.

رهبر معظم انقلاب همچنین تصریح کردند: انقلاب اسلامی تحقیرشدگی تاریخی ملت ایران را از بین برد؛ امروز ملت ایران احساس عزت می‌کند.

ایران رتبه اول علمی منطقه را داراست
مقام معظم رهبری در ادامه بیاناتشان در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران به نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی در طی ۳۰ سال اخیر اشاره و "غلبه بر تمام چالش‌های پیش‌روی انقلاب اسلامی" را یکی از مهمترین نقاط قوت نظام عنوان کرده و تأکید کردند: ما ملتی نبودیم که راهمان را برویم و کسی کارمان نداشته باشد.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 100 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)
 با نزدیک شدن به نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، تحرکات انتخاباتی در استان قم که بعنوان پایگاه انقلاب و تشییع محسوب می شود، ر نگ و بوی تازه ای به خود گرفته است.
 مهمترین تحرکاتی انتخاباتی در قم بدین شرح است:
یکی از کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی که در صورت عدم ارائه لیست انتخاباتی از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و قرار نگرفتن وی در آن لیست، احتمال رای آوردنش بسیار ضعیف می باشد، درصدد است تا امروز برخی از اعضای جامعه مدرسین را گرد هم جمع کند و آنها را متقاعد نماید تا از وی در انتخابات آتی حمایت کنند. وی همچنین تاکید کرده که در صورت عدم ارائه لیست از سوی جامعه مدرسین و یا قرار ندادن وی در لیست جامعه، از سوی جبهه متحد اصولگریان در تهران به انتخابات وارد خواهد شد. گفتنی است این نماینده از آن جهت امروز را برای تشکیل این جلسه انتخاب نموده که حضرت آیت الله کعبی از منتقدین اصلی وی برای دیدار با یکی از بزرگان مقاومت در لبنان و  حضرت آیت الله خاتمی و برخی دیگر از مخالفان وی برای حضور در نماز جمعه تهران و استماع سخنان مقام معظم رهبری در قم نمی باشند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 104 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

http://www.samsungcenter.ir/shop/images/asli.jpg

شرکت سامسونگ الکترونیکس در بیانیه ای اعلام کرد: متاسفه اخیراً کلیپی بدون اطلاع شرکت سامسونگ، توسط شبکه کابلی HOT اسرائیل در اهانت به مردم شریف ایران تولید شده که شرکت سامسونگ ضمن محکومیت این عمل، همسو با سایر نهادهای مردمی انزجار خود را از این گونه اقدامات اعلام می کند.

تازگی تبلیغی از یک محصول سامسونگ منتشر شده است.

در این تبلیغ، ایران به مثابه بیابانی به تصویر کشیده شده که مملو از گرد و غبار است و مردم آن به دور از هرگونه تمدن و به صورت عصر حجری زندگی می‌کنند؛ 4 مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب‌افتاده‌ای از زن ایرانی نشان می‌دهند.

در این کلیپ، یک جاسوس موساد در ایران، تبلتی از سامسونگ دارد که با آن تمام فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کند؛ یکی از این 4 نفر، از روی کنجکاوی، دکمه‌ای را روی تبلت لمس می‌کند که به محض لمس دکمه، نیروگاه هسته‌ای ایران که پشت سر آن‌هاست، منفجر می‌شود!بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 119 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
گروهی از شهروندان آمریکایی که خود را از اعضای شورای روابط  اسلامی ـ آمریکایی می‌نامند، مدعی هستند در نامه‌ای به رهبر انقلاب، از ایشان درخواست بخشش یکی از شهروندان آمریکا را کرده‌‌اند.
 این گروه از رهبر انقلاب خواسته‌ است، امیر حکمتی را که به جرم جاسوسی در ایران محکوم شده است، مورد عفو و بخشش قرار دهند. همانگونه که پیش از این، سه آمریکایی دیگر را با داشتن جرم‌هایی مشابه بخشیدند.
بنابراین، آنان ضمن اینکه اعلام نموده‌اند، آماده اند که به ایران سفر کنند، خواستار لطف و مرحمت رهبر انقلاب درباره حکمتی شده‌اند.
پیشتر شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی، امیر میرزایی حکمتی را به در رابطه با همکاری با دولت متخاصم و عضویت در سازمان جاسوسی آمریکا (CIA) و همچنین تلاش برای متهم سازی ایران در تروریسم، محارب و مفسد فی‌الارض شناخته و برای وی حکم اعدام صادر کرد.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 127 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور که برای تقدیم لایحه بودجه ۹۱ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود با بیان اینکه چارچوب احکام لایحه بودجه سال ۹۱ همان احکام سال گذشته است که با کار فشرده بین مجلس و دولت تصویب شد، گفت که تغییرات قابل توجهی در لایحه بودجه سال ۹۱ نداریم بنابراین از این جهت کار مجلس آسان شده است.

وی افزود: بودجه سال ۹۰ نیمه دوم خرداد اجرایی شد و این به لایحه برنامه و قانون برنامه برمی‌گردد که بهمن ماه اجرایی شد و ما به محض اینکه قانون برنامه اجرایی شد یک روز بعد لایحه بودجه ۹۰ را تقدیم مجلس کردیم که عملا سه ماه دیرتر قانون بودجه سال جاری عملیاتی شد.

رئیس جمهور خطاب به نمایندگان مجلس با بیان اینکه گرچه می‌دانم سال انتخابات است و به شما فشارمی‌آید و باید در مناطق در یک رقابت سنگین شرکت کنید که ذهنتان مشغول است تصریح کرد: اگر بتوانید امسال بودجه را بدهید خیلی خوب است هرچند آیین‌نامه و قانون وجود دارد و محترم و عزیز است اما آیین نامه را خودتان نوشته‌اید که اگر ۱۵-۱۰ روز برای انتخابات بگذارید و مابقی را روزی دو شیفت برای بودجه ۹۱ بگذارید خوب است.

"برای ما سخت است که روزی ۶-۵ ساعت اینجا بنشینیم و حرف بشنویم اما شما الحمدالله این هنر را دارید که ۶-۵ ساعت بنشینید و فریادهای آقای کواکبیان عزیز که دوست قدیمی بنده هستند را بشنوید و حرف‌های ما را تحمل کنید."بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 89 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)

عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان در خصوص اشتراک فهرست های اصولگرایان گفت: جبهه متحد به سمت وحدت حداکثری حرکت می کند و بر این اساس اگر سایر گروه های اصولگرا اسامی نامزدهای جبهه متحد را در فهرست خودشان قرار دهند، منعی ندارد.

غلامعلی حداد عادل در حاشیه مراسم 12 بهمن، سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: اسامی نامزدهای نمایندگی به صورت نهایی نزدیک شده اما بررسی ها هنوز ادامه دارد و به زودی فهرست جبهه متحد اصولگرایان اعلام خواهد شد.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 136 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
http://www.598.ir/files/fa/news/1390/11/12/9499_906.jpg

در آگهی تبلیغاتی کوتاهی که از سوی شرکت سامسونگ و یک شرکت تبلیغاتی اسرائیلی ساخته شده و از شبکه تلویزیون کابلی «هات» رژیم صهیونیستی پخش شده است، شرکت سامسونگ با خوش‌خدمتی قابل توجهی به این رژیم، اقدام به توهین و به کشور و مردم ایران و به خصوص زنان ایرانی کرد.

ر این تیزر تبلیغاتی که درست چند روز بعد از ترور دانشمند هسته‌ای ایرانی پخش شده، شرکت سامسونگ که محصولات آن به طور وسیع در ایران به فروش می‌رسد، به نوعی موضوع ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را به سخره گرفته و آن را به مثابه آب خوردن برای جاسوسان رژیم صهیونیستی دانسته است.

داستان این کلیپ که با همکاری مشترک یک شرکت بازرگانی اسرائیلی و شرکت سامسونگ کره جنوبی ساخته شده، به 4 بازیگر اسرائیلی مربوط می‌شود که شوهای خاصی برگزار می‌کنند و شنیده‌اند که حتی در ایران نیز طرفدار دارند. به همین منظور، برای دیدار با طرفداران خود در ایران، به اصفهان سفر می‌کنند.

این چهار صهیونیست برای اینکه شناخته نشوند لباس مبدل به تن می‌کنند. شرکت سازنده این کلیپ، با نوع پوششی که برای این 4 کاراکتر در نظر گرفته، زن ایرانی را مورد تمسخر قرار داده است، به گونه‌ای که این 4 مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب‌افتاده‌ای از زن ایرانی نشان می‌دهند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 229 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)

فقط صوفیان گنابادی شیرین کاری بلد نیستند.فرقه ضاله وهابیت نیز در برگزاری مراسمات عجیب و غریب دست کمی از صوفیان گنابادی ندارد.

فیلمی از مراسم عجیبی در عربستان که توسط شیوخ وهابی اجرا شده است را برای شما می گذارم شاید لحظاتی خنده بر لبانتان جاری شود.البته این مراسم توسط فرقه ای اجرا می شود که همیشه شیعیان را خرافاتی و اهل بدعت می نامند.

از اینجا دانلود کنید   دانلود

احسان.ن بازدید : 529 سه شنبه 11 بهمن 1390 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7275056662/resaneha.png

کلیپ صوتی سخنان امام خامنه ای در مورد

 جنگ رسانه ها و تهاجم فرهنگی

دانلود با حجم 457 کیلوبایت

جدید ترین اخبار سیاسی - فرهنگی وکلیپ ها در وبلاگ بصیرت360

پایگاه مذهبی فرهنگی آرمان

احسان.ن بازدید : 99 سه شنبه 11 بهمن 1390 نظرات (0)

نیروهای امنیتی بحرین در پی برگزاری مراسم تشییع جنازه یک نوجوان بحرینی در شهر ستره، با مخالفان رژیم آل‎خلیفه درگیر شده‌اند. این درگیری‌ها روز دوشنبه (۱۰ بهمن، ۳۰ ژانویه) پس از آن روی داد که نیروهای رژیم بحرین به منظور متفرق کردن جمعیتی که در مراسم خاکسپاری یک معترض ۱۹ ساله به نام محمد ابراهیم یعقوب شرکت کرده بودند، به شلیک گاز اشک آور متوسل شدند

این نوجوان بحرینی هفته گذشته در بازداشتگاه پلیس جان خود را از دست داده بود.معترضان بحرینی نیز با آتش زدن لاستیک خودروها و پرتاب کوکتل مولوتف، با نیروهای امنیتی درگیر شدند.به گفته معترضان بحرینی، یعقوب پس از دستگیری از سوی نیروهای رژیم مورد ضرب و جرح قرار گرفته و آثار جراحت، خراشیدگی و کبودی در پیکر وی به چشم می‌خورد.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 125 سه شنبه 11 بهمن 1390 نظرات (0)

یک گروه از بازرسان اتحادیه عرب در محل نیروگاه سیکل ترکیبی «جندر» حاضر شدند تا هویت و سابقه کاری هفت تکنسین و مهندس شاغل در این نیروگاه را که بیش از یک ماه است پیرامون شهر حمص در سوریه ربوده شده‌اند، بررسی کنند.

گفته می‌شود، دیدار بازرسان اتحادیه عرب با مسئولان نیروگاه سیکل ترکیبی جندر، بدون آگاهی و هماهنگی قبلی انجام شد و نزدیک دو ساعت به طول انجامید. این گروه هفت نفره از بازرسان اتحادیه عرب، با حضور در نیروگاه 484 مگاواتی در حال راه‌اندازی جندر، به احراز هویت و بررسی مدارک و تصاویر مربوط به متخصصان ایرانی شاغل در این نیروگاه که مدتی است ربوده شده‌اند، پرداختند.گفتنی است، بازرسان اتحادیه عرب پرسش‌هایی درباره نحوه همکاری هفت ایرانی ربوده شده با نیروگاه جندر، سوابق کاری و مدارک تحصیلی آنان داشتند که مسئولان نیروگاه جندر با در اختیار قرار دادن تصاویر و فیلم‌های مستند مربوط به فعالیت این افراد در کارگاه‌ها به تشریح فعالیت‌های آنان در راه‌اندازی نیروگاه جندر پرداختند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 101 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (1)

حضرت امام خامنه ای در این دیدار پس از سخنان نمایندگان جوانان چندین کشور اسلامی منطقه، قیام ملت‎های مسلمان بر ضد دیکتاتوری‎های وابسته را پدیده ای بسیار مبارک و بسیار مهم و مقدمه قیام علیه "دیکتاتوری جهانی شبکه فاسد و خبیث صهیونیستی و استکباری" خواندند و تأکید کردند: در آفاق روشن این حرکت مبارک، امت اسلامی، به حول و قوه الهی بار دیگر در اوج عزت و استقلال و اقتدار قرار خواهد گرفت.

صدها نفر از جوانان 73 کشور جهان از جمله جوانان مصر، تونس، لیبی، لبنان، یمن، بحرین و فلسطین صبح امروز (دوشنبه) در فضایی صمیمانه و لبریز احساسات اسلامی و انقلابی، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت امام خامنه ای در این دیدار پس از سخنان نمایندگان جوانان چندین کشور اسلامی منطقه، قیام ملت‎های مسلمان بر ضد دیکتاتوری‎های وابسته را پدیده ای بسیار مبارک و بسیار مهم و مقدمه قیام علیه "دیکتاتوری جهانی شبکه فاسد و خبیث صهیونیستی و استکباری" خواندند و تأکید کردند: در آفاق روشن این حرکت مبارک، امت اسلامی، به حول و قوه الهی بار دیگر در اوج عزت و استقلال و اقتدار قرار خواهد گرفت.

بقیه خبر در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 11

درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 474
  • بازدید سال : 4,445
  • بازدید کلی : 94,503
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات