loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 102 سه شنبه 20 دی 1390 نظرات (0)

به گزارش اصولگرا، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

حضور فعال و پرنشاط اصولگرایان در سراسر میهن اسلامی در جهت حفظ، تعمیق و بسط گفتمان اصولگرایی و خدمت به مردم، مغتنم و زمینه امید و بستری است تا نیروهای انقلاب در بستر بوجود آمده، زمینه های رشد و پیشرفت ایران اسلامی را فراهم آورند. اکنون شوراهای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در سراسر کشور گردهم آمده اند تا در راستای این گام بزرگ با هم اندیشی و هم گرایی و دعوت از تمام نیروهای انقلاب، بر انسجام و وحدت اصولگرایان بیفزایند و مجلسی در تراز انقلاب را شکل دهند. بر همین اساس شوراهای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در سراسر کشور، لازم می داند نکاتی را خدمت ملت شریف و رشید ایران اسلامی برساند:

۱- بی‌تردید «انتخابات» برجسته‌ترین جلوه مشارکت امت اسلامی است که شهروندان در یک اقدام آگاهانه و ارادی با رأی خود در هر انتخابات بخشی از اداره امور را به منتخبان خود واگذار می‌کنند و اهمیت مشارکت در انتخابات از همین رفتار ارادی و آگاهانه که محل بروز و نمود اثرهای یک مجموعه متغیر در نظام اجتماعی و سیاسی است نمودار می‌گردد و از آن می‌توان در جهت استحکام و پشتیبانی ملت ایران از خادمین خود پی برد. مشارکت گسترده مردم در انتخابات آتی از هم اکنون با توجه به فضای شکل گرفته در سراسر کشور، نوید فصل دیگری از حماسه آفرینی ملت ایران خواهد بود. انتخابات به عنوان عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سرنوشت و مهمترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است. در این میان، برگزاری انتخابات مبتنی برقانون، امیدآفرینی و عدم سیاه نمایی، متضمن مشارکت گسترده مردم در این جریان بزرگ سیاسی و اجتماعی است. مشارکت گسترده مردم در انتخابات، نماد مردم سالاری دینی است، که بایستی حرکت تمام مسئولان در راستای تحقق این مهم باشد.

۲- مردم ما تهدیدات خارجی را کاملا حس می‌کنند و از روی بصیرت به صحنه خواهند آمد. مردم در هیچ مقطعی برای انقلاب کم نگذاشته‌اند و این بار نیز همینگونه عمل خواهند کرد. مردم ایران همواره نشان داده‌اند که ملتی بیگانه ستیز و استقلال طلب هستند و با درک شرایط خطیر انقلاب و احساس خطر نسبت به وجود دشمن خارجی و تهدیداتی که امنیت ملی و تمامیت ارضی ایران را نشانه گرفته باشد همواره حماسه‌ساز بوده‌اند. مردم علی‌رغم تهدیدهای مختلف دشمن (تحریم، تهدیدنظامی و...)، فشارهای اقتصادی موجود، هرجا که نظام را در معرض تهدید می‌بینند با شرکت در انتخابات‌ها، راهپیمایی‌ها و حتی در کارزارهای جدی‌تر مثل مبارزه با فتنه، جنگ تحمیلی و... حمایت بی‌دریغ خود را از نظام اسلامی ابراز می‌دارند. در این انتخابات نیز که فشارهای گسترده ای از طرف دشمن تدارک شده، مطمئنا مردم با احساس تکلیف مضاعف پای صندوق های رای حاضر می شوند. بدون تردید حماسه حضور ملی در نهم دی بار دیگر در ۱۲ اسفند تکرار می شود و دشمنان انقلاب انگشت حیرت به دهان خواهند گرفت که چه انگیزه های بلند پشت مشارکت گسترده مردم وجود دارد.

۳- وحدت، امروز نه تنها یک تاکتیک بلکه استراتژی و راهبرد دائمی نیروهای انقلاب است که برخی ساده انگارانه، این مقوله مهم را نادیده میگیرند. باید دقت کنیم که دشمن با پیچیدگی، طراحی جدیدی را در مورد اصولگرایان اجرا می کند. دشمن بیشتر از گذشته، افتراق و چند دستگی در میان اصولگرایان را دنبال می کند. جریان فتنه، فساد و انحراف نیز به عنوان پیاده نظام استکبارجهانی، از چند دستگی اصولگرایان، به دنبال زمینه سازی موفقیت توطئه های خود هستند. اگر امروز پرده از چهره بسیاری از عناصر فتنه گر، منحرف و فاسد افتاده و به همین دلیل، شایستگی حضور در ارکان حاکمیت اسلامی را ندارند لیکن امروز تلاش دارند با ترفندهایی چون مهره های سفید، چراغ خاموش، دوقطبی سازی فضای سیاسی و... دوباره با دور زدن نهادهای قانونی نظام و فریب افکار عمومی، کرسی های سبز مجلس نهم را تصاحب کنند و به بازسازی خود بپردازند چرا که بصیرت بالای مردم در جریان فتنه ۸۸ و تحولات ابتدای سال ۹۰، موجب لطمه جدی به این جریانات شد که مجددا با طراحی نظام سلطه درصددند با حضور در مجلس با ظهور وبروزی جدید، به بازسازی خود پرداخته و کار ناتمام خود در ضربه به نظام اسلامی را پی بگیرند. برای رسیدن به این مقصود، تلاش دارند با تفرقه و اختلاف در میان اصولگرایان، فضای افشاگری برای اسرار نظام را دامن بزنند و با ایجاد ظرفیت برای حرکت‌های خیابانی و ایجاد ناامنی و اغتشاش، همچنان بر طبل آتش افروزی و التهاب بکوبند، در ادامه با ایجاد فضایی برای ایجاد شبکه سازی اجتماعی، ظرفیتی را بر عملیاتی کردن مقاصد نظام سلطه فراهم آورند و از حضور جریان انحرافی در برخی مناصب، شکاف شدید در درون حاکمیت و نیروهای انقلاب را موجب شوند.

۴- جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، برای شکل گیری انتخاباتی در تراز نظام اسلامی، چند نکته را مدنظر دارد: اول، مشارکت گسترده مردم دوم، توجه جدی به راهبرد رهبر معظم انقلاب مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی که البته در این راه توجه جدی داریم که مانع ورود عناصر فتنه، انحراف و فساد به مجلس شویم. همچنین تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا انتخاباتی قانونمند، سالم و همراه با احترام به رای مردم شکل گیرد آنطور که در بیش از سه دهه از انقلاب شاهد بودیم در این راه البته با توجه به چشم همیشه بیدار شورای نگهبان بر این باوریم که دغدغه دخالت کانون‌های فاسد قدرت و ثروت در میان نیروهای انقلاب مورد توجه جدی خواهد بود و انتخاباتی رقابتی ، پر شور و جدی شکل می گیرد.

۵- هیات های داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در سراسر کشور با همفکری و یاری شورای مرکزی در تهران، انتخاب نامزد یا نامزدهای اصولگرایان را مبتنی بر اصول، معیارها و شایستگی ها پیگیری خواهد. بر این اساس و آنطور که حضرت آیت الله یزدی، حضرت آیت الله مهدوی کنی و درادامه شورای مرکزی جبهه، مبتنی بر منشور اصولگرایی اعلام کرده است، فتنه گران، منحرفین و فاسدین در فهرست نامزدهای اصولگرایان نخواهند بود و همچنین کسانی که به هر نحوی با این جریانات همراه و همقدم بوده و در مقابل آن سکوت اختیار کردند نیز صلاحیت ورود در لیست اصولگرایان را نخواهند داشت.

همچنین نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان بایستی عناصری؛ ولایت مدار، متدین، کارآمد، کلان نگر، تحول خواه، عدالت‌خواه، ساده زیست، استکبار ستیز، ضد فساد، انحراف گریز و فتنه ستیز باشد و تمام تلاش خود را بر شایسته گزینی، عقلانیت، خدمت صادقانه، ساده زیستی، کار و تلاش و مجاهدت قرار دهند و امیدواریم مبتنی بر این معیارها و با وحدت و همدلی مجلسی ولایی، کارآمد و با روحیه انقلابی و تحولگرایی را شاهد باشیم. چه اگر این معیارها مدنظر قرار گیرد گفتمان انقلاب اسلامی تعمیق میابد، روند خدمت رسانی به مردم استمرار خواهد یافت و مشکلات اساسی مردم در حوزه اقتصادی و تولید، فرهنگی، معیشت، اشتغال و عدالت اجتماعی به صورت ریشه ای مورد بررسی و دقت نظر و قانونگذاری و نظارت قرار خواهد گرفت.

هیات های داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان سراسر کشور
دی ماه ۱۳۹۰

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 535
  • بازدید ماه : 1,295
  • بازدید سال : 5,266
  • بازدید کلی : 95,324
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات