loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 89 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
احسان.ن بازدید : 106 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بازی جدید و فوق العاده جذاب ورزشی موتوری Red Bull Motocross که به تازگی از شرکت Digital Chocolate در سایز های 176x208 / 176x220 / 240x320 / 320x240 / 360x640 ساحنخ شده است که میتوانید در یک فایل زیپ شده از ادامه مطلب دریافت نمائید.

 

P30island.Com

احسان.ن بازدید : 114 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://www.mihandownload.com/ali/58%20Beautiful%20Nature%20Wallpaper_www.mihandownload.com.jpg

در این مجموعه تصاویری فوق العاده با موضوعات طبیعت در اختیار شما قرار گرفته است. این مجموعه شامل 58 تصویر با فرمت JPG می باشد. سایز تصویر این تصاویر نیز 1920x1080 پیکسل بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. شما می توانید با این تصاویر حیرت انگیز روح تازه ای به دسکتاپ خود داده و از محیط زیبای دسکتاپ خود لذت ببرید.
دانلود در ادامه مطلب
احسان.ن بازدید : 294 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
World_Wind_v1.4.1_[www.MihanDownload.com]-1.jpgبهتر و قدتمند تر از نرم افزار گوگل ارث!
امروزه نرم افزارهای مشاهده ماهواره ای سطح زمین از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم در همین زمینه کاربرد دارد. نرم افزار NASA World Wind از جمله نرم افزارهای قدرتمند مشاهده ماهواره ای سطح زمین به صورت سه بعدی و پدیده های جوی میباشد. این نرم افزار توسط سازمان ملی هوا و فضانوردی امریکا NASA توسعه یافته و شما با استفاده از آن به راحتی می توانید نقاط مختلف کره ی زمین را از بالا تماشا کنید. این نرم افزار رقیب قدرتمند نرم افزار گوگل ارث به شمار می رود و حتی میتوان آنرا برتر از گوگل ارث دانست زیرا این نرم افزار تصاویر را از 6 ماهواره پیشرفته دریافت می کند و این درحالی است که نرم افزار گوگل ارث تنها از سه ماهواره تجاری برای دریافت تصاویر استفاده می نماید. همچنین در نرم افزار شرکت ناسا دسترسی شما به تصاویر گسترده تر خواهد بود و زوم بر روی تصاویر در این برنامه نسبت به گوگل ارث خیلی بیشتر است. علاوه بر این تصاویری را که این نرم افزار نشان می دهد مربوط به چند ساعت قبل است و این در حالی است که در گوگل ارث تصاویر به چنین ماه قبل بر میگردد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
احسان.ن بازدید : 92 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

BTGuard نام برنامه ایی است که برای سیستم عامل های سیمبین ویرایش پنجم و سوم طراحی شده است.این نرم افزار بسیار کاربردی برای کسانی که زیاد بلوتوث می کنند بسیار مفید واقع خواهد شد که بلوتوث را به مدتی خاموش می کند تا از حملات هکر های در امان باشید.این نرم افزار دارای هوش مصنوعی می باشد و به طور اتوماتیک بلوتوث را خاموش می کند.این برنامه همیشه به یاری شما خواهد آمد تا در امان باشید.به شما پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سایت فوردانلودز دریافت کنید.


وب سایت فارسی زبان 

فوردانلودز | www.4downloads.ir
احسان.ن بازدید : 105 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بسیاری از افراد درون موبایل خود به مطالعه کتاب های الکترونیکی می پردازند. امروز  قصد معرفی نرم افزار بسیار مفیدی داریم که توسط آن قادرید فایل های پی دی اف را مطالعه کنید.
این نرم افزار برای گوشی های سری60 طراحی شده است که بسیار سبک و ساده و قدرتمند است. این نرم افزار به خوبی از گوشی های لمسی پشتیبانی می کند.

دانلود در ادامه مطلب

وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir
احسان.ن بازدید : 91 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
FlashFXP_4.0.0_Build_1487_RC2_www.mihandownload.com.jpg
سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف  نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارئه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم FlashFXP نام دارد. این نرم افزار با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند  در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. آخرین نسخه از نرم افزار فوق الذکر را هم اکنون می توانید از ادامه مطلب دریافت نمایید.
برای توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
احسان.ن بازدید : 115 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مجموعه 25 والپیپر اتومبیل سوزوکی پس زمینه دسکتاپ کامپیوتر برای شما دوستان عزیز تهیه کرده ایم . این والپیپر ها مخصوص صفحه دسکتاپ کامپیوتر است . والپیپر ها در سایز 1920x1200 می باشد و میتوانید آن ها را از ادامه مطلب دریافت کنید . امید واریم که از عکس پس زمینه های Suzuki لذت ببرید.

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir
احسان.ن بازدید : 106 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
LIP_fa-IR_[www.MihanDownload.com]_2.jpgمعمولآ مردم هر کشور که از یک زبان مخصوص برای خواندن ، نوشتن و صحبت کردن استفاده می کنند دوست دارند کالاها و وسایلی که تهیه می کنند دارای راهنمای زبان کشور خود باشد. اکثر ما ایرانی ها نیز دوست داریم وسایلی که می خریم دارای راهنمای فارسی باشد تا بهتر بتوانیم با کاربرد آن محصول آشنا شویم. امروز بسته رابط زبان شیرین فارسی را برایتان اماده کرده ایم که می توانید با استفاده از آن محیط و منوی ویندوز هفت را به زبان شیرین فارسی تغییر دهید. بعد از انتشار بسته های فارسی ساز برای ویندوز ایکس پی و ویستا امروز مایکروسافت یعنی در تاریخ 09/09/2010 بسته فارسی ساز ویندوز هفت را با نام Windows 7 Persian Language Interface Pack منتشر نمود که مورد توجه بسیاری از فارسی زبانها قرار گرفت. با نصب بسته LIP  بر روی ویندوز 7 محیط آن از راست به چپ تغییر پیدا می کند و تمامی منوها و کلمات به زبان فارسی تبدیل می شوند مانند منوها ،‌ عناوین برنامه ها ، برنامه های جادویی نصب ، كادرهای گفتگو ، تمامی اخطارها و هشدارها و ... همچنین قسمت Help ویندوز هفت نیز تمامآ به صورت فارسی در آمده و شما از این طریق راحتتر می توانید با کاربردها و قابلیت های ویندوز خود آشنا شوید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

تعداد صفحات : 43

درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 547
  • بازدید سال : 4,518
  • بازدید کلی : 94,576
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات