loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 131 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

  http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2012/01/sms-dahe-fajr.jpg

دانلود سرود بسیار زیبا و دلنشین «به لاله در خون خفته»ودانلود سرود جاودانه «خمینی ای امام»و دانلود سرود بسیار زیبا و بیاد ماندنی و حماسی «بهاران خجسته باد» که به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برای شما کاربران گرامی قرار گرفته است.

دانلود در ادامه مطلب...

احسان.ن بازدید : 113 یکشنبه 16 بهمن 1390 نظرات (0)
http://s1.picofile.com/file/7283608274/n00001231_t.jpg

رییس ستاد جبهه متحد اصولگرایان در گفتگویی به شبهات و سووالات پیرامون این جبهه و همچنین آرایش سیاسی کشور پیش از انتخابات مجلس نهم پاسخ داد.

کمتر از ۳۰ روز به برگزاری انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی باقیمانده است اما هنوز جریان سیال اصولگرایی به وحدت لازم و مطلوب نرسیده و درمقابل آن تمام گروه‌ها و جریانات مخالف این گفتمان با تشکیلات و ساز و برگ خود و البته با هماهنگی و برنامه‌ریزی برای شکست جبهه انقلاب تلاش می‌کند.
دکتر علیرضا زاکانی، رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان در گفت‌وگوی تفصیلی با «جوان» ضمن بررسی برخی تاکتیک‌های رقبای اصولگرایان در انتخابات پیش رو از لزوم وحدت و همدلی در دل جریان مطبوعش می‌گوید. عضو کمیسیون اصل۹۰ با انتقاد از رفتار ساکتین فتنه۸۸ اظهار می‌کند که زمینه‌های شکاف و تفرقه به اندازه کافی وجود دارد و ما برای هدفی بزرگ‌تر و مصلحتی عظیم‌تر باید ضمن تنازل و اغماض نسبت به اشتباهات افراد در جبهه پایداری و جبهه متحداصولگرایی به همگرایی لازم برسیم تا کسانی که با اصول و مبانی انقلاب و نظام معارضند، روی کار نیایند و مجلسی بدتر از مجلس ششم را شکل ندهند.

متن کامل گفتگوی دکتر علیرضا زاکانی در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 111 یکشنبه 16 بهمن 1390 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7283601505/13901116000077_PhotoA.jpg

هزاران نفر از فعالین ضد جنگ و سازمان‌های اجتماعی طرفدار صلح در ایالات متحده آمریکا روز گذشته در اقدامی بی‌سابقه در بیش از 60 شهر این کشور به خیابان‌ها آمدند و همبستگی خود را به دولت و ملت ایران اعلام کردند.

در تظاهرات روز گذشته شهروندان آمریکایی با پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با مضمون "تحریم‌ها علیه ایران را متوقف کنید" و "دخالت‌ها در امور داخلی ایران را متوقف کنید"، از سردمداران کشورشان خواستند که از برافروختن آتش هر گونه جنگی علیه ایران پرهیز کنند.
همچنین تظاهرات‌کنندگان در خیابان‌های نیویورک با در دست گرفتن تصاویر شهید "مصطفی احمدی روشن" خواستار توقف ترور دانشمندان ایرانی شدند و تنفر خود را از این قبیل اقدامات امپریالیسم جهانی اعلام کردند.
در طول این تظاهرات، جمعیت شرکت‌کننده با نواختن طبل، یک صدا شعار "نه به جنگ علیه ایران" سر می‌دادند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 109 یکشنبه 16 بهمن 1390 نظرات (0)
کمتر از یک ماه دیگر به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است؛ هرچند انتظار می‌رفت تنور انتخابات با اعلام برنامه‌های احزاب و گروه‌های سیاسی داغ شود، ولی به جای اینکه برنامه‌ها و طرح‌های تشکل‌ها و افراد برای آینده ایران انتخابات را گرم کند، متأسفانه تا کنون و با پرداختن به حاشیه‌ها و اصرار و انکارها و راست و دروغ‌ها و تخریب و تهمت‌ها، تنور انتخاباتی داغ شده است.
 در همین باره، در گفت‌وگوهای منتشره، کنفرانس‌های خبری و اظهار نظرهای فعالان سیاسی و نمایندگان احزاب گوناگون، نشانی از نگاه حزبی منسجم و با برنامه درباره انتخابات دیده نشده است. کاندیداها بیشتر وقتشان را به جوسازی انتخاباتی و سخن راندن عیله احزاب و رقبا و جبهه‌های گوناگون گذرانده‌اند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 108 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)
برخی از اعضای جنبش اخوان المسلمین مصر در ترکیه با مقامات رژیم اسرائیل دیدار کردند.
یک منبع آگاه مصر  گفت: چندی پیش، شماری از رهبران جنبش اخوان‌المسلمین مصر با برخی از مقامات سیاسی ـ امنیتی رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کردند.
این منبع آگاه در ادامه افزود: این دیدار کاملا محرمانه بوده و با هماهنگی و میزبانی مقامات کشور ترکیه انجام شده است؛ تاریخ دقیق انجام این دیدار 8/9/2011 بود.
وی همچنین افزود: اطلاعات دقیقی درباره شمار اعضای جنبش اخوان المسلمین که در این دیدار حضور داشتند، در دست نیست، ولی آنچه مشخص شده این که «کمال الهلباوی» از مقامات ارشد و سخنگوی رسمی سابق این جنبش، مسئول هیأت مصری در این دیدار بوده است.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 101 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

یکی از رهبران جوانان انقلابی مصر، با اشاره به اینکه ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی بزرگترین تهدید برای انقلاب مصر است، گفت: پس از گذشت یک سال، انقلاب تنها راس رژیم را سرنگون کرده و نیمی از راه پیموده شده است.

" ضیا الصاوی "، اظهار داشت: هدف نهایی از انقلاب این است که انقلابیون به قدرت رسیده و زمام حکومت را در دست بگیرند تا هویت اسلامی و عربی از دست رفته مصر را به آن بازگردانند.

این رهبر جوانان انقلابی مصر با اشاره به هشدارهای آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران درباره مصادر

یکی از رهبران جوانان انقلابی مصر، با اشاره به اینکه ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی بزرگترین تهدید برای انقلاب مصر است، گفت: پس از گذشت یک سال، انقلاب تنها راس رژیم را سرنگون کرده و نیمی از راه پیموده شده است.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 88 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7281479244/IMAGE634599222884831132.jpg

رئیس ستاد انتخابات کشور از بررسی اعتراضات داوطلبان نامزدی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: 413 داوطلب رد صلاحیت شده نامزدی انتخابات مجلس مورد تأیید قرار گرفتند.

 از جنوب استان تهران، سید صولت مرتضوی ساعتی پیش در حاشیه تجدید میثاق مسئولان وزارت کشور با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) در گفت‌وگو کوتاهی با خبرنگاران از بررسی اعتراضات داوطلبان رد صلاحیت شده نامزدی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: اعتراضات داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس که رد صلاحیت شده بودند، بررسی و 413 نفر آنها تائید شدند. رئیس ستاد انتخابات کشور از پیشرفت منطقی و معقول فرایند انتخابات خبر داد و گفت: به لطف خدا زمینه مناسبی برای برگزاری انتخابات باشکوه و گسترده در کشور فراهم است.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 128 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)
حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ظهر امروز در خطبه نخست نماز جمعه تهران طی سخنانی با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه فرمودند: ملت ایران با پیروزی این انقلاب‌ها به طور نسبی از غربت درآمد.
ایشان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران اضافه کردند: انقلاب ما رژیم ضداسلام را از بین برد و رژیم اسلامی بر سر کار آورد؛ رژیم دیکتاتوری و مستبد را از بین برد و رژیم مردم‌سالار به جای آن نشاند.

رهبر معظم انقلاب همچنین تصریح کردند: انقلاب اسلامی تحقیرشدگی تاریخی ملت ایران را از بین برد؛ امروز ملت ایران احساس عزت می‌کند.

ایران رتبه اول علمی منطقه را داراست
مقام معظم رهبری در ادامه بیاناتشان در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران به نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی در طی ۳۰ سال اخیر اشاره و "غلبه بر تمام چالش‌های پیش‌روی انقلاب اسلامی" را یکی از مهمترین نقاط قوت نظام عنوان کرده و تأکید کردند: ما ملتی نبودیم که راهمان را برویم و کسی کارمان نداشته باشد.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 99 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)
 با نزدیک شدن به نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، تحرکات انتخاباتی در استان قم که بعنوان پایگاه انقلاب و تشییع محسوب می شود، ر نگ و بوی تازه ای به خود گرفته است.
 مهمترین تحرکاتی انتخاباتی در قم بدین شرح است:
یکی از کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی که در صورت عدم ارائه لیست انتخاباتی از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و قرار نگرفتن وی در آن لیست، احتمال رای آوردنش بسیار ضعیف می باشد، درصدد است تا امروز برخی از اعضای جامعه مدرسین را گرد هم جمع کند و آنها را متقاعد نماید تا از وی در انتخابات آتی حمایت کنند. وی همچنین تاکید کرده که در صورت عدم ارائه لیست از سوی جامعه مدرسین و یا قرار ندادن وی در لیست جامعه، از سوی جبهه متحد اصولگریان در تهران به انتخابات وارد خواهد شد. گفتنی است این نماینده از آن جهت امروز را برای تشکیل این جلسه انتخاب نموده که حضرت آیت الله کعبی از منتقدین اصلی وی برای دیدار با یکی از بزرگان مقاومت در لبنان و  حضرت آیت الله خاتمی و برخی دیگر از مخالفان وی برای حضور در نماز جمعه تهران و استماع سخنان مقام معظم رهبری در قم نمی باشند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 104 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

http://www.samsungcenter.ir/shop/images/asli.jpg

شرکت سامسونگ الکترونیکس در بیانیه ای اعلام کرد: متاسفه اخیراً کلیپی بدون اطلاع شرکت سامسونگ، توسط شبکه کابلی HOT اسرائیل در اهانت به مردم شریف ایران تولید شده که شرکت سامسونگ ضمن محکومیت این عمل، همسو با سایر نهادهای مردمی انزجار خود را از این گونه اقدامات اعلام می کند.

تازگی تبلیغی از یک محصول سامسونگ منتشر شده است.

در این تبلیغ، ایران به مثابه بیابانی به تصویر کشیده شده که مملو از گرد و غبار است و مردم آن به دور از هرگونه تمدن و به صورت عصر حجری زندگی می‌کنند؛ 4 مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب‌افتاده‌ای از زن ایرانی نشان می‌دهند.

در این کلیپ، یک جاسوس موساد در ایران، تبلتی از سامسونگ دارد که با آن تمام فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کند؛ یکی از این 4 نفر، از روی کنجکاوی، دکمه‌ای را روی تبلت لمس می‌کند که به محض لمس دکمه، نیروگاه هسته‌ای ایران که پشت سر آن‌هاست، منفجر می‌شود!بقیه خبر در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 43

درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 468
  • بازدید سال : 4,439
  • بازدید کلی : 94,497
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات