loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 88 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7281479244/IMAGE634599222884831132.jpg

رئیس ستاد انتخابات کشور از بررسی اعتراضات داوطلبان نامزدی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: 413 داوطلب رد صلاحیت شده نامزدی انتخابات مجلس مورد تأیید قرار گرفتند.

 از جنوب استان تهران، سید صولت مرتضوی ساعتی پیش در حاشیه تجدید میثاق مسئولان وزارت کشور با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) در گفت‌وگو کوتاهی با خبرنگاران از بررسی اعتراضات داوطلبان رد صلاحیت شده نامزدی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: اعتراضات داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس که رد صلاحیت شده بودند، بررسی و 413 نفر آنها تائید شدند. رئیس ستاد انتخابات کشور از پیشرفت منطقی و معقول فرایند انتخابات خبر داد و گفت: به لطف خدا زمینه مناسبی برای برگزاری انتخابات باشکوه و گسترده در کشور فراهم است.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 135 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری این هفته خود با خبرنگاران پس از تشریح مصوبات ارسالی از مجلس شورای اسلامی و اعلام نظر نهاد متبوعش، به ارائه گزارشی از رسیدگی به بررسی صلاحیت ثبت‌نام کنندگان نمایندگی مجلس پرداخت.

عباسعلی کدخدایی گفت: ما اکنون در فرصت رسیدگی به بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان هستیم تا اول بهمن ماه نوبت رسیدگی در هیات‌های نظارت استانی با کسب نظر از هیات‌ مرکزی بود و پس از آن از تاریخ دوم بهمن تا 21 بهمن ماه به مدت 20 روز فرصت دریافت شکایات و رسیدگی به آن‌ها در جلسه عمومی شورای نگهبان است.
وی ادامه داد: جلسات فوق‌العاده شورای نگهبان هفته گذشته آغاز شد و امروز هم جلسه‌ای داشتیم و این جلسات همچنان ادامه دارد تا در تاریخ بیست و یکم بهمن ماه نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان به داوطلبان اعلام شود.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 94 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

علی لاریجانی:ردصلاحیت نمایندگان فعلی مجلس اشتباه بود /ممکن است در آینده آرایش نیروها در مجلس تا حدی متفاوت باشد

  رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد قطعا از همان ابتدا ردصلاحیت نمایندگان فعلی مجلس اشتباه بود و هیات‌های اجرایی نباید این‌گونه برخورد می‌کردند.

 به گزارش خبرآنلاین، ردصلاحیت گروهی از نمایندگان مجلس که 32 نفر از آنان را شامل می شد هر چند یک روز بعد از رسانه ای شدن آن منجر به تشکیل هیاتی سه نفره برای بررسی رد صلاحیت نمایندگان از سوی رئیس مجلس منجر شد و در نهایت برخی از نمایندگان رد صلاحیت شده توسط هیات های نظارت تائید صلاحیت شده اند ،اما رئیس مجلس می گوید:« زمانی که ما وارد شدیم، دیدیم که اشتباه کردند.»بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 110 دوشنبه 26 دی 1390 نظرات (0)

آشفتگي در جبهه اصلاحات به موازات فعاليت كميته دهشت براي منصرف ساختن نامزدهاي اصلاح طلب ادامه دارد.

در حالي كه حداقل 40عضو فراكسيون اقليت در انتخابات نامزد شده بودند و صلاحيت برخي از آنها رد شده، داريوش قنبري سخنگوي فراكسيون از جلسه اخير شوراي مركزي فراكسيون اقليت خبر داد.
وي در گفت وگو با خبرگزاري مهر گفت: اعضاي فراكسيون اعلام كردند با توجه به اينكه بحث تحريم انتخابات مطرح نبوده برخي چهره هاي اصلاح طلب به اعتبار شخصيت خود كانديدا شده اند لذا تصميمات آنها شخصي است و تناقضي با همسويي با ساير اصلاح طلبان ندارد. بنابراين كانديداتوري عده اي از اعضاي فراكسيون اقليت مجلس نه به اعتبار حضور جريان اصلاح طلب بلكه به اعتبار شخصيت خودشان است.
وي اضافه كرد: در مجموع چهره هاي اصلاح طلبي كه در انتخابات مجلس نهم كانديدا شده اند، اصلاح طلبي خود را انكار نمي كنند و جزو افراد شناسنامه دار جريان اصلاح طلب هستند و هويت اصلاح طلبانه شان همچنان محفوظ است اگرچه در قالب تشكل هاي اصلاح طلب در انتخابات شركت نكرده اند.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 81 دوشنبه 26 دی 1390 نظرات (0)
http://s2.picofile.com/file/7251214294/IMAGE634602767352968750.jpg

روز گذشته، كساني چون محمدرضا تابش و مصطفي كواكبيان از سوي مافياي خارج نشين سبز كه به عنوان كميته دهشت شناخته مي شوند، تهديد شدند كه يا بايد انصراف دهند و يا اينكه از جرگه اصلاح طلبان بيرون رانده مي شوند.

شفتگي در جبهه اصلاحات به موازات فعاليت كميته دهشت براي منصرف ساختن نامزدهاي اصلاح طلب ادامه دارد.
در حالي كه حداقل 40عضو فراكسيون اقليت در انتخابات نامزد شده بودند و صلاحيت برخي از آنها رد شده، داريوش قنبري سخنگوي فراكسيون از جلسه اخير شوراي مركزي فراكسيون اقليت خبر داد.
وي در گفت وگو با خبرگزاري مهر گفت: اعضاي فراكسيون اعلام كردند با توجه به اينكه بحث تحريم انتخابات مطرح نبوده برخي چهره هاي اصلاح طلب به اعتبار شخصيت خود كانديدا شده اند لذا تصميمات آنها شخصي است و تناقضي با همسويي با ساير اصلاح طلبان ندارد. بنابراين كانديداتوري عده اي از اعضاي فراكسيون اقليت مجلس نه به اعتبار حضور جريان اصلاح طلب بلكه به اعتبار شخصيت خودشان است.
وي اضافه كرد: در مجموع چهره هاي اصلاح طلبي كه در انتخابات مجلس نهم كانديدا شده اند، اصلاح طلبي خود را انكار نمي كنند و جزو افراد شناسنامه دار جريان اصلاح طلب هستند و هويت اصلاح طلبانه شان همچنان محفوظ است اگرچه در قالب تشكل هاي اصلاح طلب در انتخابات شركت نكرده اند.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 97 شنبه 03 دی 1390 نظرات (0)

 حضور در انتخابات که سبب سرافکندگی دشمنان می‌شود، جهاد است و آمریکا و اروپا به واسطه میلیون‌ها جهادگری که در ایران وجود دارند جرات تعرض به این کشور را ندارند.

خبرگزاری فارس: شرکت در انتخابات جهاد است

 آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از طلاب استان‌های تهران، قم و همدان در سخنانی به تشریح اهمیت عزت و اقتدار جامعه اسلامی پرداخت و اظهار داشت: عزت و اقتدار نظام اسلامی باید به‌عنوان یک وظیفه از وظایف اصلی مسلمانان در سراسر جهان اسلام به شمار آید و برای رسیدن به این هدف باید هشت اصل را در زوایای مختلف حکومت اسلامی اجرا کرد.
وی در ادامه به تشریح این هشت اصل پرداخت و اظهار داشت: اصل اول، اصل علم است و مسلمانان وظیفه دارند در راه کسب علم و فن‌آموزی تلاش کنند و فراگیری علم بر هر مرد و زن مسلمان لازم است و در قرآن و روایات نیز بارها به این امر تاکید شده است، زیرا جهل و نادانی ریشه همه کج‌روی‌ها و انحطاط‌هایی است که انسان به آن دچار می‌شود.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 119 یکشنبه 27 آذر 1390 نظرات (0)
احمد خرم در جمع خبرنگاران:
اصلاح‌طلبان نظام را قبول دارند/ جریان اصلاحات به‌دنبال تحریم انتخابات نیست

 وزیر راه دولت اصلاحات با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان نظام را قبول دارند، گفت: استراتژی جریان اصلاحات ‌تحریم انتخابات نیست.

خبرگزاری فارس: اصلاح‌طلبان نظام را قبول دارند/ جریان اصلاحات به‌دنبال تحریم انتخابات نیست

 احمد خرم وزیر راه و ترابری دولت اصلاحات در حاشیه مراسم ختم حجت‌الاسلام هاشمیان با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که از وی پرسید که آیا هنوز به ‌نظارت بین‌المللی بر انتخابات اعتقاد دارید یا خیر، گفت: به اعتقاد من جمهوری اسلامی برای رفع شبهه‌هایی که وجود دارد، مناسب است که چند کشور دوست و مسلمان را دعوت کنند تا این شبهه رفع شود.
وی در پاسخ به این سؤال که هم طیفان شما می‌گویند که اساسا با نظارت بیگانه مخالف هستند، افزود: من نظر شخصی خودم را گفتم.
خرم در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که از وی پرسید استراتژی اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده چیست، اظهار داشت: شرایطی برای شرکت در انتخابات گذاشته نشده ‌و رقابتی وجود ندارد.بقیه خبر در ادامه مطلب

درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 476
  • بازدید سال : 4,447
  • بازدید کلی : 94,505
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات