loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 115 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)
شبکه تلویزیونی الجزیره قطر که به رغم ادعای حرفه ای بودن، مدتی است با شدت هرچه تمام تر به فعالیت علیه جمهوری اسلامی ایران، سوریه و محور مقاومت مشغول است، با پخش تصاویری از افرادی که آنان را اعضای اعزامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سوریه نامید، مرتکب گاف عجیبی شد.
به گزارش فرهنگ نیوز به نقل ازیک پایگاه خبری تحلیلی عربی، در گزارشی به رسوایی شبکه الجزیره قطر در انتشار تصاویر مربوط به پنج ایرانی ربوده شده در سوریه اشاره و اسنادی را فاش کرد که از یک سو نشان می دهد، این پنج نفر همان پنج مهندس ایرانی هستند که از یک ماه پیش ربوده اند و همچنین تأکید می کند که سازمان جاسوسی فرانسه در ربایش این افراد دست داشته است.

یک ماه پیش بود که گروهی از شبه نظامیان تروریست در سوریه موسوم به یگان "الفاروق" پنج مهندس ایرانی را در این کشور ربود. جمعه گذشته نیز رسانه های خبری وابسته به غرب از بازداشت پنج نظامی ایرانی در سوریه خبر داده و نوشتند که ایران با ارسال این نیروها در آنچه سرکوب مردم این کشور نامیده اند، مشارکت می کند و این افراد برای فعالیت های نظامی به سوریه منتقل شده اند!بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 136 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری این هفته خود با خبرنگاران پس از تشریح مصوبات ارسالی از مجلس شورای اسلامی و اعلام نظر نهاد متبوعش، به ارائه گزارشی از رسیدگی به بررسی صلاحیت ثبت‌نام کنندگان نمایندگی مجلس پرداخت.

عباسعلی کدخدایی گفت: ما اکنون در فرصت رسیدگی به بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان هستیم تا اول بهمن ماه نوبت رسیدگی در هیات‌های نظارت استانی با کسب نظر از هیات‌ مرکزی بود و پس از آن از تاریخ دوم بهمن تا 21 بهمن ماه به مدت 20 روز فرصت دریافت شکایات و رسیدگی به آن‌ها در جلسه عمومی شورای نگهبان است.
وی ادامه داد: جلسات فوق‌العاده شورای نگهبان هفته گذشته آغاز شد و امروز هم جلسه‌ای داشتیم و این جلسات همچنان ادامه دارد تا در تاریخ بیست و یکم بهمن ماه نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان به داوطلبان اعلام شود.

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 97 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (علیهم السلام) ـ ابنا ـ با افزایش حملات و تعرضات مأموران امنیتی رژیم آل خلیفه به زنان و جوانان بحرینی، و فتوای صریح «آیت الله عیسی قاسم» مبنی بر دفاع قدرتمند در برابر متعرضین به نوامیس مردم،جوانان و انقلابیون بحرینی راهبرد دفاعی در مقابل ماموران آل خلیفه را آغاز کردند.در این راستا، انقلابیون "ستره" به مرکز پلیس این  منطقه حمله کردند. حمله جوانان به مقر پلیس ستره ساعت 5 صبح و در دو گروه صورت گرفت.به گفته شاهدان عینی یکی از گروه ها به این مرکز پلیس حمله برده و یک خودروی نظامی جیپ و بعضی از وسایل واقع در این مرکز را به آتش مرکز پلیس این  منطقه حمله کردند. حمله جوانان به مقر پلیس ستره ساعت 5 صبح و در دو گروه صورت گرفت.به گفته شاهدان عینی یکی از گروه ها به این مرکز پلیس حمله برده و یک خودروی نظامی جیپ و بعضی از وسایل واقع در این مرکز را به آتش کشیدند و گروه دیگر نیز دیده بان‏های مراقبت را با کوکتل مولوتوف مورد حمله قرار دادند.

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

http://s1.picofile.com/file/7270420428/174740.jpg

احسان.ن بازدید : 116 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

با توجه به تعاریف ذکر شده از انواع جهاد و استناد به مفاهیم جهاد ابتدایی و جهاد دفاعی، نابودی اسرائیل بر اساس دلایلی که ذیلا بیان خواهد شد از مصاديق جهاد ابتدایی نیست.

لزوم نابودی اسرائیل از دیدگاه امام خمینی(ره):
"امروز قبله اول مسلمين به دست اسرائيل، اين غده سرطاني خاورميانه افتاده است. امروز اسرائيل با تمام وسايل شيطاني تفرقه افكني مي‌كند. بر هر مسلمان لازم است كه خود را عليه اسرائيل مجهز كند.  من نزديك به بيست سال است خطر صهيونيسم بين الملل را گوشزد نموده ام و امروز خطر آن را براي تمامي انقلابات آزاديبخش جهان و انقلاب اخير اسلامي ايران كمتر از گذشته نمي دانم.  قبلا هم تذكر داده‌ام، دولت غاصب اسرائيل، با هدف هايي كه دارد براي اسلام و ممالك مسلمين خطر عظيم دارد و خوف آن است اگر مسلمين به آنها مهلت دهند، فرصت از دست برود و جلوگيري از آنها امكان پذير نشود و چون احتمال خطر متوجه اساس اسلام است لازم است بر دول اسلامي بخصوص و بر ساير مسلمين عموما كه رفع اين ماده فساد را به هر نحو كه امكان دارد بنمايند.  تمام گرفتاری ما از این اسرائیل است ! اسرائیل هم از امریکاست  ."
وَقَاتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَكُمْ وَلَا تَعْتَدُوا ۚ إِنَّ اللَّـهَ لَا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ ﴿بقره١٩٠﴾ وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُم مِّنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ ۚ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ ۚ وَلَا تُقَاتِلُوهُمْ عِندَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّىٰ يُقَاتِلُوكُمْ فِيهِ ۖ فَإِن قَاتَلُوكُمْ فَاقْتُلُوهُمْ ۗ كَذَٰلِكَ جَزَاءُ الْكَافِرِينَ ﴿بقره١٩١﴾
با كسانى كه با شما آغاز كارزار مى‌كنند در راه خدا كارزار كنيد، ولى ستمكار [و آغازگر] نباشيد، چرا كه خداوند ستمكاران را دوست ندارد (بقره ۱۹۰)و هر جا كه بر آنان دست يافتيد بكشيدشان و آنان را از همانجا كه شما را رانده‌اند برانيد، و فتنه شرك بدتر از قتل است، و در مسجدالحرام با آنان كارزار نكنيد، مگر آنكه آنان در آنجا با شما كارزار كنند، و چون كارزار كردند بكشيدشان كه سزاى كافران چنين است‌ (بقره۱۹۱)

بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 89 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: رعایت ضوابط اخلاقی برای مردم بسیار مهم است لذا دقت لازم را همه در رعایت ضوابط اخلاقی و عدم تخریب یکدیگر داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران ضمن پرهیز دادن داوطلبان نمایندگی مجلس از برخی تخریبها اظهار داشت: نباید بین کاندیداهای انتخابات به اختلافات دامن بزنند. 
وی با تاکید بر مسئله وحدت و موضوع بیداری اسلامی در انتخابات مجلس نهم، اظهار داشت: کشور در حال سپری کردن شرایط خاصی است چرا که جهان در مقطع بیداری قرار گرفته است. لذا لازم است که نمایندگان مجلس با یک جهان بینی دقیق وارد عرصه شوند. نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از بحث بیداری اسلامی غفلت نکننند.
صدیقی همچنین ادامه داد: نامزدهای مجلس، اسلام را در عمل و قول خود آن چنان پیاده کنند که دنیا بفمهد اسلام می تواند به بهترین وجه مملکت را اداره کند به طوریکه توانایی دارد به بهترین وجه در پیاده کرن فرهنگ اخلاقی در جامعه و حل مشکلات مالی مردم موفق باشد.

وی در ادامه به ویژگی هایی نمایندگان مطلوب اشاره کرد و گفت: کاندیداهای مجلس می بایست با اعتقاد به اسلام و همراهی ولایت وارد عرصه انتخابات وارد شوند. بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 111 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

«جدایی نادر از سیمین» قرار است در خلال هفته جاری در سالن‌های سینمایی رژیم صهیونیستی به صورت گسترده اکران شود.

پایگاه عبری زبان «والا تربوت» در خبری اعلام کرد فیلم «جدایی نادر از سیمین» در سالن‌های سینما در رژیم صهیونیستی به نمایش درمی‌آید.
بنابر این گزارش فیلم «جدایی نادر از سیمین» که با نام «فریدا» به معنی وداع و جدایی در اسرائیل به نمایش در خواهد آمد قرار است در بیت‌المقدس، تل‌آویو و چند شهر و شهرک صهیونیستی دیگر به نمایش درآید.
هر چند این سایت خبری از خریداری این فیلم توسط یک واسطه سوم خبر داده، برخی از منابع خبری اعلام کردند خریدار اسرائیلی فیلم جدایی نادر از سیمین، صاحبان رشته سینماهای «لِو» است.
این در حالی است که پایگاه «عین هاداگ»(چشمان ماهی)، که از سایت‌های برتر سینمایی در رژیم صهیونیستی است با اشاره به پخش این فیلم در سینماهای اسرائیل برای فیلم «جدایی نادر از سیمین» ابراز نگرانی کرده و نوشته است: اکران «جدایی نادر از سیمین» در اسرائیل می‌تواند برای فرهادی و سایر دست اندرکاران آن دردسر ساز باشد.

http://s2.picofile.com/file/7270372575/48578.jpg

http://s2.picofile.com/file/7270381177/48579.jpg

احسان.ن بازدید : 91 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)
http://s2.picofile.com/file/7268692147/161.jpg http://s1.picofile.com/file/7268698167/1319095688.jpg

با توجه به اهمیت انتخابات و دیدگاه اکثریت غالب اصولگرایان بر وحدت و همگرایی؛ پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان مجموعه ای از دیدگاه های رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در بحث «وحدت و خالص سازی» را منتشر می کند.

از جمله مهمترین نکاتی که چند سالی است در میان نیروهای انقلاب محل بحث و تبادل نظر قرار می گیرد، مقوله «وحدت و خالص سازی» است که با توجه به اهمیت انتخابات و دیدگاه اکثریت غالب اصولگرایان بر وحدت و همگرایی لازم است مورد بررسی قرار بگیرد.

در ادامه مطلب دیدگاه رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مبنی «وحدت و خالص سازی» را مورد بازخوانی مجدد قرار می دهیم.بقیه خبر در ادامه مطلب

احسان.ن بازدید : 79 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

حزب الله لبنان بیانیه ای را در مورد شایعه‌سازی برخی رسانه‌ها و احزاب غربگرای لبنان در مورد قاسم سلیمانی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالحسین(علیه السلام) به نقل از فارس، پایگاه الانتقاد نت لبنان نوشت: حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای درباره ادعای رسانه‌های وابسته به هواداران اتاق تاریک آمریکا و دشمن صهیونیستی، در راستای منافع این کشور ها که نشان دهنده ورشکستگی سیاسی و اخلاقی این عده است، شایعات در خصوص قاسم سلیمانی را رد کرد.بقیه خبر در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 43

درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 414
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 736
  • بازدید ماه : 1,496
  • بازدید سال : 5,467
  • بازدید کلی : 95,525
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات