loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 139 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)
راهنمای هوشمند سیاستمداران امریکا برای اجتناب از به بار آمدن رسوایی!!

درست است که سیاستمداران بازیگران زشت رویی هستند، اما نیازی نیست شما هم زشت باشید!

توصیف مجموعه بی انتهای مجادلات ریاست جمهوری جمهوریخواهان به عنوان نمایشی از حقیقت، دیگر تکراری شده است. اما به تازگی بسیاری از سیاستمداران به گونه ای رفتار می کنند که گویی با تمام توجه خود مراقب اند تا امنیت یک نقطه را در فهرست های ”محبوب ترین ها" در موتورهای جستجوگر اینترنتی تأمین کنند.

واقعیت این است که اگر شما یک سیاستمدار هستید و تمایل دارید به نقل گفتگوها و اخبار اینترنتی تبدیل شوید نیازی نیست تا کار احمقانه یا عجیب و غریبی انجام دهید. بدون انجام کارهای زننده و ناجور نیز مردم به قدر کافی آمادگی آن را دارند تا بدترین تصورات را درباره شما داشته باشند. هرگونه بی احتیاطی جزئی می تواند شما را به مضحکه رأی دهندگانتان تبدیل کند.

برای همین است که باید محتاط باشید. مین ها و دام های اجتماعی فراوانی وجود دارند که باید از نزدیک شدن به آنها اجتناب کنید.

برای اینکه سیاستمداران امریکا را کمی بیشتر خجالت زده کنیم، فهرستی از ”باید ها" و البته ”نبایدها"!! را تدارک دیده ایم. واضح است که مضرات عدم توجه به آنها بسیار هنگفت اند.

• سعی کنید مشخص نشود که معشوقه خود را بیشتر از همسرتان دوست دارید!

شاید نیوت گینگریچ، رئیس سابق مجلس از همسر دومش تقاضای یک ازدواج بدون قید و بند را نکرده بود تا بتواند روابط خود با زنی که بعدها همسر سومش شد را ادامه بدهد. اما مارک سانفورد، فرماندار ایالت کارولینای جنوبی، صراحتاً گفته بود که معشوقه آرژانتینی اش ”همسر روحی" او است! اگر دیگران از مسائل شخصی شما درخصوص روابط خاص! با کسی و یا گرفتار بودنتان در یک رسوایی جنسی با خبر شوند –و بگذارید تأکید کنیم که شما یک سیاستمدار هستید!- بگویید این یک بی ملاحظگی دوران جوانی بوده است؛ بگویید ”من حتی این خانم را نمی شناسم!" [پیشتر، آقای هرمان کین نیز که یکی از نامزدهای جمهوری خواهان بود در پاسخ به اتهام آزار جنسی زنی به نام شارون بیالک همین جمله را گفته بود، مترجم.] حتی می توانید یک تاکتیک قدیمی را  امتحان کنید: به همسرتان التماس کنید تا جلوی دوربین ها در کنار شما بایستد. صرف نپذیرفتن این اتهام به اندازه کافی مضحک بود!


فرماندار سابق ایالت کارولینای جنوبی، آقای مارک سانفورد، به کارمندانش گفته بود قصد دارد به کوهنوردی برود ولی بعدها اعتراف کرده بود در زمانی که همه فکر می کردند در حال سپری کردن زمان استراحتش در رشته کوه های آپالاچیان است، با معشوقه آرژانتینی خود ملاقات داشته است. کسی که از او با عنوان ”همسر روحی" یاد می کرد. اگرچه او در سِمَت خود باقی ماند، اما همسرش برگه تقاضای طلاق را پر کرد!

• تا وقتی قابلیت پردازش فیلم وجود دارد، از آن برای تصاویر مستهجن خود استفاده کنید!

تصاویر دیجیتال فقط می توانند شما را دچار دردسر کنند. این نوع تصاویر، عکس های فوری زمان پدرتان نیستند که به راحتی زیر تخت پنهانشان می کنید! عکس های برهنه ای که یک سیاستمدار از خودش تهیه می کند می توانند همه جا پخش شوند. باید بدانید که این اتفاق حتما رخ خواهد داد. عکس بدون پیراهن کریس لی، نماینده سابق کنگره را فراموش کرده اید؟ ولی اگر تصویر مستهجنی از خود داشتید که همه جا پخش شده بود، ”با اطمینان" بگویید که آن را خودتان گرفته اید، زیرا تکذیب کردن عکس فقط وجهه شما را خراب خواهد کرد!


آنتونی وینر، نماینده دموکرات امریکا پس از توییت کردن عکس هرزه خود و انتشار آن در اینترنت در ماه ژوئن از کنگره استعفا داد.

• وقتی با مخالفان خود شرطبندی می کنید، مقدار پول شرطبندی را بیشتر از حقوق یک هفته آنان قرار ندهید!

ممکن است ده هزار دلار، پول توجیبی شما باشد اما برای بسیاری از ”مردم عادی" این مقدار، واقعاً پول زیادی است. حتی گینگریچ می بایست درآمد یک هفته و نیم درس های تاریخ خود را اختصاص می داد تا آن پول را از شرکت Freddie Mac دریافت کند.


در بحثی که در تاریخ 10 دسامبر در آیووا جریان داشت، میت رومنی (سمت راست) 10.000 دلار شرط بست که فرماندار تگزاس، آقای ریک پری، درباره چیزی که او [رومنی] درباره فرمان ملی سلامت و بهداشت نوشته بود، اشتباه کرده است.

• اگر می خواهید یکی از کرسی های مجلس سنای ایالات متحده و یا هرچیز خوب دیگری را بفروشید، فقط یادتان باشد این کار را از طریق تلفن انجام ندهید!

آیا سریال ”سیم" یا ”سوپرانوس" را تماشا نکرده اید؟ ممکن است مزاحم ها خط شما را کنترل کنند. می توانید ادعا کنید آن صحبت ها فقط در حد حرف بوده اند. ممکن است این ادعا قضات را متقاعد کند، اما باعث نمی شود در سِمَت خود باقی بمانید.


فرماندار سابق ایالت ایلینویز، راد بلاگوئویچ، به اتهام فساد از جمله تلاش برای فروش یا تجارت با کرسی مجلس سنا به چهارده سال حبس محکوم شد. این رسوایی در زمان ورود باراک اوباما به کاخ سفید برملا شد.

• وقتی به اتهام فساد، در حال محاکمه در دادگاه هستید، به دنبال رشوه برای پرداخت صورت حساب های قانونی خود نباشد.

این یک راه ساده برای پیدا کردن پول مفت است. ولی این همان چیزی است که در قدم اول برای شما دردسر درست می کند. به خودتان لطف کنید و با به خدمت گرفتن تمام سعی خود برای یک نمایش واقعی از واقعیت سرمایه گذاری کنید. (البته اگر به شما اجازه دهند از کشور خارج شوید!)


 ویلیام بویلند، نماینده مجلس، برای اتهام دریافت رشوه از مأموران اف بی آی در تلاش برای پرداخت صورت حساب های قانونی خود اظهار بی گناهی کرد. او از اتهامات فسادهای پیشین تبرئه شد.

• وقتی سعی دارید بیش از یک موضوع را به خاطر بسپرید، آن را کف دست خود یادداشت کنید!

بله! سارا پلین به خاطر این کار مورد تمسخر واقع شد. بخش ناراحت کننده ماجرا این است که آقای ریک پری، فرماندار تگزاس در آن مهمانی صرف چای خاص همراه او بود. تصور کنید اگر آن حقه قدیمی را به خاطر داشت و فقط سه کلمه ی ”تجارت-آموزش-انرژی" را یادداشت می کرد چقدر از حجم شرمندگی اش کم میشد.


وقتی نامزد سابق معاونت ریاست جمهوری، خانم سارا پلین، در تاریخ 6 فوریه 2010 در حال صحبت با شرکت کنندگان در مهمانی ملی صرف چای در نشویل بود، مشخص شد که یادداشت هایی را کف دست چپ خود نوشته است.

• سعی نکنید در اتاق مخصوص مردان با کسی رابطه جنسی برقرار کنید!

دیوارنوشته ها را باور نکنید. اکنون دهه 1950 نیست! مکان های بسیار دیگری وجود دارند که می توانید شبکه های ناشناس را در آنها پیدا کنید. تنها کسانی که پیشنهاد اغواگرانه شما را در یک اتاق مخصوص مردان خواهند پذیرفت، مأمورین پلیس هستند. فقط کافی است از لَری کریگ بپرسید!


باب آلن، نماینده مجلس فلوریدا، در اواخر سال 2007 از سِمَت خود استعفا داد. کناره گیری او پس از این رخ داد که متهم شد در یک اتاق مخصوص مردان در یک پارک به یک مأمور مخفی پلیس پیشنهاد رابطه جنسی آن هم در ازای پرداخت فقط 20 دلار داده بود.

• انگشت خود را به صورت رئیس جمهور نچسبانید!

هرگز این کار را نکنید. مهم نیست برای توضیح اینکه مقصر او بوده که شما را برانگیخته است در چه تعداد برنامه تلویزیونی حاضر می شوید؛ در هر حال پایان کار شما، وجهه ای بد خواهد بود. فقط این کار را نکنید! (حتی اگر این کار، رنکینگ شما را برای کتاب جدیدتان در رتبه بندی آمازون ترقی دهد.


خانم جین برور، فرماندار آریزونا پس از اینکه آقای اوباما از گیت فرودگاه فونیکس-مسا گذشت، با او درگیری لفظی پیدا کرد و عکاسان، خط و نشان کشیدن های او برای اوباما را ثبت کردند.

مبع:http://www.bibaknews.com/

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 634
  • بازدید ماه : 1,394
  • بازدید سال : 5,365
  • بازدید کلی : 95,423
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات