فیلم شكارچی شنبه توسط موسسه شهید آوینی ساخته شده است. فیلمنامه «شكارچی شنبه» از جمله این كارهایی بود كه مورد اقبال مؤسسه قرار گرفت و برای تولید آن نیز زحمات زیادی در داخل و خارج از كشور كشیده شد، عوامل جلو و پشت دوربین هم تقریباً با وسواس زیاد انتخاب شدند، البته باید از برخی از عوامل كه به لحاظ پاره ای از ملاحظات از جمله هدف گیری فیلمنامه تا پای قرارداد و دریافت پیش پرداخت هم آمدند و بعد پس زدند، صرف نظر كرد. تهیه كننده ی این فیلم، محمد قهرمانی می گوید: البته این افراد نیز نگران بودند كه مبادا بابت همكاری در این فیلم برایشان اتفاقی بیفتد چون از لحاظ محتوای فیلمنامه همه پیش بینی یك اتفاقاتی را می كردیم، به طوری اخیراً دوستان پخش فیلم به ما گفتند كه مراقب باشید كه ترور نشوید و ما می گفتیم ما آماده شهادت هستیم.
 

عوامل فیلم شكارچی شنبه

شكارچی شنبه (1388 /ایران)
كارگردان: پرویز شیخ طادی
تهیه كننده: مجید اسماعیلی
فیلمنامه نویس: پرویز شیخ طادی
بازیگران: علی نصیریان – امیریل ارجمند – دارین خمسه – آرسینه سوكیاسیان – مهدی فقیه – سیلوا آندرانسیان
مدت: 90دقیقه
صدابردار: خسرو كیوان مهر
صداگذار: آرش اسحاقی
طراح صحنه و لباس: بابك پناهی
چهره پرداز: سودابه خسروی
جلوه های ویژه : جواد شریفی راد
فیلمبردار: حسین ملكی
تدوینگر: پرویز شیخ طادی
موسیقی: هادی آرزم
مدیر تولید: مجتبی امینی/

شكارچی شنبه و طالبانیسم یهود

خلاصه فیلم :در یك بندرگاه اسرائیل، زنی یهودی كه پس از مرگ همسرش، با یك مرد مسیحی ازدواج كرده است، كودك 8-7ساله خود را درپی اقدامات حقوقی و اصرارهای زیاد پدربزرگش برای مدت كوتاهی به وی می سپارد. پدربزرگ كودك كه یكی از سران جریان فكری صهیونیسم است در جواب نگرانیهای مادر، وعده می دهد كه او یك ماه بیشتر اینجا نمی ماند و پس از آن، كودك با اراده خود هركجا كه خواست بماند.
فیلم «شكارچی شنبه» هفتمین ساخته «پرویز شیخ طادی» ماجرای استحاله فكری و ذهنی این كودك و حركت از فطرت پاك انسانی تا تبدیل شدن به موجودی خشن و خطرناك و خونریز است.