loading...
بصیرت 360درجه
احسان.ن بازدید : 113 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مریم هاشمی قهرمان رقابت‌های ووشو بزرگسالان جهان که چند روز پیش موفق شد نخستین مدال طلای جهانی تاریخ ورزش بانوان استان کرمانشاه را کسب کند، مدال خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم کرد. وی گفت: حضور رهبر انقلاب در استان کرمانشاه مایه برکت برای استان است و من هم مدال خودم را که با هزاران زحمت به دست آوردم به ایشان تقدیم می‌کنم. درخواستم این است که در روزهای باقیمانده بتوانم ولایت را زیارت کنم و از نزدیک عرض ارادت کنم.

وی پس از زیارت مقام معظم رهبری گفت: قدردانی رهبر گرانقدر مسلمین جهان در لحظه دریافت مدال، برای من ارزش صدها مدال طلای جهانی و آسیایی را داشت و من با تمام وجود این لحظه را برای همیشه در خاطراتم حک خواهم کرد چرا که طلایی که سالها برایش زحمت کشیدم را با تمام وجود به رهبر فرزانه‌ام تقدیم کردم.

تقدیم مدال طلای فرنگی  جهان به شهید بابایی زاده
سعید عبدولی فرنگی کار وزن ۶۶ کیلوگرم پس از قهرمانی در رقابت های کشتی فرنگی جهان گفت: این مدال را به تمام شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهید مجتبی بابایی زاده از اهالی شهرستان اندیمشک که در حمله های گروهک تروریستی پژاک به شهادت رسیده است تقدیم می کنم.

تقدیم اولین مدال طلای موی تای کشور به رهبر فرزانه انقلاب
مجید رازانی، ملی پوش وزن ۸۶کیلوگرم تیم ملی موی تای کشورمان که چندی پیش و در جریان رقابت های موی تای قهرمانی جهان موفق به کسب اولین مدال طلای تاریخ این رشته برای کشورمان در جهان شد، مدال طلای خود را به رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران تقدیم کرد.

وی پس از این اقدام گفت: بسیار خوشحالم و خدا را شکر می کنم پس از سال ها تلاش، قرعه کسب اولین مدال طلای موی تای ایران در سطح اول جهان به نام من افتاد. بنده این مدال را به رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران تقدیم می کنم و امیدوارم شایستگی تکرار آن را داشته باشم.

الهه منصوریان بانوی سانداکار اصفهانی به عنوان یکی از بانوان مدال آور بازی های آسیایی چندروز پیش میهمان سیمای خانواده بود. او در این برنامه مدال برنز خود در بازی های آسیایی گوانگ جو را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

منصوریان در این برنامه از مسئولان سازمان ورزش تقاضا کرد تا ترتیبی اتخاذ کنند که بتواند مدالش را تقدیم مقام معظم رهبری نماید.

درخواست از مسئولان برای تقدیم مدال به رهبری
الهه منصوریان بانوی سانداکار اصفهانی به عنوان یکی از بانوان مدال آور بازی های آسیایی با حضور در یک برنامه تلویزیونی، مدال برنز خود را که در بازی های آسیایی گوانگ جو کسب کرده بود به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم کرد.
منصوریان در این برنامه از مسئولان سازمان ورزش تقاضا کرد تا ترتیبی اتخاذ کنند که بتواند مدالش را تقدیم مقام معظم رهبری نماید.

تقدیم مدال به دلیل عشق و علاقه بی حد و حصر و فراوان به رهبرم
بهمن عسگری کاراته کا وزن ۶۸- کیلوگرم ایران این که در رقابت های قهرمانی جوانان زیر ۲۱سال جهان تنها مدال آور طلایی کاروان تیم ملی کشورمان به حساب می آید، در مصاحبه با خبرنگاران داخلی و خارجی حاضر در این رقابت ها گفت: به دلیل عشق و علاقه بی حد و حصر و فراوان خود به رهبرم، مدال طلای خود را تقدیم به ایشان می کنم.

کیانوش رستمی و آرزوی داشتن چفیه رهبری

کیانوش رستمی پس از قهرمانی دررقابت های وزنه برداری جوانان جهان درباره دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت: بی اندازه خوشحالم و در انتظار آن روز هستم. حرف هایی در دلم است که به ایشان خواهم گفت. نمی دانم درخواستم قبول می شود یا نه، اما دوست دارم چفیه ایشان را بگیرم تا پس از آنکه در مسابقات جهانی پاریس روی سکو رفتم، آن را بر روی گردن بیندازم و به دنیا نشان بدهم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد... سال جهاد اقتصادی - پایگاه مجازی افسر سایبری جنگ نرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    روز شمار فاطمیه
    كد پخش زنده اماکن متبرکه
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 411
  • بازدید ماه : 1,171
  • بازدید سال : 5,142
  • بازدید کلی : 95,200
  • کد وضعیت رتبه در گوگل
    آیدی یاهو مدیریت
    ذكر ايام هفته
    انتخابات